Hoe komt dat?quote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Høken het volgende:
Shit. Shit shit shit. Er staan nu overal op m'n lichaam krassen en sneeën. Ik heb hulp nodig.
aandachtstrekkerquote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Høken het volgende:
Shit. Shit shit shit. Er staan nu overal op m'n lichaam krassen en sneeën. Ik heb hulp nodig.
quote:
Had ik laatst ook, was in een struik gevallen.quote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Høken het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, was in een struik gevallen.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Good old kwiwi just made my dayen dat nog voordat ik ga slapen
Trusten allemaal
quote:Op maandag 26 september 2011 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, was in een struik gevallen.
Prima. Ik donder al op. Zeg dat dan gewoon. Appetjoow.quote:Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
aandachtstrekkerDan zoek eens hulp en val ons er niet mee lastig. En het is wel duidelijk van wie je een kloon bent.
+1quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef minthy het volgende:
Zwaar verveeld.... Iedereen is naar werk, ik vlieg tegen de muren omhoog
Zal nog lastig gaan worden de komende weken
quote:
Zeg maar baaljaar dit jaar.quote:
Ah joh niet zo negatief. Er zullen zat dingen zijn gebeurt dit jaar waar je mooie herinneringen aan hebt overgehouden, niet waar?quote:Op maandag 26 september 2011 18:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg maar baaljaar dit jaar.
Ja fijne dingen onder valse voorwendselen en leugens van de andere partij wat zo uit de hand is gelopen met een dood tot gevolg, ik weet het niet hoor, zeg jij het maar.quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ah joh niet zo negatief. Er zullen zat dingen zijn gebeurt dit jaar waar je mooie herinneringen aan hebt overgehouden, niet waar?
Goed, dan niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja fijne dingen onder valse voorwendselen en leugens van de andere partij wat zo uit de hand is gelopen met een dood tot gevolg, ik weet het niet hoor, zeg jij het maar.
Was goed bedoeld toch? Trek het je niet aanquote:Op maandag 26 september 2011 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed, dan niet.
Geen dank verder.
Dat was het inderdaad. Dankjequote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Was goed bedoeld toch? Trek het je niet aan
Waar een mens al niet blij van kan wordenquote:Op maandag 26 september 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
Blij en slim!!![]()
Ik heb net weer een beetje redelijk normaal kunnen douchen ipv poedelen bij de wastafel of half uitglijdend onder de straal staan met bijhorende pijn. Hiephoi voor het comfortabel zittende kunstof opstapje van de Blokker!![]()
Als dat al een paar dagen niet/nauwelijks gaat, word ik daar heel erg blij van! Heb zo'n beetje overal hulp bij nodig, ben blij dat ik tenminste nog IETS zelf kanquote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waar een mens al niet blij van kan worden
Ik wil trouwens ook een bad![]()
niks arrogants aan hopen dat iets wat wordt. er van uitgaan dat het wat wordt omdat jij het gemaakt hebt wel.quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Mishu het volgende:
O mijn god ze gaan mijn artikel plaatsen in een belangrijk tijdschrift en vonden het dus niet slecht. Het voelt zo kwetsbaar om je teksten openbaar te maken.
Maar dit is een ontwikkeling die ik moet nemen om sterker te worden.. Ik kan niet eeuwig in de schaduw blijven staan.
Het is allemaal af en toe best spannend
o men ik hoop dat dat kinderboek wat wordt(en ik schaam me hier weer dood voor, wat een arrogantie)
Wow super bezig!quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Mishu het volgende:
O mijn god ze gaan mijn artikel plaatsen in een belangrijk tijdschrift en vonden het dus niet slecht. Het voelt zo kwetsbaar om je teksten openbaar te maken.
Maar dit is een ontwikkeling die ik moet nemen om sterker te worden.. Ik kan niet eeuwig in de schaduw blijven staan.
Het is allemaal af en toe best spannend
o men ik hoop dat dat kinderboek wat wordt(en ik schaam me hier weer dood voor, wat een arrogantie)
tis logisch dat je gespannen bent en je kwetsbaar voelt. Het is toch een persoonlijk stuk dat ineens geplaatst wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef Mishu het volgende:
Ja was ik er maar blij mee, komt wel als ik weer goed heb geslapen. Vooralsnog beaten door een zwaar tentamen wat ik deze avond had. Sowieso is hij nog niet definitief geplaatst he
OT: moe en daardoor beetje zorgelijk
Pak een lepel en eet meequote:
ik ben bij je in de buurt hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pak een lepel en eet mee
wel okeig hier, stijve spieren en een doof been
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mishu het volgende:
Kuttig en alleen. Ik word alleen maar verliefd op jongens die me niet willenIk denk niet dat ik het nog een keer kan meemaken maar het zal vast wel weer gebeuren.
Dat gebeurt heul veel mensen. Heb het zelf ook vaak genoeg mogen meemakenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mishu het volgende:
Kuttig en alleen. Ik word alleen maar verliefd op jongens die me niet willenIk denk niet dat ik het nog een keer kan meemaken maar het zal vast wel weer gebeuren.
Ga ergens anders vrolijk doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ECHT GEWELDIGAlles is top momenteel
tutututu
Mehhhquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gespannen want Real Madrid - AFC Ajax
??? Rare beredenatie, kreeg je dat letterlijk zo op je bord?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:26 schreef Mishu het volgende:
En mijn stagebegeleider denkt dat ik praktisch slecht ben enkel en alleen maar omdat ik slim ben. Zo irritant is het als mensen zo denken
Ik zou ook wel graag iemand blijvend letsel willen toebrengenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
Zin om iemand die een klap verdient een klap zien krijgen(nee niet zelf slaan, te lui)
Nee maar dat vooroordeel speelt een rol waardoor hij niet duidelijk ziet wat ik wel en niet kan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
??? Rare beredenatie, kreeg je dat letterlijk zo op je bord?
OT: ok, ik ga volgens mij weer de juiste kant op qua stemming.
Ik ook, maar heb geen zin in een strafbladquote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zou ook wel graag iemand blijvend letsel willen toebrengenEn dan het liefste wel zelf.
kijk, GMTA! *schudt je de hand* dan hopen we dat samen, goed?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb geen zin in een strafbladIk hou het wel bij de gedachte, en de hoop dat karma echt bestaat
Sterkte.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Zometeen naar een begrafenis....
Oh sterkte, ik ben vanmorgen geweest.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Zometeen naar een begrafenis....
Bel uitschakelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
kijk, GMTA! *schudt je de hand* dan hopen we dat samen, goed?
OT: fijn, als je een krankzinnig harde bel op je studentenkamer hebt en er voor de zoveelste keer deze week gebeld wordt. Je helemaal de tyfus schrikken uit een diepe slaap is dodelijk
Ik voel me niet zo goed, je mag mij wel aaienquote:Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bel uitschakelen.
Ik voel me wel goed. Leuk diertjes geaaid en zo.
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo goed, je mag mij wel aaien
Het is toch niet weer zover he ?quote:
Dat ging over mijn buurvrouw. Het is ondertussen duidelijk dat ze gewoon mag blijven wonen waar ze woont en zich mag blijven misdragen en dat ik het allemaal maar moet pikken. Ze doen zelfs net alsof het aan mij ligt ....quote:Op donderdag 29 september 2011 16:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het is toch niet weer zover he ?
Wat een achterlijk wijfquote:Op donderdag 29 september 2011 16:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat ging over mijn buurvrouw. Het is ondertussen duidelijk dat ze gewoon mag blijven wonen waar ze woont en zich mag blijven misdragen en dat ik het allemaal maar moet pikken. Ze doen zelfs net alsof het aan mij ligt ....![]()
Ze is de Koningin niet.
Ik ben al maandenlang over haar aan het klagen en ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een achterlijk wijfSlaat helemaal nergens op dat je dat moet pikken. Wij hadden ook een zelfde probleem met onze buurvrouw. Elke keer overlast en herrie. Toen hebben we in de buurt rondgevraagd of er nog meer mensen waren die last van haar hadden. Dat bleek dus het geval te zijn
We hebben een buurtonderzoek laten starten. En uiteindelijk kreeg buurvrouw waarschuwingen en staat ze nu dus onder toezicht. Zodra we weer problemen hebben met haar moeten we het melden.
Miss een oplossing voor jou ?
Herkenbaar gevoel dit.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef stefanhaan het volgende:
Best kut
Zin hebben in iets wat je weet dat je toch niet gaat krijgen omdat het niet kan
Van mij mag iedereen posten, als het maar niet elk uur is en niet met allerlei automutilatieverhalen (kreeg de indruk dat je laatste posts daarover gingen, sorry als ik er naast zit). Daar zijn andere plekken voor.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef Høken het volgende:
Mag ik hier al weer posten of word ik dan nog steeds weggejaagd omdat ik laat weten hoe ik me voel?
Die gingen daar inderdaad over, maar elk uur? Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen posten, als het maar niet elk uur is en niet met allerlei automutilatieverhalen (kreeg de indruk dat je laatste posts daarover gingen, sorry als ik er naast zit). Daar zijn andere plekken voor.
Nou je poste eerst wel bijna elk uur soms hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef Høken het volgende:
[..]
Die gingen daar inderdaad over, maar elk uur? Overdrijven is ook een vak.
Ja, maar niet elk uur over 't snijden en brandwonden toebrengen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou je poste eerst wel bijna elk uur soms hoor
Zou dr nog eens bij moeten komenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef Høken het volgende:
[..]
Ja, maar niet elk uur over 't snijden en brandwonden toebrengen.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Automutitalieberichten kunnen beter in bijv. het "Depressie & Angst"-topic.
Als iemand elk uur hier post, vind ik dat gewoon best.
Mijn weekend zit er na vandaag al weer op. Nog een blok avond en nachtdiensten draaien en ik heb vakantiequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:37 schreef Mishu het volgende:
Laatste dag volhouden totdat ik weer weekend heb.
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Zit je gewoon rond te kakelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef kingtoppie het volgende:
TOKKKTOK TOK
(zo voel ik me echt)
Dit dus, maar ik erger me momenteel erg aan de hoe d communicatie (als die er al is) verloopt, en onduidelijke comunicatie icm ass gaat niet goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erger me steeds meer aan een groepsgenoot van ons schoolproject. Kan nog wel eens vervelend gaan lopen..
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef Daalder82 het volgende:
Kut, omdat ik (weer) alles op mezelf betrek ... En moe. En ik haat het gevoel dat ik krijg als ik denk dat anderen me niet mogen.. Zucht, wat doe ik mezelf aan?.
Dit bovenste zal wel een leuke naam hebben, ik wil er vanaf...
oh bah dat is echt vreselijk rotnieuwsquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Dat je dit overkomt verwacht je niet. De kanker bij mijn zus is terug. En het ziet er mogelijk minder rooskleurig uit dan de eerste keer.
Wat de toekomst in het verschiet heeft weet je niet, mogelijk dat ik dus op 22-jarige leeftijd mijn zus ga verliezen. (en mijn ouders hun dochter etc.)
Het gevoel overheerst van: wat staat ons te wachten.
Ai, erg veel sterkte.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:38 schreef Mishu het volgende:
Dat je dit overkomt verwacht je niet. De kanker bij mijn zus is terug. En het ziet er mogelijk minder rooskleurig uit dan de eerste keer.
Wat de toekomst in het verschiet heeft weet je niet, mogelijk dat ik dus op 22-jarige leeftijd mijn zus ga verliezen. (en mijn ouders hun dochter etc.)
Het gevoel overheerst van: wat staat ons te wachten.
Waarom lees ik dit soort berichten steeds vaker op FOK! ... (bedoel ermee, dat deze dingen steeds vaker schijnen voor te komen, baart me een beetje zorgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:08 schreef DjinN het volgende:
dan wordt je wakker met klotenieuwseen ex-collega is ernstig ziek
een van de meest optimistische en positieve mensen die ik ken..en dan overkomt haar dit..meh..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef scrub_nurse het volgende:
happy,zojuist een nieuwe tattoo gezet een hartje aan de binnenzijde van mn rechterpols
Dat! En nu kan ik weer alles doen en laten wat ik wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:56 schreef Mr.Myst het volgende:
Moe! Maar heel veel zin om straks lekker te gaan stappen!
Kijk eens aan, dat klinkt al stukken beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:05 schreef Høken het volgende:
[..]
Dat! En nu kan ik weer alles doen en laten wat ik wil.
Jij hebt het aha-momentje gehad denk ik. (ik moet stoppen met sobben en doorgaan stomme l*l dat ie is)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:05 schreef Høken het volgende:
[..]
Dat! En nu kan ik weer alles doen en laten wat ik wil.
Mjah viel mee, hij had gewoon koorts. Wederom: mannen en ziek zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sterkte Mishu
Het gaat hier al een stukje beter, maar ik heb nog een lange weg te gaan.
Ook mannen kunnen ziek zijn hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mjah viel mee, hij had gewoon koorts. Wederom: mannen en ziek zijn
Dit in combinatie met ijlen van de koorts kan ik niet echt rijmenquote:
Je bent absoluut niet lelijk en je hebt prachtige ogen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:44 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik kan niet slapen..ik dacht dat ik zelfverzekerd was.. maar na meerdere keren hebben gehoord (van verschillende mensen) dat ik lelijk ben voel ik me toch heel verdrietig.
quote:
Maak je geen zorgen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:09 schreef Newbie114 het volgende:
Meisje verteld wat er allemaal is gebeurd dit weekend. Ik vind haar echt heel leuk dus hoop dat ze me nog ziet staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |