Hopelijk voor het jongetje dat de brandwonden niet ernstig zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
UTRECHT - De grote brand op de vijfde verdieping van een flat aan de Montevideodreef in Overvecht is onder controle.
Uit de brandende flat zijn twee mensen gehaald. Een jongetje heeft brandwonden opgelopen. Uit voorzorg zijn minimaal dertig woningen in de flat ontruimd. Een aantal bewoners zal gezien de schade voorlopig niet meer terug kunnen. Zij zijn opgevangen in Sporthal De Dreef.
Mensen die vragen hebben met betrekking tot de brand kunnen het wijkbureau bellen op 030-2860000.
quote:Doel van de subsidie was integratiebevordering, maar Bosch kreeg de raad over zich heen toen bleek dat een bestuurslid van de club na een bezoek aan Mekka geen vrouwenhanden meer wilde schudden.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kraan staat blijkbaar uit het lood en zal weer afgebroken moeten worden. Vertraging, jeej.
Die van mij moet je weten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie er geen straatnamen bij zetten? Het meeste herken ik niet
Ja kon niet zover inzoomen dat het er mooier op werd met mijn kodakjequote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef The6thgate het volgende:
Toch jammer van de Graffiti en hijskranen
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneilandquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:24 schreef speknek het volgende:
Gisteren per ongeluk mijn sleutelbos in m'n fiets laten hangen. Superopzichtig pal voor de deur. Heeft de hele donderdagavond en nacht daar gestaan en toen ik einde van de ochtend naar buiten liep zaten ze er nog in. Lombok.
Eehh.. ik heb niks gehoord?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Wat was die teringharde knal net?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneiland
Dat is ook mazzel hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Pff, m'n vriendin heeft haar auto van de week niet op slot gedaan. Hij stond er de volgende dag nog gewoon en alles zat er nog in! Kanaleneiland
Mooie foto.quote:
Utrecht zonder bouwkranen en graffiti is ondenkbaar, evenals Utrecht zonder de dom. Hoort bij de stad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef The6thgate het volgende:
Toch jammer van de Graffiti en hijskranen
Luchtballon door de geluidsbarrière?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Wat was die teringharde knal net?
Welkom!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef Lago het volgende:
Utrecht.
Woon er nu sinds een maandje en dat bevalt wel.
Welkomquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef Lago het volgende:
Utrecht.
Woon er nu sinds een maandje en dat bevalt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |