dankje ikskoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:42 schreef xCore het volgende:
Etsu, alvast happy b'day, maar nu ben ik pitte
DAT IS MIJN TYPE DUS ECHT NIET BAH.quote:Op zondag 25 september 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
trusten een mooie oktoberfest man voor jou
[ afbeelding ]
blablablalbalblalaaquote:Op zondag 25 september 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen die vroeg weggaan
Morgen om 7 uur op maar eerst java afkrijgen
omdat je me niet meer quotte afgelopen kwartier tochquote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
niets liefje, waarom denk je dat omg
omggg het spijt me kan ik het goed makenquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat je me niet meer quotte afgelopen kwartier toch
Hij heeft het over mij.quote:
Überhaupt je dag laten verpesten door een of ander vaag persoontje op het web.quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij.![]()
Maar ja, ik zeg verder wel niks. Weet ik weet toch al dat ik anders zijn verjaardag een beetje zou verpesten.
is al goed tochquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
omggg het spijt me kan ik het goed maken
Het gaat niet om mij. Je hebt trouwens duidelijk laten weten dat het iets is waar jij veel om geeft. Dus ja.quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Überhaupt je dag laten verpesten door een of ander vaag persoontje op het web.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |