Lekker slapen. Succes met de sollicitaties. Succes met je heftruck bewijs ahlen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vet moe en beetje verkouden. ik ga nu slapen want morgen weer kwart voor 6 eruit, een uur fietsen en dan weer 9 uur werken. uur terug fietsen en dan dood zijn. dat de hele week en dan vrijdag gelijk door werken, zaterdag voetbal enw erken, zondag werken
Oja ik moet proberen ma, di of wo voor 5 uur bij een bedrijf te komen voor sollicitatie terwijl ik altijd tot half 5 werk. Ze zijn er al wel zeker van dat ze mij willen aannemen denk ikw ant aan de telefoon zei die; even dingen bespreken enzo en dat je nog heftruck ding moet halen
Achja wel dichterbij dat bedrijf.
Ik ga nu dus mijn bed in pittjes en pitten
OJA DEZE WEEK NIEUWE TELEFOON ALS VERVANGING VOOR MIJN KAPOTTE
dus weer mobiel FOK!ken
dankje xx gr grquote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lekker slapen. Succes met de sollicitaties. Succes met je heftruck bewijs ahlen.
En heul veul plezier met je nieuwe telefoon![]()
Ja uitermate goed.quote:
Ik heb er wel 1000 gezien fuckerquote:Op zondag 25 september 2011 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat een waardeloos filmpje heb je dan gekeken
hohohoquote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met de handenihih haha
Hoooi flippieeequote:
Aight! Allright?quote:
Hooi merel wat ben jij mooien meisjequote:
Dat is heel goed om te doen, dan krijg je goede nachtrust enzo zeggen ze.quote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja uitermate goed.
Alleen best moe.
Ga zodadelijk denk ik lekker slapen
Stuur een keer door dan.?quote:Op zondag 25 september 2011 23:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lees altijd hele teksten op mijn stage
Meisje dat ik van Sephora Facebook af heb gehaald, hihiquote:Op zondag 25 september 2011 23:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hooi merel wat ben jij mooien meisje
gr
gr
ik groet je persoonlijk en je zegt niks trugquote:Op zondag 25 september 2011 23:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lees altijd hele teksten op mijn stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |