abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102389329
Dat het vieze krakers zijn maakt ze niet per se dom natuurlijk :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102389461
HOAX
pi_102389565
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:
Al had dat ene mens wellicht wel gelijk met d'r infrastructuur die steeds meer tegen de vrijheid ingaat: kastje in de auto, vingerafdruk in het paspoort, volgen op internet, gegevensuitwisseling met andere overheden etcetera.
Als je je gedraagt zoals dat tuig zich gedraagt creeër je weinig draagvlak voor je standpunten, sterker nog, op zo'n manier keren mensen zich er van af.
For great justice!
  maandag 26 september 2011 @ 09:21:40 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_102389670
mja, ik haat krakers, maar ik haat big brother nog net wat meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102389687
Ja ik deel die standpunten ook wel; maar ja ik ga er echt niet tussenlopen... En mijn vrouw is doodsbang voor die honden :')
  maandag 26 september 2011 @ 09:23:04 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102389697
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 07:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je een werkschuwe, langharige kuthippie zonder fatsoenlijk wereldbeeld bent ja. Wat een tuig allemaal zeg.
Helemaal mee eens! Gadverdamme wat een vieze hippies. Beetje onze stad lopen bevuilen met hun vlooienhaar. Blech.

Gelukkig werd er dit weekend ook iets georganiseerd voor mensen die wel eens af en toe onder de douche gaan en iets uitvoeren, namelijk de Singelloop. Leuke sfeer, heerlijk weer..ik heb zelf een tijd gerend van 56.55, niet m'n PR maar ik had ook niet getraind en het was warm. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_102389727
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Gadverdamme wat een vieze hippies. Beetje onze stad lopen bevuilen met hun vlooienhaar. Blech.

Gelukkig werd er dit weekend ook iets georganiseerd voor mensen die wel eens af en toe onder de douche gaan en iets uitvoeren, namelijk de Singelloop. Leuke sfeer, heerlijk weer..ik heb zelf een tijd gerend van 56.55, niet m'n PR maar ik had ook niet getraind en het was warm. :')
Daar heb ik heel wat meer respect voor dan rellend kraaktuig. :7 Goed bezig!
For great justice!
pi_102389735
Maar fris rook ook dat niet :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102389773
Beetje jammer dat er iemand bij de Singelloop is overleden ;(
Tap tap tap
pi_102389818
Tja risico van topsport, hoe lullig ook. Sporten is helemaal niet gezond; dat is een mythe.
  maandag 26 september 2011 @ 09:57:19 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_102390251
In principe was het te warm voor topsport, dus dan kun je helaas dergelijke dingen verwachten.

Wat zatoichi hier zegt ben ik het mee oneens. Sporten is wel degelijk gezond mits je het met verstand doet, topsport is echter niet gezond.
  maandag 26 september 2011 @ 10:36:41 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_102390997
Wedstrijden zijn niet gezond. Vorig jaar of twee jaar terug stond ik in de buurt van de finish van de singelloop, en daar kwam op een gegeven moment ook iemand langs die volledig van het padje af was, botste eerst tegen de omheining aan de ene kant, toen aan de andere kant, waarna wat mensen hem weer de goede richting opwezen en hij doorstrompelde. Drie minuten later ineens veel consternatie en een ambulancesirene :').

Het is ook een beetje de reden waarom ik zelf niet meer met die lopen meedoe, ik kan mezelf niet zo goed matigen dan. Dan ben ik 500 meter voor de finish al vrij dood, maar denk ik ach fuck it, nog 500 meter, straks haalt die vriendin me weer in, ik kan nog wel even doorbijten, laat ik nog wat versnellen voor een mooie tijd etc. Gevolg is dat ik aan het eind stekende pijn in de helft van m'n organen heb en ik nog een uur lang duizelig ben. Niks gezonds aan.

En ik geloof dat mensen die een beetje overgewicht hebben vaak langer leven dan mensen die slank zijn, dus ik vind het geen gekke gedachte dat sport gewoon vrijwel altijd ongezond is (maar je gaat er wel beter van uit zien).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 september 2011 @ 10:41:34 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102391100
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef speknek het volgende:
Het is ook een beetje de reden waarom ik zelf niet meer met die lopen meedoe, ik kan mezelf niet zo goed matigen dan. Dan ben ik 500 meter voor de finish al vrij dood, maar denk ik ach fuck it, nog 500 meter, straks haalt die vriendin me weer in, ik kan nog wel even doorbijten, laat ik nog wat versnellen voor een mooie tijd etc. Gevolg is dat ik aan het eind stekende pijn in de helft van m'n organen heb en ik nog een uur lang duizelig ben. Niks gezonds aan.
Ik heb/had exact hetzelfde. Je wordt opgenaaid door je vrienden, je wil je niet laten kennen of een mietje zijn en uiteindelijk ga je zeven keer door je eigen grens heen. Je wil op het eind elke seconde nog pakken maar je gaat wel bijna van je stokje af als je over de finish bent. Het laatste wat je wil is opgeven en uitgelachen worden door je vrienden.

Even los van het feit dat ik m'n knieën nu amper kan buigen en erbij loop als een kreupele Koos Alberts. :')

Maar uiteindelijk heb je wel een goed gevoel van 'pfoe, heb het toch maar even gedaan!' Maar nu even geen hardlopen meer, vind ik het ook een vrij saaie sport zonder publiek langs de kant.
  maandag 26 september 2011 @ 10:54:29 #264
62913 Blik
The one and Only!
pi_102391364
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef speknek het volgende:
Wedstrijden zijn niet gezond. Vorig jaar of twee jaar terug stond ik in de buurt van de finish van de singelloop, en daar kwam op een gegeven moment ook iemand langs die volledig van het padje af was, botste eerst tegen de omheining aan de ene kant, toen aan de andere kant, waarna wat mensen hem weer de goede richting opwezen en hij doorstrompelde. Drie minuten later ineens veel consternatie en een ambulancesirene :').

En ik geloof dat mensen die een beetje overgewicht hebben vaak langer leven dan mensen die slank zijn, dus ik vind het geen gekke gedachte dat sport gewoon vrijwel altijd ongezond is (maar je gaat er wel beter van uit zien).
Dus, tot 500 meter voor de finish gaat alles goed en lekker, maar omdat je jezelf niet wilt laten kennen ga je de laatste 500 meter nog even tot het gaatje en ga je over je grens. En dan is sporten opeens ongezond?

Ik ga mee met de redenering dat sporten ongezond is als je te ver over je grenzen heen gaat, maar sporten in zijn algemeenheid ongezond noemen vind ik echt onzin. Zeker als je het vergelijkt met iemand die niet sport
pi_102391697
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef Blik het volgende:
Ik ga mee met de redenering dat sporten ongezond is als je te ver over je grenzen heen gaat, maar sporten in zijn algemeenheid ongezond noemen vind ik echt onzin. Zeker als je het vergelijkt met iemand die niet sport
Ik chargeer natuurlijk wel, maar het is vooral bewegen dat gezond is (minimaal 30 minuten per dag), en sporten minder. Dat er een verschil is tussen recreatief sporten en fanatiek sportern staat buiten kijf, maar ook recreatief sporten is behoorlijk ongezond. Kijk vooral naar blessures e.d. Tennis, voetbal, contactsporten en vooral hardlopen is echt niet gezond voor je.

Ik denk dat je gezonder af bent als je 30 minuten per dag naar je werk fietst (alhoewel vanochtend in de krant stond dat fietsen in grote steden ongezond is vanwege de uitlaatgassen), dan dat je 30 minuten gaat fitnessen.

Overigens doe ik ook gewoon aan hardlopen enzo, dus doe net zo (on)gezond ;)

Oh en Speknek is het niet juist dat mensen met een beetje ondergewicht juist langer blijven leven? (Moet jij weten met je bezoek aan Japan!)
  maandag 26 september 2011 @ 11:22:09 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_102392062
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef Blik het volgende:
Dus, tot 500 meter voor de finish gaat alles goed en lekker
Nou nee ook niet echt. Ik geloof eigenlijk niet dat het het ooit gezond is als je hartslag boven de 150bpm komt, daar slijt het alleen maar sneller van.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:07 schreef zatoichi het volgende:
Oh en Speknek is het niet juist dat mensen met een beetje ondergewicht juist langer blijven leven? (Moet jij weten met je bezoek aan Japan!)
http://www.elsevier.nl/we(...)kje-leven-langer.htm

Ik weet ook niet zo zeker of er veel Japanners met ondergewicht zijn. In mijn ervaring in de badhuizen zijn er genoeg met vetrandjes en blubber, alleen hebben ze gewoon een tengere bouw.
pi_102392215
nou nou, wat zijn we weer tokkie, met al die ' vieze krakers' commentaren...
allemaal fijn in de wilders-mode vandaag? t is links dus tuig en trap maar de grond in?

quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 07:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Er stond een reportage op GeenStijl. 8-)
geweldige reportage, typisch nieuw-rechtse afzeik onzin.
je gaat meer dan een uur mensen interviewen, en dan lekker knippen en plakken zodat je iets kunt maken dat je vooringenomen mening bevestigd. en dan laat je 1 stuje erin van een oude dame die iets zinnigs zegt, en scheld je haar nog even uit voor teef.
dat noemt zich journalisten, het is te treurig voor woorden. misschien moet je dan even overnieuw nadenken wie het tuig zijn en wie niet.

maar goed, doet er verder niet toe, was supergezellig en een zeer nodig ander geluid. :)
  maandag 26 september 2011 @ 11:32:38 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102392341
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:28 schreef okiokinl het volgende:
allemaal fijn in de wilders-mode vandaag? t is links dus tuig en trap maar de grond in?
Vond ik voor Wilders ook al hoor. Heb nooit wat opgehad met die luie stinkballen.

Ga gewoon eens onder de douche, gedraag je normaal en zeg dan wat je probleem is. Dat komt beter over dan al jointjes rokend de godganse dag zitten chillen en dan af en toe eens wat roepen dat de maatschappij zo kut is.
pi_102392448
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vond ik voor Wilders ook al hoor. Heb nooit wat opgehad met die luie stinkballen.

Ga gewoon eens onder de douche, gedraag je normaal en zeg dan wat je probleem is. Dat komt beter over dan al jointjes rokend de godganse dag zitten chillen en dan af en toe eens wat roepen dat de maatschappij zo kut is.
Zonder iets bij te dragen kun je simpelweg niet serieus genomen worden. Het systeem dat ons onderhoud is kut!! Wait whut? Ja! Anarchie!!

:')
  maandag 26 september 2011 @ 11:38:44 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_102392502
quote:
Wilders en zijn aanhangers zijn ook tokkies, tuig en trap ik het liefst de grond in. Ik sta in super elitaire mode, en dat elke dag.
  maandag 26 september 2011 @ 11:48:00 #271
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_102392792
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:
Al had dat ene mens wellicht wel gelijk met d'r infrastructuur die steeds meer tegen de vrijheid ingaat: kastje in de auto, vingerafdruk in het paspoort, volgen op internet, gegevensuitwisseling met andere overheden etcetera.
Ik maak me ook zorgen over big brother, maar die vrouw met haar club Vrijbit helpt absoluut niet.

Dan heb ik liever initiatieven als http://www.bof.nl of http://www.privacyfirst.nl.
pi_102393375
quote:

[..]

geweldige reportage, typisch nieuw-rechtse afzeik onzin.
je gaat meer dan een uur mensen interviewen, en dan lekker knippen en plakken zodat je iets kunt maken dat je vooringenomen mening bevestigd. en dan laat je 1 stuje erin van een oude dame die iets zinnigs zegt, en scheld je haar nog even uit voor teef.
dat noemt zich journalisten, het is te treurig voor woorden. misschien moet je dan even overnieuw nadenken wie het tuig zijn en wie niet.

maar goed, doet er verder niet toe, was supergezellig en een zeer nodig ander geluid. :)
Nee, die Indymedia artikelen zijn lekker objectief. Kom op zeg. Zoals ik aangaf zag het er best gezellig uit en vind ik het prima dat er een 'ander' geluid gegeven mag worden.

Maar het is en blijft links tuig, dat te beroerd is om via normale kanalen van de democratie hun standpunten duidelijk te maken. Dat je om serieus genomen te worden, sowieso een 'normaal' uiterlijk moet hebben, dan wordt ook niet gesnapt.
pi_102393649
hard nodig dat er meer van dit soort dingen in utrecht worden georganiseerd, zo te horen.
die privacy websites zijn inderdaad goed, zo doet iedereen wat ie kan toch? lijkt mij het belangrijkste, dat je dan niet elkaar gaat lopen afzeiken, maar een beetje steunt.
pi_102394660
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef bierjoost het volgende:

Maar het is en blijft links tuig, dat te beroerd is om via normale kanalen van de democratie hun standpunten duidelijk te maken.
met alle respect, sinds wanneer is demonstreren op straat geen normaal kanaal van de democratie meer?
pi_102395228
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

met alle respect, sinds wanneer is demonstreren op straat geen normaal kanaal van de democratie meer?
Ik doelde er meer op dat het daarbij blijft. En ze niet eens een fatsoenlijke politieke partij kunnen oprichten, waar ze zelf op kunnen stemmen.
pi_102395339
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik doelde er meer op dat het daarbij blijft. En ze niet eens een fatsoenlijke politieke partij kunnen oprichten, waar ze zelf op kunnen stemmen.
De SP heeft anders aardig wat zetels in de 2de Kamer. Teveel mijns inziens, ik vind het namelijk een verachtelijke partij, maar ik kan me voorstellen dat het de partij is waar dit soort mensen op stemmen.
pi_102395417
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef bierjoost het volgende:

[..]

je bent zo vooringenomen, er liepen mensen van groenlinks en de sp mee.
en de harde kern anarchisten, die heb ik niet eens gezien, de bivakmutsjes met zwarte jasjes.
en verder doen anarchisten niet mee aan politiek, dat is de hele kern van hun ideologie. zij gebruiken andere middelen om hun stem te laten horen, namelijk zelf actie ondernemen.
pi_102395610
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:00 schreef Vanyel het volgende:
Dat het vieze krakers zijn maakt ze niet per se dom natuurlijk :)
En daar zitten ze dan voor Cafe Belgie met hun hond.
Die hond is nog schoner dan het baasje. Kun je nagaan.
pi_102396238
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef okiokinl het volgende:

[..]

je bent zo vooringenomen, er liepen mensen van groenlinks en de sp mee.
en de harde kern anarchisten, die heb ik niet eens gezien, de bivakmutsjes met zwarte jasjes.
en verder doen anarchisten niet mee aan politiek, dat is de hele kern van hun ideologie. zij gebruiken andere middelen om hun stem te laten horen, namelijk zelf actie ondernemen.
Waarom moeten die GL en SP een ander geluid laten horen? Dat kunnen ze toch doen in de Kamer?

En over dat laatste doelde ik dus ook op dat ze democratische kanalen niet gebruiken. Dan ben je wat mij betreft tuig, door direct actie te ondernemen, als je denkt dat dat het juiste is, zonder dat te laten toetsen.
pi_102396826
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Waarom moeten die GL en SP een ander geluid laten horen? Dat kunnen ze toch doen in de Kamer?

En over dat laatste doelde ik dus ook op dat ze democratische kanalen niet gebruiken. Dan ben je wat mij betreft tuig, door direct actie te ondernemen, als je denkt dat dat het juiste is, zonder dat te laten toetsen.
Wat een onzin. Ze proberen de publieke opinie en wellicht ook politici te beïnvloeden. Of dat op deze manier effect sorteert is twijfelachtig, maar dat doet er niet toe. Dat maakt je nog niet direct tuig. Ze doen het tenminste nog voor de schermen. Je moest eens weten hoeveel miljarden er omgaan in de lobby-industrie, die de publieke opinie en politici achter de schermen proberen te beïnvloeden. Dat zijn duurbetaalde mannen in maatpakken die van alles gedaan krijgen zonder dat ze dit hebben laten toetsen. Door hoor ik je niet over.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 13:45:28 ]
pi_102397028
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ze proberen de publieke opinie en wellicht ook politici te beïnvloeden. Of dat op deze manier effect sorteert is twijfelachtig, maar dat doet er niet toe. Dat maakt je nog niet direct tuig. Ze doen het tenminste nog voor de schermen. Je moest eens weten hoeveel miljarden er omgaan in de lobby-industrie, die de publieke opinie en politici achter de schermen proberen te beïnvloeden. Dat zijn duurbetaalde mannen in maatpakken die van alles gedaan krijgen zonder dat ze dit hebben laten toetsen. Door hoor ik je niet over.
De demonstranten noem ik nergens tuig. Ik noemde ze vieze krakers. En precies wat je zegt, de lobby industrie. Dat is wel wat anders dan met een bivak muts op je hoofd politici intimideren.
pi_102397117
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef bierjoost het volgende:

[..]

De demonstranten noem ik nergens tuig. Ik noemde ze vieze krakers. En precies wat je zegt, de lobby industrie. Dat is wel wat anders dan met een bivak muts op je hoofd politici intimideren.
Ik dacht dat we het over de demonstranten van het Partijtje voor de Vrijheid hadden. Ja, het waren krakers ja en daar heb ik niets mee, maar ik heb niemand met een bivakmuts gezien. Over wie heb je het nu precies?
pi_102397207
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het over de demonstranten van het Partijtje voor de Vrijheid hadden. Ja, het waren krakers ja en daar heb ik niets mee, maar ik heb niemand met een bivakmuts gezien. Over wie heb je het nu precies?
De discussie was al weer naar anarchistich links tuig geslingerd. Overigens kan dat lobby tuig natuurlijk ook zo maar eens intimiderend uit de hoek komen. Maar deze discussie gaat helemaal niet meer over Utrecht.

Zoals ik al zei, heb ik ook helemaal niets met vieze stink krakers. Maar zag het er erg gezellig uit en is demonstratie natuurlijk een prima (zei het niet effectief, in mijn ogen) middel om een 'ander geluid' te laten horen.
pi_102397280
quote:
Aan de Theemsdreef in Overvecht is zaterdag rond 16.00 uur een tiener in zijn gezicht gestoken met een schroevendraaier. De politie heeft de 14-jarige dader inmiddels aangehouden.

Het 13-jarige slachtoffer kon ter plekke worden verzorgd.
Gezellige boel daar!
pi_102397394
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gezellige boel daar!
Tuig! :')
pi_102397550
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:01 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Tuig! :')
Dat ook ja
pi_102399209
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef bierjoost het volgende:

[..]

openbaar en vrij protest is een essentieel onderdeel van democratie. de politiek is er om ONS te dienen, wij zijn er niet om de politiek te bedienen. en als de politiek niet luisterd of iets anders doet dan wat jij wilt, dan is protest een drukmiddel om zaken op de agenda te krijgen.
raar dat je dat niet begrijpt.

en een protest organiseren IS directe actie. stemmen is indirecte actie, als je het al actie kan noemen, want je geeft je zelfbeschikking weg aan wat mensen die dan 4 jaar lang voor jou beloven te spreken. somiigen zijn daar tevreden mee, of het interesseerd ze geen reet. en sommigen willen meer inspraak en doen er dus niet aan mee, doen dan dus zelf dingen. sommigen gaan daarin te ver, vind ik ook. de meesten niet. dit was een volledig geweldloze demonstratie, zonder zwarte capichons. geen enkele reden om zo maaskantje te doen dus.
pi_102399225
en laten we het nou weer gewoon over utrecht hebben, zoals dat hoort in dit topic.
pi_102399399
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef okiokinl het volgende:
en laten we het nou weer gewoon over utrecht hebben, zoals dat hoort in dit topic.
Accoord. En zoals ik al zei: de mensen in die demonstratie noemde ik geen tuig...

OT: Weet iemand waarom het opeens koopzondag bleek te zijn afgelopen zondag?
pi_102399712
Geen idee.
pi_102399736
In zowel november als december zijn er trouwens 3 koopzondagen per maand. Maar das elk jaar zo.
pi_102399748
Nee weet ik ook niet, kwam er ook alleen maar achter omdat ik toevallig een wandeling met mijn hoogzwangere vrouw maakte en ze niet veel verder kwam dan de stad.... Het was super rustig, dus kan me niet voorstellen dat het de winkels wat heeft opgeleverd...

Ik dacht mooi, ik heb toch nog wat van de Gamma nodig, maar die was dus wel dicht... zul je altijd zien :)
pi_102399804
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef zatoichi het volgende:
Nee weet ik ook niet, kwam er ook alleen maar achter omdat ik toevallig een wandeling met mijn hoogzwangere vrouw maakte en ze niet veel verder kwam dan de stad.... Het was super rustig, dus kan me niet voorstellen dat het de winkels wat heeft opgeleverd...

Ik dacht mooi, ik heb toch nog wat van de Gamma nodig, maar die was dus wel dicht... zul je altijd zien :)
Het kan een van de twee individuele winkelkoopzondag zijn die elke winkel in Utrecht mag aanvragen. Veel winkels die bij elkaar zitten doen dat dan gezamenlijk. De volgende in het centrum is op zondag 13 november. Hierdoor komt het aantal koopzondag in november feitelijk op 4 in plaats van 3.
pi_102400576
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef zatoichi het volgende:

Het was rustig ja :o Ik moest nog even wat voor een verjaardag halen en dacht oh god, ik moet die ellende door... maar nee O+
Tap tap tap
pi_102401531
ik dacht gisteren nog, was het maar koopzondag.. en dat was het dus, lol.
pi_102402113
Ik kom niet graag in de hema, vanwege de drukte; dat was zondag wel even ander! :D
pi_102402152
De HEMA is een goede winkel. Ze hebben er spullen.
pi_102402266
Ouwe doos. Zoek de verschillen:

For great justice!
pi_102402480
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
Ouwe doos. Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]
Toen was Utrecht nog zwart-wit, nu niet meer.
pi_102402529
Mooie tijd was dat. Ik zie trouwens de Monicakerk er ook nog op staan, moet rond 1970 zijn geweest deze foto, de treinen waren al geel en er staat al een HC-bouwkeet op het Smakkelaarsveld.

En die heerlijke rommelige, kleinschalige bebouwing op het Leidseveer. O+
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')