Wat een sneue post.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Nog geen maand geleden geschreven en zijn dood veranderd daar niets aan. Muzikaal van groot belang geweest, als persoon erg onaardig.
Oorzaak is trouwens leverkanker, weet ik uit erg betrouwbare bron.
Hoezo? De waarheid doet pijn?quote:
Leverkanker door het overmatig zuipen van Muskee?quote:
De Molukker van Vitesequote:
Oh ja. Ook een held.quote:
Een x-aantal internethelden hebben zijn medisch dossier in hun vrije tijd even bestudeerd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Leverkanker door het overmatig zuipen van Muskee?
Je gelooft het niet? Vraag het anders even aan Derksen of andere intimi van hem?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef Wereldpijn het volgende:
Een x-aantal internethelden hebben zijn medisch dossier in hun vrije tijd even bestudeerd?
Ik weet dat Derksen en Harry elkaar erg goed kenden, maar jij weet ook dat je van bijv. hem geen uitsluitsel krijgt. Baseer jij je op meer dan de post van Kingstown dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gelooft het niet? Vraag het anders even aan Derksen of andere intimi van hem?
Hoe close met Muskee was jij dat je die leverkanker door het zuipen ontkent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:18 schreef Wereldpijn het volgende:
Ik weet dat Derksen en Harry elkaar erg goed kenden, maar jij weet ook dat je van bijv. hem geen uitsluitsel krijgt. Baseer jij je op meer dan de post van Kingstown dan?
Jij doet er heel stellig over. Ik vraag me alleen af of je een beetje in de materie thuis bent of dat je je simpelweg baseert op 1 regeltje uit een post @ Fok!quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe close met Muskee was jij dat je die leverkanker door het zuipen ontkent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |