Ik ruik de jaloeziequote:
Carnaval. Mij vind je dan niet in de stadquote:Op maandag 26 september 2011 17:04 schreef timmmmm het volgende:
O, en de enige keer dat wij een pispaal in de stad hebben staan, is met carnaval. Dat niveau hebben jullie dus standaard. En dan nog wel pontificaal op die markt van jullie
Al met al was dat beeld van die groene man met vleugels nog het mooist. Dat wil wel wat zeggen.
De downie is degene die besloten heeft dat de trein van roosendaal na nijmegen bij elke scheet moet stoppen. Kom op, wie wil er nou naar olst.quote:Op maandag 26 september 2011 17:03 schreef yosander het volgende:
Downie, ze zijn het station aan het verbouwen.
En weet niet hoe jij reist, maar in februari moest ik van Zwolle naar Antwerpen via Roosendaal dus en toen ben ik niet via Amsterdam gegaan.
Hasselt is over tien jaar een wijk van Zwollequote:Op maandag 26 september 2011 17:04 schreef MissVanity het volgende:
Zwolle
Mijn familie woont daar. In Zwolle en in Hasselt
Geen idee. Ik ging destijds via Utrecht en Rotterdam.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De downie is degene die besloten heeft dat de trein van roosendaal na nijmegen bij elke scheet moet stoppen. Kom op, wie wil er nou naar olst.
Ik vind het beeld ook lelijk, maar wel het mooist wat ik van zwolle gezien heb.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Carnaval. Mij vind je dan niet in de stad.
Pontificaal? Ze staan er inderdaad rondom de uitgaansstraten.
Dankje, al vinden vele Zwollenaren dat beeld lelijk. Zelf vind ik 'm op een onlogische plek staan.
Kom ik nooitquote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het beeld ook lelijk, maar wel het mooist wat ik van zwolle gezien heb.
Zelfs mijn broodje bij la place was vies, die zwollenaren kunnen alles verneuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |