Die staat hier nu op, erg fijne plaat ja.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Appleknockers Flophouse vind ik zo geweldig goed.
Jammer dat ie er niet meer is nu
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Harry Muskee is een grote eikel btw. Erg vaak mee in de kroeg gezeten en hij is een heel vervelend, zelfingenomen mannetje....zelfs met heel veel drank op (ik dan), was hij niet te pruimen en meestal vind ik iedereen heel erg aardig en lief als ik teveel drank op heb.
Nog geen maand geleden geschreven en zijn dood veranderd daar niets aan. Muzikaal van groot belang geweest, als persoon erg onaardig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....en het zijn uiteraard local heroes hier en toen ik net het uitgaansleven in ging keek ik er tegenop, maar dat was heel snel voorbij. Echt heel onaardig en dwingerig. Nare atmosfeer krijg je er dan van in de kroeg. "I'm the big man" houding, gratis willen drinken, verbaal ruzie zoeken en heel nadrukkelijk aanwezig zijn....plus daarom heen altijd een stel aanbidders en groupies, dus als je verkeerd keek, dan werd je de kroeg uitgeflikkerd.
Gelukkig hebben ze zelfs in Assen meerdere kroegenen was het de laatste jaren wel te doen, maar vooral in de 80's was hij echt niet leuk. Natuurlijk ook in de tijd dat er wat minder moeilijk over drugs werd gedaan....ging echt open en bloot....als je dat nu zou doen, dan kreeg je een levenslang kroegverbod.
Een George Bestjequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:13 schreef Kingstown het volgende:
Oorzaak is trouwens leverkanker, weet ik uit erg betrouwbare bron.
Hij dronk al een aantal jaren nauwelijks meer, maar de decennia er voor hebben hun tol geëist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |