Ja kon niet zover inzoomen dat het er mooier op werd met mijn kodakjequote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef The6thgate het volgende:
Toch jammer van de Graffiti en hijskranen
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneilandquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:24 schreef speknek het volgende:
Gisteren per ongeluk mijn sleutelbos in m'n fiets laten hangen. Superopzichtig pal voor de deur. Heeft de hele donderdagavond en nacht daar gestaan en toen ik einde van de ochtend naar buiten liep zaten ze er nog in. Lombok.
Eehh.. ik heb niks gehoord?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Wat was die teringharde knal net?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneiland
Dat is ook mazzel hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneiland
Mooie foto.quote:
Utrecht zonder bouwkranen en graffiti is ondenkbaar, evenals Utrecht zonder de dom. Hoort bij de stad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef The6thgate het volgende:
Toch jammer van de Graffiti en hijskranen
Luchtballon door de geluidsbarrière?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Wat was die teringharde knal net?
Welkom!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef Lago het volgende:
Utrecht.
Woon er nu sinds een maandje en dat bevalt wel.
Welkomquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef Lago het volgende:
Utrecht.
Woon er nu sinds een maandje en dat bevalt wel.
Wij bijna 8 maanden geledenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:22 schreef Chevalric het volgende:
Gefeliciteerd! Wij hebben een dikke 4 maanden geleden een nieuwe utrechtse op de wereld gezet
Had je zelf wel minimaal een glimlach toen je op invoeren drukte?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:56 schreef obolos het volgende:
[..]
Luchtballon door de geluidsbarrière?
Ban! Utrechters waren gisteren voetbal aan het kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:53 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Dat betekent paupermuzikanten met beperkt repetoir die door mn Ajax heen zitten tetteren.
k zag er een paar op de stadhuisbrug..quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:53 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Dat betekent paupermuzikanten met beperkt repetoir die door mn Ajax heen zitten tetteren.
Bij de van Zijstweg staan echt flink wat appartementen te koop. Enige probleem is dat je over een paar een snelweg en busbaan voor je deur hebtquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wilde gisteren een paar appartementen bezichtigen, maar de avond ervoor stonden ze niet meer te koop.
Het ziet ernaar uit dat ik *#(*&$@# 900 euro per maand (incl. servicekosten) aan huur ga betalen voor een appartement in Leidsche Rijn. Vanuit die positie kijk ik wel verder.
6 baans!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Bij de van Zijstweg staan echt flink wat appartementen te koop. Enige probleem is dat je over een paar een snelweg en busbaan voor je deur hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |