Coban en ik zijn de beste matties4life op FOK!quote:
Latersssquote:Op zondag 25 september 2011 22:46 schreef TWP het volgende:
Ik ga er ook vandoor skatjes.
Fijne avond!![]()
Okquote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Coban en ik zijn de beste matties4life op FOK!![]()
Zoiets
Spastische flow spastische dansquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus, wat looptie spastisch te doen.
Nee meer zo van omg wat een slet zomaar naakt wtfquote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Zangers die zeggn:
I cant believe
Shes gettin naked
Dan zeg je toch duidelijk dat je een mongooltje bent die nooit een meisje kan hebben
OMG HELEMAAL GEWELDIG DIT HAHAHHAHAHAH HOREN JULLIE DIT? REZZZOOOO LEKKER VOOR JE DIT IS VEEL COOLER OMG DEZE MOET IK BEWAREN MAAR WAAR?quote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Coban en ik zijn de beste matties4life op FOK!![]()
dat doen ze in businesswereld mangquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen die in weken tellen
"Ja, ik wil graag een afspraak maken in week 44"
FUUUU
Ohja duhh. Ook als hij zegt: she's takin it offffquote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee meer zo van omg wat een slet zomaar naakt wtf
OMG WAT EEN TOEVAL IK ZAG HEM OOK ECHT NIET AANKOMEN IK DACHT WOW WAT IS DIT ZOMAAR MIJN 14000E POST MET DIE WEL HEEL SPECIALE BOODSCHAP SPECIAAL VOOR JOU, WAT EEN GEKTE, HET IS NIET TE GELOVEN!quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef coban het volgende:
[..]
OMG HELEMAAL GEWELDIG DIT HAHAHHAHAHAH HOREN JULLIE DIT? REZZZOOOO LEKKER VOOR JE DIT IS VEEL COOLER OMG DEZE MOET IK BEWAREN MAAR WAAR?![]()
ZO ONVERWACHT DEZE REACTIE MAN IK ZAG HET DUS HELEMAAL NIET AANKOMEN
OMG OMG JAquote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OMG WAT EEN TOEVAL IK ZAG HEM OOK ECHT NIET AANKOMEN IK DACHT WOW WAT IS DIT ZOMAAR MIJN 14000E POST MET DIE WEL HEEL SPECIALE BOODSCHAP SPECIAAL VOOR JOU, WAT EEN GEKTE, HET IS NIET TE GELOVEN!![]()
![]()
Huh, ben je je interpunctie onderweg verloren?quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Story of my life ik zet altijd 1 liter water voor groene thee maar dan moet je laten afkoelen 7 min maar dan vergeet ik dat iok thee heb gezet
te veel moeitequote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Huh, ben je je interpunctie onderweg verloren?
Ja, dat vind ik dus niet kunnen hé.quote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
dat doen ze in businesswereld mang
Laatste keer dat ik keek, waren het nog maar 15000quote:aantal posts: 18285 (gemiddeld 37 per dag)
Wat liefquote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had ook al een printscreen gemaakt
nogalquote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek, waren het nog maar 15000Beetje levenloos dit
ik voel je manquote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek, waren het nog maar 15000Beetje levenloos dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |