jong negeer dat kind, en focus je op vanavondquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ooww wat een diss!! Jammer dat het niet waar istry again
wut? nee gewoon een plaatje van googlequote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tdrone, is dat die Duitse 'dame'?
nee ze deed me aan dit persoon denken, lijken best op elkaarquote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
wut? nee gewoon een plaatje van google
je hebt gelijk jaquote:Op maandag 26 september 2011 00:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee ze deed me aan dit persoon denken, lijken best op elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 00:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar ik ga slapen, morgen weer een lange dag niks doen voor de boeg.
lator en groetons
bohquote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd EtsuMorgen krijg je een leukere gefeliciteerd-bericht!!
ikke?quote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
volgensmij wilt etsu liever een lekkere man![]()
ja maar die krijgt hij al te zien als hij jou ontmoet..quote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
volgensmij wilt etsu liever een lekkere man![]()
heb hem al eens gezien hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar die krijgt hij al te zien als hij jou ontmoet..
nee, gewoon nee
quote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar die krijgt hij al te zien als hij jou ontmoet..
we moeten wel origineel blijven
Kijk die bierzaadvragende oogjes dan van al die chicks behalve de rechtse.quote:
Dit gedoe moet je niet zo serieus nemen. Het is tenslotte maar FOK!...quote:Op maandag 26 september 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen dissen via de DM.Wat een trieste bedoeling ook weer in deze SC.
'Moet ik ook tegen jou beginnen?' Wtf is dit, de brugklas ofzo?
wats deze?quote:Op maandag 26 september 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen dissen via de DM.Wat een trieste bedoeling ook weer in deze SC.
'Moet ik ook tegen jou beginnen?' Wtf is dit, de brugklas ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |