Euhh nee. Ik loop achter niemand aan, hoe smaakt de honing van VS zijn reet eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hobbel jij dan ook achter Klopkoek en Arolsen aan?
Je bent een politiek correcte sukkel die uit impotentie aansluiting zoekt bij de armoedigen en onderdrukten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben een verlicht linksmens. Een voorbeeld voor velen.
Uit impotentie?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Je bent een politiek correcte sukkel die uit impotentie aansluiting zoekt bij de armoedigen en onderdrukten.
Nee, maar armoedigen en onderdrukten zijn niet links. Zij zijn de voetsoldaten en grootafnemers van het grootkapitaal. Ze zijn te dom om klassebewustzijn te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uit impotentie?
Trouwens, noem je linkse mensen nou armoedig en onderdrukt?
Geen idee, ik lijk net zoveel op VS als jij op Koosquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Euhh nee. Ik loop achter niemand aan, hoe smaakt de honing van VS zijn reet eigenlijk?
Dat ontwikkel je door in een bepaald milieu op te groeien dat heeft amper met intelligentie te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Nee, maar armoedigen en onderdrukten zijn niet links. Zij zijn de voetsoldaten en grootafnemers van het grootkapitaal. Ze zijn te dom om klassebewustzijn te ontwikkelen.
Je beledigt Koos.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, ik lijk net zoveel op VS als jij op Koos
quote:
Uit impotentie? Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:38 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Je bent een politiek correcte sukkel die uit impotentie aansluiting zoekt bij de armoedigen en onderdrukten.
Hij bedoelt dat ik links ben omdat ik mn lul niet omhoog kan krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Uit impotentie? Wat is dit nou weer
Impotentie = onmacht, maar al de ongeschoolde tokkies die jullie zijn kunnen jullie enkel denken aan seksueel disfunctioneren. Die seksuele disfunctie is natuurlijk wel het ultieme zinnebeeld voor impotentie in de brede zin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ik links ben omdat ik mn lul niet omhoog kan krijgen.
Jaja, het zou je maar gezegd worden.
Het is natuurlijk ronduit lachwekkend dat jij mij die kwalificatie toebedeelt. Immers, als er een links georienteerde user is die blijk geeft van onmacht, dan ben jij het. In menig topic zie ik jou de strijd aangaan met de zogenaamde elite daarbij gebruik makend van spotprenten die tonen hoe de gewone man wordt onderdrukt. Gevalletje projectie van jouw kant.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:35 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Impotentie = onmacht, maar al de ongeschoolde tokkies die jullie zijn kunnen jullie enkel denken aan seksueel disfunctioneren. Die seksuele disfunctie is natuurlijk wel het ultieme zinnebeeld voor impotentie in de brede zin.
Ik ben onmachtig, maar ik zie het onder ogen en ben daarom post-links.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ronduit lachwekkend dat jij mij die kwalificatie toebedeelt. Immers, als er een links georienteerde user is die blijk geeft van onmacht, dan ben jij het. In menig topic zie ik jou de strijd aangaan met de zogenaamde elite daarbij gebruik makend van spotprenten die tonen hoe de gewone man wordt onderdrukt. Gevalletje projectie van jouw kant.
TS is 15 ofzo. Misschien wordt hij later zelf wel een werkslaaf.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Arolsen het volgende:
Typisch weer een topic voor iemand als de TS. Wil graag weer 19e eeuwse omstandigheden waarin zwakkeren kapot gaan en instanties die voor hen opkomen verbieden. Een soort werkslaven wil hij van de arbeiders maken.
Allemaal zodat hun rechtsconservatieve elite maximaal kan profiteren van de onderklasse. Maximaal hun zakken vollen door arbeiders maximaal uit te buiten.
En dat hebben ze geweten ook onder haar bewind daar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:20 schreef robin007bond het volgende:
Thatcher was ook niet zo'n fan van vakbonden![]()
Overigens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opposition_to_trade_unions
Zeg het ze!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Arolsen het volgende:
Typisch weer een topic voor iemand als de TS. Wil graag weer 19e eeuwse omstandigheden waarin zwakkeren kapot gaan en instanties die voor hen opkomen verbieden. Een soort werkslaven wil hij van de arbeiders maken.
Allemaal zodat hun rechtsconservatieve elite maximaal kan profiteren van de onderklasse. Maximaal hun zakken vollen door arbeiders maximaal uit te buiten.
Laten we het er op houden dat zowel Arolsen als TS weinig van de echte wereld begrepen hebbenquote:
Maar hij heeft geen excuus zoals leeftijdquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat zowel Arolsen als TS weinig van de echte wereld begrepen hebben
Meh, niet echt. Maar ik wou vooral laten zien dat het niet raar is om vakbonden te willen beperken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:45 schreef du_ke het volgende:
Aha en in hoeverre is dat op de Nederlandse situatie van toepassing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |