Hij heeft het over mij.quote:
Überhaupt je dag laten verpesten door een of ander vaag persoontje op het web.quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij.![]()
Maar ja, ik zeg verder wel niks. Weet ik weet toch al dat ik anders zijn verjaardag een beetje zou verpesten.
is al goed tochquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
omggg het spijt me kan ik het goed maken
Het gaat niet om mij. Je hebt trouwens duidelijk laten weten dat het iets is waar jij veel om geeft. Dus ja.quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Überhaupt je dag laten verpesten door een of ander vaag persoontje op het web.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Je hebt trouwens duidelijk laten weten dat het iets is waar jij veel om geeft. Dus ja.
Moet ik ook over jou beginnen?quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Bitchfighten op het internet
wacht ff dan haal ik er popcorn bij
Oeh, van een bepaalde SC ofzo? of uit het niets?quote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan, Breezerslet17, Bloempje, Haarklip, JanPiraat en ik.
dus je gaat jezelf ontmoeten? da's best nicenicequote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezellig!!quote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kwenie hoor, ik voel me niet bepaald gedistquote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
keiharde dissen vliegen heen en weer.
ik was er al die tijd nog hoorquote:
Nou, in dit geval alleen Jordy's kant op.quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
keiharde dissen vliegen heen en weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |