Geen roken is dodelijk banner over dat reclamebord?quote:Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
Ouwe doos. Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
NOU WAAR BLIJF JE NOUquote:Op maandag 26 september 2011 16:53 schreef Nielsch het volgende:
Wat een gekut. Ik post niet meer zolang dit niet gefixed is tot een originele TT met aangepast topicnummer.
Die mooie gebouwen op dat rijtje van 'hotel terminus', jammer dat dat vervangen is door die afgrijselijke kantoorpanden.quote:
Mijn ouwe huissie staat er nét niet op. Die valt aan de linkerkant er net buiten...quote:
Jij woonde toch bij mij in de straat?quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Nieuw Welgelegen! Daar woon ik nu!!!
Ik woon in een sociaal huurflatje aan de Raoul Wallenberglaan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef marcek het volgende:
[..]
Jij woonde toch bij mij in de straat?
Of woonde je in de gezinswoningen?
Ah idd om de hoek, volgens mij wel aardige flatjes toch?quote:Op maandag 26 september 2011 22:50 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Ik woon in een sociaal huurflatje aan de Raoul Wallenberglaan.
QFTquote:Op maandag 26 september 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie er geen straatnamen bij zetten? Het meeste herken ik niet
Willem Arntszkade/Zaagmolenkadequote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef zatoichi het volgende:
En in het kader van oude foto's (en om hier ff een mooi topic van te maken) hoe zag jullie straat er vroeger uit?
Mijn straat:
Van de ene kant:
[ afbeelding ]
En van de andere kant (Met mijn huis zoals ie er nu nog staat):
[ afbeelding ]
De landstraat, is dat in Utrecht? Ik ken het niet...quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ouwe huissie staat er nét niet op. Die valt aan de linkerkant er net buiten...
Landstraat 2, kraakpand. Beneden zat een winkelpand, boven woonden mijn ouders toen ik geboren werd. Huis er naast woonde een tante van mijn moeder, en daar hadden we stroom van dmv een verlengsnoer over de schutting.
[ afbeelding ]
Daar voor de deur (die witte broek) loopt dus mijn moeder...
Die bestaat nu ook niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De landstraat, is dat in Utrecht? Ik ken het niet...
En als we dan de straat posten waar ik mijn jeugd heb doorgemaakt (en dan laat ik voor het gemak het halve jaar dat ik in Delft heb meegemaakt achterwege) kom ik hierop uit:
[ afbeelding ]
De Albrecht Thaerlaan; al heb ik het nooit zo meegemaakt
Met de Torro.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:48 schreef zatoichi het volgende:
Het oude WC overvecht? Superleuk; als jochie op de middelbare school veel geweest; zat op Thorbecke, dus ieder tussenuur daar kip etenDie poelier zit er nog, alleen is het hele winkelcentrum totaal anders nu het overdekt is...
Ik kom er nu nog iedere dag omdat ik er om de hoek werk... Ik kom al mijn hele leven in WC Overvecht... best deprimerend
Edit; toevoeging:
Hilarisch, een ansichtkaart van Overvecht; hoe verzin je het...![]()
[ afbeelding ]
Precies die ezel heeft mij in mijn hand gebeten toen ik een jaar of 5 was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef Ireth het volgende:
Ezeltjes voeren in het Julianapark (ik zit in de kinderwagen, mijn moeder staat uiterst rechts)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies die ezel heeft mij in mijn hand gebeten toen ik een jaar of 5 was.
Gelukkig is hij nu dood.
Dit is dus de Kintgenshaven. Een straatje van nog geen 40 meter, met een eigen Wikipagina!quote:Op maandag 26 september 2011 20:56 schreef bierjoost het volgende:
Nou als iedereen oude foto's van zijn huis gaat posten. Foto uit 1904 via het Utrechts Archief
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |