Inderdaad.quote:
ik ben baasquote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad.
Cees Toet is een baas.
Helegaar niet, ik zie je tegenover de Shakies.quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker gaat me bellen, dus ik heb het ook niet nodig.
Het is sowieso handig om wel beltegoed te hebben, maar doe maar weer lekker recalcitrant.quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker gaat me bellen, dus ik heb het ook niet nodig.
Okeuquote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helegaar niet, ik zie je tegenover de Shakies.Ik haat bellen.
Ik ga je wel bellen hoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helegaar niet, ik zie je tegenover de Shakies.Ik haat bellen.
Ik bel gewoon 112 en laat me doorverbinden.quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is sowieso handig om wel beltegoed te hebben, maar doe maar weer lekker recalcitrant.
Sterke teksten.quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bel gewoon 112 en laat me doorverbinden.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga je wel bellen hoormaar na 4 maanden zijn we beiden over de angst heen toch
A zemmel.quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bel gewoon 112 en laat me doorverbinden.
Terechte klacht.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DEZE
OMG HERINNERINGENNN IK GA EVEN HUILEN.
Welke.quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
dastannetje omg ik voel de rimpels al aankomen
ja okequote:Op zondag 25 september 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSU GA POSTEN IN OUD!!!!!!!!!!!!!!
druk met schoolquote:Op zondag 25 september 2011 23:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat deed ik net, waarom is jordeh eigenlijk nooit meer in de SC?
Jezelf assistenquote:Op zondag 25 september 2011 23:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
gisteren een mooi glas bij een kroeg
we gaan naar de macdonalds, taart slaan we overquote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en toch ff naar zijn homeboy etsu gaan om taart te eten en slechte films te kijken
Terechte klacht.quote:
Ik had inderdaad homo erotische gevoelens voor Abeltje.quote:Op zondag 25 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waren jullie vroeger ook altijd verliefd op Abeltje?
Vol is hij mooier.quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooier wordt een glas echt niet.
Ik heb hier een Grolsch bierpul hier staan.quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus nu komt de aap uit de mouw.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1. Druk met school.
2. Ik vind er niks meer aan.
Gr
Je bent zelf niks meer aanquote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1. Druk met school.
2. Ik vind er niks meer aan.
Gr
ej kaabeequote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HUH Waar gaat dit over ik voel me buitengesloten gr gr
je kan het honneponquote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Samenvatting af, nu nog 2 hoofdstukken fixen jeej.
quote:
ik zal mn best doenquote:Op zondag 25 september 2011 23:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
als dat kan zou het fijn zijn
dankje ikskoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:42 schreef xCore het volgende:
Etsu, alvast happy b'day, maar nu ben ik pitte
DAT IS MIJN TYPE DUS ECHT NIET BAH.quote:Op zondag 25 september 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
trusten een mooie oktoberfest man voor jou
[ afbeelding ]
blablablalbalblalaaquote:Op zondag 25 september 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen die vroeg weggaan
Morgen om 7 uur op maar eerst java afkrijgen
omdat je me niet meer quotte afgelopen kwartier tochquote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
niets liefje, waarom denk je dat omg
omggg het spijt me kan ik het goed makenquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat je me niet meer quotte afgelopen kwartier toch
Hij heeft het over mij.quote:
Überhaupt je dag laten verpesten door een of ander vaag persoontje op het web.quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij.![]()
Maar ja, ik zeg verder wel niks. Weet ik weet toch al dat ik anders zijn verjaardag een beetje zou verpesten.
is al goed tochquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
omggg het spijt me kan ik het goed maken
Het gaat niet om mij. Je hebt trouwens duidelijk laten weten dat het iets is waar jij veel om geeft. Dus ja.quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Überhaupt je dag laten verpesten door een of ander vaag persoontje op het web.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Je hebt trouwens duidelijk laten weten dat het iets is waar jij veel om geeft. Dus ja.
Moet ik ook over jou beginnen?quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Bitchfighten op het internet
wacht ff dan haal ik er popcorn bij
Oeh, van een bepaalde SC ofzo? of uit het niets?quote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan, Breezerslet17, Bloempje, Haarklip, JanPiraat en ik.
dus je gaat jezelf ontmoeten? da's best nicenicequote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezellig!!quote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kwenie hoor, ik voel me niet bepaald gedistquote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
keiharde dissen vliegen heen en weer.
ik was er al die tijd nog hoorquote:
Nou, in dit geval alleen Jordy's kant op.quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
keiharde dissen vliegen heen en weer.
jong negeer dat kind, en focus je op vanavondquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ooww wat een diss!! Jammer dat het niet waar istry again
wut? nee gewoon een plaatje van googlequote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tdrone, is dat die Duitse 'dame'?
nee ze deed me aan dit persoon denken, lijken best op elkaarquote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
wut? nee gewoon een plaatje van google
je hebt gelijk jaquote:Op maandag 26 september 2011 00:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee ze deed me aan dit persoon denken, lijken best op elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 00:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar ik ga slapen, morgen weer een lange dag niks doen voor de boeg.
lator en groetons
bohquote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd EtsuMorgen krijg je een leukere gefeliciteerd-bericht!!
ikke?quote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
volgensmij wilt etsu liever een lekkere man![]()
ja maar die krijgt hij al te zien als hij jou ontmoet..quote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
volgensmij wilt etsu liever een lekkere man![]()
heb hem al eens gezien hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar die krijgt hij al te zien als hij jou ontmoet..
nee, gewoon nee
quote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar die krijgt hij al te zien als hij jou ontmoet..
we moeten wel origineel blijven
Kijk die bierzaadvragende oogjes dan van al die chicks behalve de rechtse.quote:
Dit gedoe moet je niet zo serieus nemen. Het is tenslotte maar FOK!...quote:Op maandag 26 september 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen dissen via de DM.Wat een trieste bedoeling ook weer in deze SC.
'Moet ik ook tegen jou beginnen?' Wtf is dit, de brugklas ofzo?
wats deze?quote:Op maandag 26 september 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen dissen via de DM.Wat een trieste bedoeling ook weer in deze SC.
'Moet ik ook tegen jou beginnen?' Wtf is dit, de brugklas ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutapparaten.quote:Op maandag 26 september 2011 08:45 schreef Dastan het volgende:
Kunnen we het hebben over sigaretten die sinds kort ineens doven.
En nu een vrije dag, zo ongeveer.quote:
Mooi kut dus bohquote:Op maandag 26 september 2011 09:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En nu een vrije dag, zo ongeveer.
Had nog wel een bus later kunnen pakken, maar dan had ik ook een trein later gehad en was ik te laat geweest voor m'n college. Als je te laat bent moet je wachten tot de pauze en volg je dus maar een half college. Is allemaal niet de moeite waard.
Mehh, vanavond misschien dan maar naar m'n college, maar daar heb ik dan weer geen zin in. Werkcollege dat ik dadelijk zou hebben is juist altijd enorm nuttig.
Ja, behoorlijk.quote:
Kom je nu te laat?quote:Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef Dastan het volgende:
Aanrijding met persoon op traject Almere centrum - Utrecht centraal.
Gelukkig!quote:Op maandag 26 september 2011 09:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want die trein hoef ik niet te hebben.
quote:Op maandag 26 september 2011 10:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, morgen is ook weer zo dom.
Eerst een werkcollege en daarna een hoorcollege, van hetzelfde vak.
DAT HOORT NIET
Watquote:
"Rellende_Rotscholier is mijn grootste voorbeeld, ik wou dat ik net zo stoer als hem was."quote:
Ja, ik hoorde ze net zeggen dat ThaTim een klootzak is.quote:
Oh, terechte klacht in dat geval.quote:
R_R, hoe is het in je rukbunker jongen?quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutstudent, ouwe trekhaas.
Faptastisch.quote:Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
R_R, hoe is het in je rukbunker jongen?
Dat staat vast als een pik die zwaffelt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Rellende_Rotscholier is mijn grootste voorbeeld, ik wou dat ik net zo stoer als hem was."
Ik hoor het ze al zeggen.
Hehe, vet.quote:Op maandag 26 september 2011 11:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ze net zeggen dat ThaTim een klootzak is.
quote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heee Dastan heeft tweemaal in de bosjes geplast.
Lekkah lekkah!quote:
Sorry Oscarquote:Op maandag 26 september 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
SANDER
ga jij eens even heel snel met suusje afspreken dinsdag of donderdagik verplicht het je
lekker ben jijquote:Op maandag 26 september 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Sorry Oscar.
Maar heb donderdag al een afspraak staan en morgen ga ik studeren
Weet ikquote:
Chillen met vrienden op m'n oude schoolquote:
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt leuk! Heel aardig en leuk is hij!!
quote:
Niks, Zonnekoning.quote:
naar de dam gelopen, smoothie gedronken en gepraat en toen jan er ook was eten gehaald en in vondelpark gezeten en ik vind dastan echt helemaal superquote:
da 's dan mooi hequote:Op maandag 26 september 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naar de dam gelopen, smoothie gedronken en gepraat en toen jan er ook was eten gehaald en in vondelpark gezeten en ik vind dastan echt helemaal super
Sjtoer.quote:Op maandag 26 september 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naar de dam gelopen, smoothie gedronken en gepraat en toen jan er ook was eten gehaald en in vondelpark gezeten en ik vind dastan echt helemaal super
Waar woon je nu in Maasje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |