Geen roken is dodelijk banner over dat reclamebord?quote:Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
Ouwe doos. Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
NOU WAAR BLIJF JE NOUquote:Op maandag 26 september 2011 16:53 schreef Nielsch het volgende:
Wat een gekut. Ik post niet meer zolang dit niet gefixed is tot een originele TT met aangepast topicnummer.
Die mooie gebouwen op dat rijtje van 'hotel terminus', jammer dat dat vervangen is door die afgrijselijke kantoorpanden.quote:
Mijn ouwe huissie staat er nét niet op. Die valt aan de linkerkant er net buiten...quote:
Jij woonde toch bij mij in de straat?quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Nieuw Welgelegen! Daar woon ik nu!!!
Ik woon in een sociaal huurflatje aan de Raoul Wallenberglaan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef marcek het volgende:
[..]
Jij woonde toch bij mij in de straat?
Of woonde je in de gezinswoningen?
Ah idd om de hoek, volgens mij wel aardige flatjes toch?quote:Op maandag 26 september 2011 22:50 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Ik woon in een sociaal huurflatje aan de Raoul Wallenberglaan.
QFTquote:Op maandag 26 september 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie er geen straatnamen bij zetten? Het meeste herken ik niet
Willem Arntszkade/Zaagmolenkadequote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef zatoichi het volgende:
En in het kader van oude foto's (en om hier ff een mooi topic van te maken) hoe zag jullie straat er vroeger uit?
Mijn straat:
Van de ene kant:
[ afbeelding ]
En van de andere kant (Met mijn huis zoals ie er nu nog staat):
[ afbeelding ]
De landstraat, is dat in Utrecht? Ik ken het niet...quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ouwe huissie staat er nét niet op. Die valt aan de linkerkant er net buiten...
Landstraat 2, kraakpand. Beneden zat een winkelpand, boven woonden mijn ouders toen ik geboren werd. Huis er naast woonde een tante van mijn moeder, en daar hadden we stroom van dmv een verlengsnoer over de schutting.
[ afbeelding ]
Daar voor de deur (die witte broek) loopt dus mijn moeder...
Die bestaat nu ook niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De landstraat, is dat in Utrecht? Ik ken het niet...
En als we dan de straat posten waar ik mijn jeugd heb doorgemaakt (en dan laat ik voor het gemak het halve jaar dat ik in Delft heb meegemaakt achterwege) kom ik hierop uit:
[ afbeelding ]
De Albrecht Thaerlaan; al heb ik het nooit zo meegemaakt
Met de Torro.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:48 schreef zatoichi het volgende:
Het oude WC overvecht? Superleuk; als jochie op de middelbare school veel geweest; zat op Thorbecke, dus ieder tussenuur daar kip etenDie poelier zit er nog, alleen is het hele winkelcentrum totaal anders nu het overdekt is...
Ik kom er nu nog iedere dag omdat ik er om de hoek werk... Ik kom al mijn hele leven in WC Overvecht... best deprimerend
Edit; toevoeging:
Hilarisch, een ansichtkaart van Overvecht; hoe verzin je het...![]()
[ afbeelding ]
Precies die ezel heeft mij in mijn hand gebeten toen ik een jaar of 5 was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef Ireth het volgende:
Ezeltjes voeren in het Julianapark (ik zit in de kinderwagen, mijn moeder staat uiterst rechts)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies die ezel heeft mij in mijn hand gebeten toen ik een jaar of 5 was.
Gelukkig is hij nu dood.
Dit is dus de Kintgenshaven. Een straatje van nog geen 40 meter, met een eigen Wikipagina!quote:Op maandag 26 september 2011 20:56 schreef bierjoost het volgende:
Nou als iedereen oude foto's van zijn huis gaat posten. Foto uit 1904 via het Utrechts Archief
[ afbeelding ]
Hopelijk voor het jongetje dat de brandwonden niet ernstig zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
UTRECHT - De grote brand op de vijfde verdieping van een flat aan de Montevideodreef in Overvecht is onder controle.
Uit de brandende flat zijn twee mensen gehaald. Een jongetje heeft brandwonden opgelopen. Uit voorzorg zijn minimaal dertig woningen in de flat ontruimd. Een aantal bewoners zal gezien de schade voorlopig niet meer terug kunnen. Zij zijn opgevangen in Sporthal De Dreef.
Mensen die vragen hebben met betrekking tot de brand kunnen het wijkbureau bellen op 030-2860000.
quote:Doel van de subsidie was integratiebevordering, maar Bosch kreeg de raad over zich heen toen bleek dat een bestuurslid van de club na een bezoek aan Mekka geen vrouwenhanden meer wilde schudden.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kraan staat blijkbaar uit het lood en zal weer afgebroken moeten worden. Vertraging, jeej.
Die van mij moet je weten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie er geen straatnamen bij zetten? Het meeste herken ik niet
Ja kon niet zover inzoomen dat het er mooier op werd met mijn kodakjequote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef The6thgate het volgende:
Toch jammer van de Graffiti en hijskranen
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneilandquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:24 schreef speknek het volgende:
Gisteren per ongeluk mijn sleutelbos in m'n fiets laten hangen. Superopzichtig pal voor de deur. Heeft de hele donderdagavond en nacht daar gestaan en toen ik einde van de ochtend naar buiten liep zaten ze er nog in. Lombok.
Eehh.. ik heb niks gehoord?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Wat was die teringharde knal net?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneiland
Dat is ook mazzel hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneiland
Mooie foto.quote:
Utrecht zonder bouwkranen en graffiti is ondenkbaar, evenals Utrecht zonder de dom. Hoort bij de stad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef The6thgate het volgende:
Toch jammer van de Graffiti en hijskranen
Luchtballon door de geluidsbarrière?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Wat was die teringharde knal net?
Welkom!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef Lago het volgende:
Utrecht.
Woon er nu sinds een maandje en dat bevalt wel.
Welkomquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef Lago het volgende:
Utrecht.
Woon er nu sinds een maandje en dat bevalt wel.
Wij bijna 8 maanden geledenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef Chevalric het volgende:
Gefeliciteerd! Wij hebben een dikke 4 maanden geleden een nieuwe utrechtse op de wereld gezet
Had je zelf wel minimaal een glimlach toen je op invoeren drukte?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:56 schreef obolos het volgende:
[..]
Luchtballon door de geluidsbarrière?
Ban! Utrechters waren gisteren voetbal aan het kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:53 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Dat betekent paupermuzikanten met beperkt repetoir die door mn Ajax heen zitten tetteren.
k zag er een paar op de stadhuisbrug..quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:53 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Dat betekent paupermuzikanten met beperkt repetoir die door mn Ajax heen zitten tetteren.
Bij de van Zijstweg staan echt flink wat appartementen te koop. Enige probleem is dat je over een paar een snelweg en busbaan voor je deur hebtquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wilde gisteren een paar appartementen bezichtigen, maar de avond ervoor stonden ze niet meer te koop.
Het ziet ernaar uit dat ik *#(*&$@# 900 euro per maand (incl. servicekosten) aan huur ga betalen voor een appartement in Leidsche Rijn. Vanuit die positie kijk ik wel verder.
6 baans!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Bij de van Zijstweg staan echt flink wat appartementen te koop. Enige probleem is dat je over een paar een snelweg en busbaan voor je deur hebt
Yup, de Jaarbeurs en omringende bedrijven gemeente vindt dat dat gebied goed bereikbaar moet blijven voor auto's, dus er komt een 2x2baans weg, en daarnaast nog een tweerichtingsbusbaan. Racen maar!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:01 schreef The6thgate het volgende:
Snelweg op die plek? Wait whut... volgens mij heb ik iets gemist.
Ah ik lees al iets over een verbreding van die weg om het stationsgebied bereikbaarder te maken.
Klopt, die knippen ze op zodat het geen doorgaande weg meer wordt. Met het idee dat al het verkeer de ringen gebruikt en er maar een paar toegangswegen tot de stad zijn. De van Zijstweg wordt de ontsluiting voor het jaarbeursplein en de rest van het gebied daar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:31 schreef okiokinl het volgende:
ja en volgens mij gaat de croesselaan dan doodlopen, ergens bij het jaarbeursplein.. heel vreemd.
Als ik dit zo allemaal lees, dan is Zuilen zo gek nog niet om te wonenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef marcek het volgende:
Gaat de jaarbeurs dan parkeerplaats opofferen voor die weg?
Ik zie ze nog niet echt de ruimte daar creeren.
Alsof trouwens de rest van kanaleneiland de verkeersstroom aan gaat kunnen![]()
Mooie fly-over hier voor de deur, leuk dat na het merwede alles weer in trechter loopt richting het waarschijnlijk niet ondertunnelde westplein.
In de middag is het de stad uit richting de a12, vaak huilen met de pet op.
De balije/vondellaan is en zal vast ook nog wel een drukke puinhoop blijven, zelfs na de verbouwing.
Het 5 mei plein is door de tram ook al een achtelijk knelpunt.
Het anne frank plein is nog steeds volgens mij 1 van de meest onveilige 2 baans rotonde van nederland.
De gemeente Utrecht
blijf het raar vinden dat als je een verkeers infarct hebt, ervoor kiest om dan maar het verkeer te gaan weren, in plaats van de capaciteit te vergroten.. maar goed, misschien werkt het wel goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Klopt, die knippen ze op zodat het geen doorgaande weg meer wordt. Met het idee dat al het verkeer de ringen gebruikt en er maar een paar toegangswegen tot de stad zijn. De van Zijstweg wordt de ontsluiting voor het jaarbeursplein en de rest van het gebied daar.
Zuilen is ideaal, zeg ik als bewonerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik dit zo allemaal lees, dan is Zuilen zo gek nog niet om te wonen
Ik zit hiervandaan ook met enkele minuten op de A2, althans zodra ze weer is klaar zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Zuilen is ideaal, zeg ik als bewonerIn 5 minuten zit je op de A2 of A27
Ik snap uberhaupt niet dat er zoveel verkeer naar de binnenstad moet. Amsterdam rijden toch ook geen auto's rond centraal; nou hier dus ook afschaffen; juist omdat al die wegen er liggen zoeken automobilisten de kortste route; door de binnenstad. Laat ze lekker de ring nemen en op de goede plek de stad in gaan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef okiokinl het volgende:
[..]
blijf het raar vinden dat als je een verkeers infarct hebt, ervoor kiest om dan maar het verkeer te gaan weren, in plaats van de capaciteit te vergroten.. maar goed, misschien werkt het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |