Het lijken zoals ik al eerder opgemerkt heb wel werkgevers die denken dat ze regels aan hun laars kunne lappen maar wanneer ze met hun neus op de feiten gedrukt worden zijn het een stel honden die met hun staart tussen de benen afdruipen.quote:
Laffe hond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:30 schreef robin007bond het volgende:
Pfoeh, even tot 10 tellen voortaan?
Niemand hier was voor het verbieden van vakbonden, de reden dat het er in staat is voor de sensatie. Dat heb ik al 4x moeten vertellen.
Die onzin, het nageblaat en het constant door blijven voeren van belachelijke ideeën moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:43 schreef Cerbie het volgende:
Jongens, rustig, wat een geschuimbek meteen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Die onzin, het nageblaat en het constant door blijven voeren van belachelijke ideeën moet maar eens afgelopen zijn.
Dit topic.....quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Je krampachtige dit moeten we niet willen reflex.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Zwak, ze moeten deze juist open laten en om het uur een schopje moeten geven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
Er is een beter topic over vakbonden.
Sluit anders deze maar, dan kunnen mensen daar verder
Nee, jij gaat de backfire-gifbeker helemaal leegdrinkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
Er is een beter topic over vakbonden.
Sluit anders deze maar, dan kunnen mensen daar verder
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Zwak, ze moeten deze juist open laten en om het uur een schopje moeten geven.
Je draait nog harder dan de PvdA in een draaimolen.quote:
Ik draai net zo hard mee als TS in dit topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
Je draait nog harder dan de PvdA in een draaimolen.
Backfire gifbeker?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, jij gaat de backfire-gifbeker helemaal leegdrinken
Ik draai helemaal niet om m'n standpunt heen. Ik heb al vrij snel gezegd dat het verbieden sensatie was. Voor de rest ben ik gewoon nog steeds principieel tegen het macht geven aan vakbonden. Dat ze onderhandelen is meer dan prima, omdat je niet altijd in een positie staat om te onderhandelen. Het enige wat me niet zint is de politieke invloed die ze hebben en alle eisen die gesteld worden aan een CAO.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik draai net zo hard mee als TS in dit topic.
Je moet wilt gewoon achter je virtuele rechtse vriendjes aanblijven hobbelen en draait wanneer je te ver door draaft in je rechtse opvattingen, sensatie heeft er natuurlijk geen drol mee te maken een argument dat je puur gebruikt om minder "extreem" over te komen dan je rechtse goden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik draai helemaal niet om m'n standpunt heen. Ik heb al vrij snel gezegd dat het verbieden sensatie was. Voor de rest ben ik gewoon nog steeds principieel tegen het macht geven aan vakbonden. Dat ze onderhandelen is meer dan prima, omdat je niet altijd in een positie staat om te onderhandelen. Het enige wat me niet zint is de politieke invloed die ze hebben en alle eisen die gesteld worden aan een CAO.
Je kan je overigens ook beroepen op de ondernemingsraad.
Verder merk ik op dat er veel emotionele reacties zitten, zoals GSbrder al zei.
Ooit je niet reële loon te danken gehad aan een vakbond ofzo? De werkgever kan ook minder mensen in dienst nemen als de lonen hoger worden gemaakt. Je krijgt dan dat de mensen die niet worden aangenomen iets in een andere sector moeten zoeken OF werkloos worden.
Je mensenkennis laat in dit geval toch te wensen overquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Je moet wilt gewoon achter je virtuele rechtse vriendjes aanblijven hobbelen en draait wanneer je te ver door draaft in je rechtse opvattingen, sensatie heeft er natuurlijk geen drol mee te maken een argument dat je puur gebruikt om minder "extreem" over te komen dan je rechtse goden.
Het lijkt er toch wel op dat je bijdraaide toen bleek dat je opvattingen vrij onhaalbaar waren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je mensenkennis laat in dit geval toch te wensen over
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je mensenkennis laat in dit geval toch te wensen over
Rechtse goden, jezuschristus, het is allemaal een groot complot tegen de verlichte linksen hier hè?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Je moet wilt gewoon achter je virtuele rechtse vriendjes aanblijven hobbelen en draait wanneer je te ver door draaft in je rechtse opvattingen, sensatie heeft er natuurlijk geen drol mee te maken een argument dat je puur gebruikt om minder "extreem" over te komen dan je rechtse goden.
Euuhhh nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechtse goden, jezuschristus, het is allemaal een groot complot tegen de verlichte linksen hier hè?
Hobbel jij dan ook achter Klopkoek en Arolsen aan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |