De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bbq vanaf nu haat ik je
grapje kusjes
quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef FreezePop het volgende:
Matige TT. DIe van mij had meer Otie en minder ja.
Heb ik toch netjes gedaan, of niet?quote:Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef coban het volgende:
Als bbq 9 post meerhad dan had hij 14000
quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef BBQSausage het volgende:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Geen fipo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
Moet je ook tt van tevoren verzinnenquote:Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kon niet anders, je hebt tegenwoordig topichunters, naast de lapohunters
Zo predictable.quote:Op zondag 25 september 2011 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt fantastisch lijkt me dat
Jaquote:Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik toch netjes gedaan, of niet?
Had het te druk met ontopic snel posten (Nee, ik noem het geen baggeren)quote:Op zondag 25 september 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je ook tt van tevoren verzinnen
Doorbreken in Amerika enzo.quote:
Laterr.quote:Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef Rezania het volgende:
Oké, hier gepost, nu New Vegas spelen, later.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef Rezania het volgende:
Oké, hier gepost, nu New Vegas spelen, later.
Jezus, wat looptie spastisch te doen.quote:
Ja echt kutquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen die in weken tellen
"Ja, ik wil graag een afspraak maken in week 44"
FUUUU
quote:Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
Wie wil mijn 14000e post kopen, 5 euro.
Kusjengquote:Op zondag 25 september 2011 22:46 schreef TWP het volgende:
Ik ga er ook vandoor skatjes.
Fijne avond!![]()
Coban en ik zijn de beste matties4life op FOK!quote:
Latersssquote:Op zondag 25 september 2011 22:46 schreef TWP het volgende:
Ik ga er ook vandoor skatjes.
Fijne avond!![]()
Okquote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Coban en ik zijn de beste matties4life op FOK!![]()
Zoiets
Spastische flow spastische dansquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus, wat looptie spastisch te doen.
Nee meer zo van omg wat een slet zomaar naakt wtfquote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Zangers die zeggn:
I cant believe
Shes gettin naked
Dan zeg je toch duidelijk dat je een mongooltje bent die nooit een meisje kan hebben
OMG HELEMAAL GEWELDIG DIT HAHAHHAHAHAH HOREN JULLIE DIT? REZZZOOOO LEKKER VOOR JE DIT IS VEEL COOLER OMG DEZE MOET IK BEWAREN MAAR WAAR?quote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Coban en ik zijn de beste matties4life op FOK!![]()
dat doen ze in businesswereld mangquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen die in weken tellen
"Ja, ik wil graag een afspraak maken in week 44"
FUUUU
Ohja duhh. Ook als hij zegt: she's takin it offffquote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee meer zo van omg wat een slet zomaar naakt wtf
OMG WAT EEN TOEVAL IK ZAG HEM OOK ECHT NIET AANKOMEN IK DACHT WOW WAT IS DIT ZOMAAR MIJN 14000E POST MET DIE WEL HEEL SPECIALE BOODSCHAP SPECIAAL VOOR JOU, WAT EEN GEKTE, HET IS NIET TE GELOVEN!quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef coban het volgende:
[..]
OMG HELEMAAL GEWELDIG DIT HAHAHHAHAHAH HOREN JULLIE DIT? REZZZOOOO LEKKER VOOR JE DIT IS VEEL COOLER OMG DEZE MOET IK BEWAREN MAAR WAAR?![]()
ZO ONVERWACHT DEZE REACTIE MAN IK ZAG HET DUS HELEMAAL NIET AANKOMEN
OMG OMG JAquote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OMG WAT EEN TOEVAL IK ZAG HEM OOK ECHT NIET AANKOMEN IK DACHT WOW WAT IS DIT ZOMAAR MIJN 14000E POST MET DIE WEL HEEL SPECIALE BOODSCHAP SPECIAAL VOOR JOU, WAT EEN GEKTE, HET IS NIET TE GELOVEN!![]()
![]()
Huh, ben je je interpunctie onderweg verloren?quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Story of my life ik zet altijd 1 liter water voor groene thee maar dan moet je laten afkoelen 7 min maar dan vergeet ik dat iok thee heb gezet
te veel moeitequote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Huh, ben je je interpunctie onderweg verloren?
Ja, dat vind ik dus niet kunnen hé.quote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
dat doen ze in businesswereld mang
Laatste keer dat ik keek, waren het nog maar 15000quote:aantal posts: 18285 (gemiddeld 37 per dag)
Wat liefquote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had ook al een printscreen gemaakt
nogalquote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek, waren het nog maar 15000Beetje levenloos dit
ik voel je manquote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek, waren het nog maar 15000Beetje levenloos dit
Eng is dat he, ik had laatst zoiets gepost in TRU, met een paar vragen, en een stille hint, maar die hint konden ze niet vinden.quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
Ik ga even gekke illuminatifilmpjes kijken waar ik van ga doordraaien.
watquote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
aantal posts: 10813 (gemiddeld 203 per dag)
Dat had ik afgelopen week. Kreeg ik een smsje van een meisje waar ik kort iets mee had, stond alleen niet zoveel interessants inquote:Op zondag 25 september 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha weet je wat gewoon écht verschut is. Je stuurt smsje naar een persoon waarin je het hebt over een bepaald persoon en dan stuur je het naar hem
Ja mr ik MOET het weten kan er niet tegenquote:Op zondag 25 september 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eng is dat he, ik had laatst zoiets gepost in TRU, met een paar vragen, en een stille hint, maar die hint konden ze niet vinden.
neequote:Op zondag 25 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Wejo MK, ik zie dat je al bijna 20000 posts heb, sowieso topic openen
dat had ik xquote:Op zondag 25 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen week. Kreeg ik een smsje van een meisje waar ik kort iets mee had, stond alleen niet zoveel interessants in
quote:22648 (gemiddeld 63 per dag)
Je loopt voor/achterquote:
Welterustenquote:Op zondag 25 september 2011 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen schatjes![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:59 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn oog viel op dit filmpje net, en vroeg me af of iemand weet waar die Nederlander die Engelstalige stukjes vandaan haalt. Is hier een documentaire over gemaakt? Ben erg benieuwd, en zou graag het volledige beeldmateriaal willen zien van deze documentaire.
Als ik er tijd voor heb ga ik hier zeker teruglezen, ben erg geïnteresseerd in hoe jullie hier over denken, en wat jullie hier over gevonden hebben.
Sowieso spreekt mij het verhaal achter de bloedlijnen erg aan, ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar zou hier graag meer over willen weten. In het filmpje hierboven sprongen er toch een aantal zaken uit die het erg opvallend maakte.
Ook opvallend was de connectie tussen Bush en de Osama's, heel bizar. Ik heb eerder wel eens gelezen over dat er meerdere connecties tussen die families waren, dit bevestigd het alweer.
Na het zien van dit filmpje ben ik dus al erg geboeid, en ik hoop dat ik hier ook een stuk duidelijkheid uit kan krijgen uiteindelijk. Ik heb al een flink aantal posts nagelezen, en het is allemaal erg breed en ingewikkeld, vooral op dit tijdstip, maar ik ga mijn best doen me er binnenkort in te verdiepen.
nvmquote:Op zondag 25 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ben trouwens benieuwd of jullie de geheime boodschap wel vinden.
Ik zat eerst ruim boven de honderd, toen vond ik het genoeg en ging minderen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan valt het bij mij nog mee
Kijk die filmpjes opnieuw en zet je geluid uit. Je mening is dan objectiever.quote:Op zondag 25 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet echt leren trollen, of ik doe het te goed, want kom op, deze post is toch gewoon goed;
[..]
Het lijkt nu net alsof je over roken aan het praten bentquote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zat eerst ruim boven de honderd, toen vond ik het genoeg en ging minderen.
Waarom zie jij over het hoofd dat ik aan het trollen was?quote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kijk die filmpjes opnieuw en zet je geluid uit. Je mening is dan objectiever.
die zin klopt nietquote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kijk mijn beleefde mail
Beste meneer Keulers,
ik heb een vraag wat betreft de economieleerstof voor dinsdag.
We moeten dus hoofdstuk 3, 4 en 5 leren en dit is tot pagina 150. Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
En moeten we ook de begrippen uit de moduleopdrachten kennen?
Alvast bedankt voor uw antwoord,
Groet
Je naam mist.quote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kijk mijn beleefde mail
Beste meneer Keulers,
ik heb een vraag wat betreft de economieleerstof voor dinsdag.
We moeten dus hoofdstuk 3, 4 en 5 leren en dit is tot pagina 150. Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
En moeten we ook de begrippen uit de moduleopdrachten kennen?
Alvast bedankt voor uw antwoord,
Groet
Ernstig hequote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het lijkt nu net alsof je over roken aan het praten bent
Nee, want een vraag eindigt met een vraagteken, dus hij klopt zo nog niet.quote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef aight1 het volgende:
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren of bepaalde juist niet..
beter?
oke thnxxxxxxxquote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef aight1 het volgende:
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren of bepaalde juist niet..
beter?
Echt hequote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
BBQ, wat een dom filmpje trouwens
ja klopt, sowieso 2 punten is nooit goedquote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want een vraag eindigt met een vraagteken, dus hij klopt zo nog niet.
Dus is mijn vraag, moeten we elke paragraaf leren of mogen we ook bepaalde paragrafen overslaan?quote:
Neuh, ben er zelf ook vaak te lui voorquote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben tegenwoordig te lui om te PI'en, vinden jullie dat storend?
ja 150 is abnormaalquote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus is mijn vraag, moeten we elke paragraaf leren of mogen we ook bepaalde paragrafen overslaan?
En verder is het toch heel logisch dat je alles moet leren?
Oké, dan is het goed. Ik doe wel even een standaard PI. Even eentje die mij slimmer voor de dag laat komen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neuh, ben er zelf ook vaak te lui voor
Ohja, ik ken ze.quote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb ik extra weggehaald anders stalkers
Ik doe daar sowieso nooit aan. Behalve als ik grappig probeer te zijn, dan doe ik duimpje omhoogquote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben tegenwoordig te lui om te PI'en, vinden jullie dat storend?
Ohja dan schiet het niet opquote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
met 10 pagina's was ik al uur bezig ofzo samenvatten is veel en moeilijk
quote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen ruim 1000 pagina's erin gestampt
Ik deed eerst echt voor elke post zo'n beetje een andere PI.quote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik doe daar sowieso nooit aan. Behalve als ik grappig probeer te zijn, dan doe ik duimpje omhoog
Hangt ook van de stof af hequote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen ruim 1000 pagina's erin gestampt
Die van mij is beter.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ] als standaard PI hebben.
Hmm.. dat heb ik nog nooit gedaan, eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik deed eerst echt voor elke post zo'n beetje een andere PI.
Dan ben je een ware held.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ] als standaard PI hebben.
Natuurkunde examen.quote:
Vwo 4, 5, 6 natuurkundequote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt ook van de stof af he
Zo toonde ik de emotie in mijn posts. Als een eckte.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hmm.. dat heb ik nog nooit gedaan, eerlijk gezegd
hardquote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Natuurkunde examen.
Had het hele jaar bijna niks gedaan, dus vond het tijd dat ik alle hoofdstukken eens een keertje ging lezen.
Is overigens ook het enige dat ik gedaan heb voor examen, had 3/4 boek niet gemaakt en verder geen oefenopgaven gedaan
[..]
Vwo 4, 5, 6 natuurkunde
Dat is best onlogisch ja.quote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar het is gwn vaag ik moet alles in engels leren terwijl toets nederlands is
Ik lees eerst door en maak samenvatting van belangrijkste dingen en begrippen..quote:Op zondag 25 september 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is best onlogisch ja.
Maar hoe leer jij dan?
Ik lees namelijk iets en pik automatisch de nuttige/interessante dingen eruit.
Lees je je samenvattingen daarna nog?quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik lees eerst door en maak samenvatting van belangrijkste dingen en begrippen..
Maar ik heb de neiging om te veel op te schrijven, mijn samenvattingen zijn altijd hele boekwerken.
Welke ga je kijken?quote:
Ja ik lees ze minst. 2 x door sowiesoquote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees je je samenvattingen daarna nog?
Want steekwoorden zijn vaak voor jezelf al genoeg.
[..]
Welke ga je kijken?
En veel plezier
Green Lanternquote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees je je samenvattingen daarna nog?
Want steekwoorden zijn vaak voor jezelf al genoeg.
[..]
Welke ga je kijken?
En veel plezier
Hoi Bartjequote:
Okequote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik lees ze minst. 2 x door sowieso
3 uurquote:Op zondag 25 september 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
half 11 opstaan hoelaat zou ik slapen dan
dat is al oud hoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke oke, na deze ga ik echt.
Kijk wat ik tegenkwam op 9gag
[ afbeelding ]
Welke baas herkent em?
AZ?quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raad eens bij welk bedrijf ik ga solliciteren![]()
![]()
![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Hee merelquote:
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.quote:
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloonquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Nuttige bijdrage.quote:
Nicequote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
Hoeveel ga je verdienen?quote:
leukquote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
quote:
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben doodquote:
Ow mijn gaat om 06:15quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Oke dan heb je een goed excuus. Sterkte met wakker worden.quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Laat ik het zo zeggen, ik verdien nu 6 nog wat per uur, en dan ruim paar euro meerquote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeveel ga je verdienen?
(of zeg je dat liever niet, kan ook)
ja alleen ajaxquote:
Dat is heul mooiquote:Op zondag 25 september 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik verdien nu 6 nog wat per uur, en dan ruim paar euro meer
[..]
ja alleen ajax
ib4 dan heb je mijn worstje nog niet gezien.quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Omg dit topic is geopend door mijn favoriete worstje
quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
Bartje is dood, hij heeft vet veel gewerkt
Zijn wil is groot maar energie beperkt
Daarom gaat hij slapen, lekker weer wat energie opdoen
Dan kan hij morgen weer werken voor zijn poen
Ja maar BBQsausage heet zoquote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 dan heb je mijn worstje nog niet gezien.
Beetjequote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoop dat er zo nog bus gaat, beetje uitgelopen.
Anders lopen of taxi zekerquote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoop dat er zo nog bus gaat, beetje uitgelopen.
Je hebt gelijk, mijn lines zijn niet op top niveauquote:Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]![]()
Maar kan beter, maar omdat je moe bent is die goedgekeurt
Met de nadruk op Jequote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 dan heb je mijn worstje nog niet gezien.
Je kan auto niet fatsoenlijk parkeren ?quote:Op zondag 25 september 2011 23:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Woont er hier iemand in Den Bosch met plek op de oprijlaan?
9 uur maar?quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
Ok nu ga ik echt slapen want dan kan ik nog even 6 uurtjes slaap pakken voor die 9 uur die ik weer op de zaak ben
Den Bosch is echt een kutstad om je auto te moeten parkeren. Wat ze daar vragen aan parkeergeld. Niet normaal.quote:Op zondag 25 september 2011 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan auto niet fatsoenlijk parkeren ?
ja maar 9 uurtjes werken enzo, wat maakt het ook uit. Ook niet al het hele weekend gewerkt, nu de hele week, volgend weekend ook weer vrijdag,z aterdag en zondag werken. Nee valt wel mee hoorquote:
Das waar.. werksequote:Op zondag 25 september 2011 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar 9 uurtjes werken enzo, wat maakt het ook uit. Ook niet al het hele weekend gewerkt, nu de hele week, volgend weekend ook weer vrijdag,z aterdag en zondag werken. Nee valt wel mee hoor
Daarom trein + fiets.quote:Op zondag 25 september 2011 23:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Den Bosch is echt een kutstad om je auto te moeten parkeren. Wat ze daar vragen aan parkeergeld. Niet normaal.
En dan hebben ze zo'n dienst dat je je auto ergens neer kunt zetten gratis en dat met de bus naar het centrum. Ik ga een beetje met de auto om vervolgens nog met het OV te kunnen.
Hey, dat was weer gezellig vanavond.quote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je komt weer hierheen he?
hoi boterquote:Op zondag 25 september 2011 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar 9 uurtjes werken enzo, wat maakt het ook uit. Ook niet al het hele weekend gewerkt, nu de hele week, volgend weekend ook weer vrijdag,z aterdag en zondag werken. Nee valt wel mee hoor
Hoihoi pam!quote:
Ja ik herinner die plek nogquote:Op zondag 25 september 2011 23:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Den Bosch is echt een kutstad om je auto te moeten parkeren. Wat ze daar vragen aan parkeergeld. Niet normaal.
En dan hebben ze zo'n dienst dat je je auto ergens neer kunt zetten gratis en dat met de bus naar het centrum. Ik ga een beetje met de auto om vervolgens nog met het OV te kunnen.
Het is waarquote:Op zondag 25 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je iluminatieshit gekeken?
hoi MKquote:Op zondag 25 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoi Dientjequote:Op zondag 25 september 2011 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik herinner die plek nog
Moest ik door centrum met vrachtwagen om bij TNT te komen, daarzo bij dat oude treinstation..
Sowieso. Anders kan ik nooit onderzoeken en eigen mening vormen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je weet nu alles van chemtrails en de fedquote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
Sowieso. Anders kan ik nooit onderzoeken en eigen mening vormen.
Hoi Patje!quote:
Hooi Zakjequote:Op zondag 25 september 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus je weet nu alles van chemtrails en de fed?
Hooi Dimensquote:Op zondag 25 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey, dat was weer gezellig vanavond.
Morgen avond weer?
Whatt. Nooit gehoordquote:Op zondag 25 september 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus je weet nu alles van chemtrails en de fed?
Hoe voelt u zich deze avond mevrouw Cobanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
vet moe en beetje verkouden. ik ga nu slapen want morgen weer kwart voor 6 eruit, een uur fietsen en dan weer 9 uur werken. uur terug fietsen en dan dood zijn. dat de hele week en dan vrijdag gelijk door werken, zaterdag voetbal enw erken, zondag werkenquote:
Voortreffelijk, en u?quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe voelt u zich deze avond mevrouw Coban
quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef Oceanview het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. [ afbeelding ]
Nja, tzal moeten. Zolang niemand z'n oprijlaan aanbiedt.quote:Op zondag 25 september 2011 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik herinner die plek nog
Moest ik door centrum met vrachtwagen om bij TNT te komen, daarzo bij dat oude treinstation..
Parkeer geld is echt klote..
quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]Dat ben jij niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
whut?quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Shrooms
quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]Omg merell je bnt best knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Zet hem gewoon ergens neer waar het kanquote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nja, tzal moeten. Zolang niemand z'n oprijlaan aanbiedt.Alles beter dan met het OV.
Lekker slapen. Succes met de sollicitaties. Succes met je heftruck bewijs ahlen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vet moe en beetje verkouden. ik ga nu slapen want morgen weer kwart voor 6 eruit, een uur fietsen en dan weer 9 uur werken. uur terug fietsen en dan dood zijn. dat de hele week en dan vrijdag gelijk door werken, zaterdag voetbal enw erken, zondag werken
Oja ik moet proberen ma, di of wo voor 5 uur bij een bedrijf te komen voor sollicitatie terwijl ik altijd tot half 5 werk. Ze zijn er al wel zeker van dat ze mij willen aannemen denk ikw ant aan de telefoon zei die; even dingen bespreken enzo en dat je nog heftruck ding moet halen
Achja wel dichterbij dat bedrijf.
Ik ga nu dus mijn bed in pittjes en pitten
OJA DEZE WEEK NIEUWE TELEFOON ALS VERVANGING VOOR MIJN KAPOTTE
dus weer mobiel FOK!ken
dankje xx gr grquote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lekker slapen. Succes met de sollicitaties. Succes met je heftruck bewijs ahlen.
En heul veul plezier met je nieuwe telefoon![]()
Ja uitermate goed.quote:
Ik heb er wel 1000 gezien fuckerquote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat een waardeloos filmpje heb je dan gekeken
hohohoquote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met de handenihih haha
Hoooi flippieeequote:
Aight! Allright?quote:
Hooi merel wat ben jij mooien meisjequote:
Dat is heel goed om te doen, dan krijg je goede nachtrust enzo zeggen ze.quote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja uitermate goed.
Alleen best moe.
Ga zodadelijk denk ik lekker slapen
Stuur een keer door dan.?quote:Op zondag 25 september 2011 23:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lees altijd hele teksten op mijn stage
Meisje dat ik van Sephora Facebook af heb gehaald, hihiquote:Op zondag 25 september 2011 23:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hooi merel wat ben jij mooien meisje
gr
gr
ik groet je persoonlijk en je zegt niks trugquote:Op zondag 25 september 2011 23:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lees altijd hele teksten op mijn stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |