jaja, ik ga alquote:
morgen weer een dagquote:
ja dat is waarquote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen weer een dag
Ik ga nu ook naar bed![]()
Jaja, nu weer zo hequote:
Joepiequote:
Echt niet ?quote:Op maandag 26 september 2011 06:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zeg crazy het is geen edit friday meer hoor
mja loop pas 6 weken te vragen wanneer lease contract aflooptquote:
Ik moest lachen om de beschrijvingquote:i-gotU compacte GPS Sport en Reis computer met polsband en stuurhouder « Terug
• Merk: Mobile Action
• Type: i-gotU GT-800
• GPS Sport & Travel Computer
• Geeft de huidige snelheid, gemiddelde snelheid, afstand, hoogte, tempo, ronden, beweging tijd, huidige tijd, batterij-indicatie, pedometer(stappenteller), satelliet-status
omdat pedometer?quote:Op maandag 26 september 2011 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)e_fiets_en_polsband/
[..]
Ik moest lachen om de beschrijving
jahquote:
quote:
Indeed!quote:Op maandag 26 september 2011 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
pfff mensen die aan je kop zeuren op maandag morgen
zou verboden moeten worden
Smokieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,quote:
Doe is vrolijkquote:Op maandag 26 september 2011 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh sm0kez , ja idd kappuh met je pompoenen
quote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe is vrolijk
* Crazy-M pakt WL bij zijn wangetjes en knijpt erin.
Koetiekoetiekoet
Jij hoeft zeker niet te werken!?quote:
jonguh, het is pas 8:40 en nu al zin erin ?quote:
Waar zit je dan precies ?quote:Op maandag 26 september 2011 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben nu nog maar 40km bij je vandaan
Oohwjaaa, jij ging vrijdag ff omrijden naar huis is het niet?quote:Op maandag 26 september 2011 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben nu nog maar 40km bij je vandaan
das geen geintjequote:
Misschienquote:Op maandag 26 september 2011 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohwjaaa, jij ging vrijdag ff omrijden naar huis is het niet?
quote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe is vrolijk
* Crazy-M pakt WL bij zijn wangetjes en knijpt erin.
Koetiekoetiekoet
lolquote:
gewoon in het bos afspreken joh!quote:Op maandag 26 september 2011 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoelaat komt je vriend ook alweer thuis?
Vraag hersteld.quote:Op maandag 26 september 2011 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe laat komt je vriend ook alweer thuis?
Daar zijn we al eens geweestquote:Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon in het bos afspreken joh!
quote:Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Als ik opeens weg ben... de moeder van WL kan zo binnen komen
niet voor herhaling vatbaar ?quote:
Nee, NBT heeft daarna paar weken last gehad va nde beten va nde rode bosmierenquote:Op maandag 26 september 2011 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet voor herhaling vatbaar ?
Wit Lichtquote:
dat waren niet de mieren, maar meer de schuld van smokezquote:Op maandag 26 september 2011 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, NBT heeft daarna paar weken last gehad va nde beten va nde rode bosmieren
Ohwjawelquote:Op maandag 26 september 2011 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet voor herhaling vatbaar ?
goedemorgen mevrouwquote:Op maandag 26 september 2011 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Lekkere pizza van gisteren zegHeb nog steeds buikkrampen
pizza!quote:
* Crazy-M geeft bakje aan.quote:
Kon ik gisteravond maar kotsen, dan had ik de halve nacht niet wakker gelegen van de buikkrampenquote:Op maandag 26 september 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft bakje aan.
Live verslag van kotsende Space in GRTD. Nieuwe primeur
waar had je de pizza dan besteld ?quote:Op maandag 26 september 2011 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kon ik gisteravond maar kotsen, dan had ik de halve nacht niet wakker gelegen van de buikkrampen![]()
Gewoon uit de diepvries. Van Dr. Oetker zo´n blauwe doos lamacun stylequote:Op maandag 26 september 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waar had je de pizza dan besteld ?
Dan ga ik kokhalzen en dan niksquote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon vinger in je strot, en vingeren als een malle
ehm .... tjah .... laat maarquote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon vinger in je strot, en vingeren als een malle
oke, jij mag datquote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O dacht dat je dat leuk vond
jaaaaaaaahquote:
ah das minder. bij mij werkt het altijd prima, ben je er gelijk vanaf.quote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik kokhalzen en dan niks
OK even een SM-kelder bouwen en een strak latex pakje kopen brbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wait what?quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
wait what?jeuj
... ow wacht het is pas maandag
ja niet te enthousiast aub!quote:Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
wait what?jeuj
... ow wacht het is pas maandag
lekker demotiverendquote:
We have the skilzzzzzzquote:
Zekerquote:Op maandag 26 september 2011 09:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voedselvergiftiging, goede reden om vandaag thuis te blijven
graag gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wow, ik heb opeens inspiratie voor mijn bouwplan![]()
nu schrijven danquote:Op maandag 26 september 2011 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wow, ik heb opeens inspiratie voor mijn bouwplan![]()
Gisteren brak er lichtelijke paniek uit![]()
dan is het zeker fijn om even thuis te blijven jaquote:Op maandag 26 september 2011 09:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voedselvergiftiging, goede reden om vandaag thuis te blijven
Schiet is op dan Wijfie!quote:
Zo erg is het ook weer niet, ik ben goed in excuusjes verzinnen om thuis te blijvenquote:Op maandag 26 september 2011 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
dan is het zeker fijn om even thuis te blijven ja
beterschap natuurlijk![]()
Goed planquote:
Ga is schrijven jij !!!quote:
dan is het goedquote:Op maandag 26 september 2011 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is al klaahaar, ben al bezig met iets anders
Die hoor ik ook!quote:Op maandag 26 september 2011 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
you been hit by a smooth criminal
oldschool jonguhquote:
is toch ook best rythmisch ?quote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef Solique het volgende:
Ik moet het doen met het getik van toetsenborden
nouquote:Op maandag 26 september 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is toch ook best rythmisch ?
Wij hier met luchtradioquote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef Solique het volgende:
Ik moet het doen met het getik van toetsenborden
* SpaceInvaders ging dat liedje opzoeken maar zet het snel weer afquote:Op maandag 26 september 2011 10:31 schreef gianni61 het volgende:
don't
stop
thinking about tomorrow
don't
stop,
it'll soon be here
sorry, ik ben verziekt door mijn vader die alles, maar dan ook echt alles, heeft van fleetwood macquote:Op maandag 26 september 2011 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders ging dat liedje opzoeken maar zet het snel weer af
KATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
omg!!!quote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een grammaticatest moet maken, die moeraskat in elkaar gezet had. Het wachtwoord wat je in moest vullen om die test te maken was dan ook 'moeraskatmoeraskatmoeraskat'
* Crazy-M zet een lekker bakkie vers koffiequote:Op maandag 26 september 2011 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
jaaa. ik ben zoooooo moeeeeeeeeee koffie
hoe kom je er ook op danquote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een grammaticatest moet maken, die moeraskat in elkaar gezet had. Het wachtwoord wat je in moest vullen om die test te maken was dan ook 'moeraskatmoeraskatmoeraskat'
omdat ze me liev vindquote:
maar wie vind jou nu niet liefquote:
dat was expresquote:
quote:
quote:
en ik neem hem gelijk overquote:Op maandag 26 september 2011 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat was expreshaha maar toch bedankt
ojah, alvast de carnavalsweek vrij nemenquote:Op maandag 26 september 2011 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zo eerst maar eens wat vrije dagen opgegeven voordat het jaar om is
die week is ons bedrijf gewoon dichtquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ojah, alvast de carnavalsweek vrij nemen
fijne nacht heb jij gehad dusquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik en een kamer gezet werd en daar bepaalde werkzaamheden moest verrichten met mensen van vroeger. Mensen die me ooit in de steek hebben gelaten en mensen die me in eens - zonder voor mij bekende reden - niet meer aankeken nadat ik van basisschool verwisselde.
En op een gegeven moment ben ik enorm tegen ze uitgevlogen en heb ik ze eens duidelijk mijn gedacht gezegd.
Heel vreemd, en ik kan me vaag beelden herinneren die er niks mee temaken hebben, tenminste, niet met deze verhaallijn.
dat wist ik niet..quote:
ik heb tussen kerst en oud en nieuw iig vrij. neem ik elk jaar vrij.quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ojah, alvast de carnavalsweek vrij nemen
naja ik heb per persoon gezegd wat ik over die persoon dachtquote:Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fijne nacht heb jij gehad dus
[..]
dat wist ik niet..
daarom vroeg ik ook waarop ze gezakt wasquote:
Dat wist ikquote:
wij niet. Dus maar even die weken vrij nemenquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die week is ons bedrijf gewoon dicht
eind oktober moet ook vrij hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat wist ik
Ik vroeg ook waarom
[..]
wij niet. Dus maar even die weken vrij nemen
waarom quote jij mij 2 keer danquote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat wist ik
Ik vroeg ook waarom
[..]
wij niet. Dus maar even die weken vrij nemen
De internetverbinding hier lag even te kuttenquote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom quote jij mij 2 keer dan
smoesjesquote:Op maandag 26 september 2011 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De internetverbinding hier lag even te kutten
maar als ik wakker wordquote:
ok zal bekennenquote:
maar als ik wakker naast jou dan schrik ik tochquote:
Ja en al mn nachtmerries komen uitquote:
jatterquote:Op maandag 26 september 2011 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als ik wakker naast jou dan schrik ik toch
quote:
vorige week een parodie op dat liedje gepost en je post er bijna een zin uitquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vorige week een parodie op dat liedje gepost en je post er bijna een zin uit
goed feesten de avond van te voren helpt ook.quote:
probleem had ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 11:26 schreef gianni61 het volgende:
examenstress
kut is dat, een vriend me heeft daardoor ook 5x rij examen moeten doen.
Golden tipquote:
ja en dan slaperig voort stuur zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed feesten de avond van te voren helpt ook.
maar dat is voor iedereen anders denk ik
mja is rustgevende medquote:
dat is echt een no goquote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja en dan slaperig voort stuur zeker.
in principe wel ja, maar dat geld niet alleen voor rijexamen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja en dan slaperig voort stuur zeker.
ja maar dat gaat een beetje moeilijkquote:Op maandag 26 september 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb gehoord dat een wilde nacht sex ook wel wil helpen. of het klopt weet ik alleen niet
nou, het effect is wel lekker maar de smaak is je bek is toch wel ontzettend goorquote:
idd das een van de stomste dingen die kunt doenquote:Op maandag 26 september 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is echt een no go
weet uit ervaring hoe kut het is als je slaperig achter het stuur zit
ik vond het sex plan toch een stuk beter klinkenquote:Op maandag 26 september 2011 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
gewoon optijd naar bed, goed slapen, goed ontbijten, antistresspilletje BIJ DE NATUURWINKEL en dan hoppa, meer dan je best kan je niet doen
mja ik heb er weleens last van als ik vanaf mn werk naar huis rij.quote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd das een van de stomste dingen die kunt doen
als je het nodig hebt wel, er zijn mensen die daar puur op zakken omdat ze dat niet onder controle kunne houden. En als je van jezelf weet dat je dat niet kan, moet je welquote:Op maandag 26 september 2011 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond het sex plan toch een stuk beter klinkendie anti-stress zooi moet je zowieso niet nemen vind ik
iddquote:Op maandag 26 september 2011 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik heb er weleens last van als ik vanaf mn werk naar huis rij.
Maar dan is het even parkeerplaats opzoeken, 15 min wachten frisse lucht opnemen en klaar
ik vind dat met wiet altijd wel meevallenquote:Op maandag 26 september 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, het effect is wel lekker maar de smaak is je bek is toch wel ontzettend goor
bij mij is het vooral een stukje concentratie probleem.quote:Op maandag 26 september 2011 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond het sex plan toch een stuk beter klinkendie anti-stress zooi moet je zowieso niet nemen vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
bij drugs denk ik meer aan andere dingen. ik rook bijna nooit wiet. vind er eigenlijk niks aanquote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind dat met wiet altijd wel meevallen
ah ja dat kanquote:Op maandag 26 september 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij drugs denk ik meer aan andere dingen. ik rook bijna nooit wiet. vind er eigenlijk niks aan
Drugs moet je gewoon vanaf blijven en verbranden.quote:Op maandag 26 september 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij drugs denk ik meer aan andere dingen. ik rook bijna nooit wiet. vind er eigenlijk niks aan
als je zo denkt, kan je van alles wel in je mik gooien. ik vind het troep iigquote:Op maandag 26 september 2011 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je het nodig hebt wel, er zijn mensen die daar puur op zakken omdat ze dat niet onder controle kunne houden. En als je van jezelf weet dat je dat niet kan, moet je wel
quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Drugs moet je gewoon vanaf blijven en verbranden.
ligt eraan ook hoeveel sjek erdoorheen zit en welke. Ik had eergisteren er een waar Ik echt een lachkick van kreeg xDquote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind dat met wiet altijd wel meevallen
ik heb het niet over mezelf, er ZIJN mensen die van de zenuwen niks kunnen behalen. en zonder zenuwen wel. ... moet je die mensen dan geen diploma's of rijbewijs geven omdat ze zenuwachtig zijn? homeopathische dingen zijn geen troep.quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je zo denkt, kan je van alles wel in je mik gooien. ik vind het troep iig
ik heb ook niet gezegt dat je slaperig achter het stuur moet gaan zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is echt een no go
weet uit ervaring hoe kut het is als je slaperig achter het stuur zit
sjek?quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan ook hoeveel sjek erdoorheen zit en welke. Ik had eergisteren er een waar Ik echt een lachkick van kreeg xD
niet zo'n zin, net ff iemand weggebracht naar station en zo ff eten halen en wat huiswerk en dingen voor school doen enzoquote:Op maandag 26 september 2011 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ohai
moet jij niet naar school?
bij mij heeft het gewoon geholpen toen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je zo denkt, kan je van alles wel in je mik gooien. ik vind het troep iig
op grote feesten een beetje is leuk en moet ook kunnen vind ik.quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Drugs moet je gewoon vanaf blijven en verbranden.
ja Ik schrijf dat woord nooitquote:Op maandag 26 september 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sjek?nee ik krijg een ander gevoel ervan.
waarom is dat leukquote:Op maandag 26 september 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op grote feesten een beetje is leuk en moet ook kunnen vind ik.
het wordt een heel ander verhaal als je elke week of elke dag gaat gebruiken.
inderdaad, Ik blow ook echt eens in de maand ofso en dan ook maar 1 jointquote:Op maandag 26 september 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op grote feesten een beetje is leuk en moet ook kunnen vind ik.
het wordt een heel ander verhaal als je elke week of elke dag gaat gebruiken.
Dan moet je ook geen alcohol drinken als je zo denkt.quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom is dat leuknet alsof het zonder niet leuk is. btw is het pokke slecht voor je en beïnvloed het je gedrag en dingen die je uitvreet.
De verslaving waarschuwt niet en dan zit je in de shit. slim hur, aan zulke dingen beginnen.
Ik heb er NUL respect voor.
shag! Ik had het ook over joints, ik word er een beetje suffig van en nog iets anders maar dan word je reactievermogen ook trager en dast helpt niet echtquote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja Ik schrijf dat woord nooiten Ik had het over joints sigaretten merk Ik zelf ook niks
Dat doe ik ook nietquote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen alcohol drinken als je zo denkt.
Ik Ben niet gevoelig voor verslavingen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom is dat leuknet alsof het zonder niet leuk is. btw is het pokke slecht voor je en beïnvloed het je gedrag en dingen die je uitvreet.
De verslaving waarschuwt niet en dan zit je in de shit. slim hur, aan zulke dingen beginnen.
tuurlijkquote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik Ben niet gevoelig voor verslavingen.
Dankjequote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
shag! Ik had het ook over joints, ik word er een beetje suffig van en nog iets anders maar dan word je reactievermogen ook trager en dast helpt niet echt
tjah, alcohol is in princiepe ook een drug als je zo gaat kijken.quote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen alcohol drinken als je zo denkt.
Jij denkt zo omdat je slechte ervaringen ermee hebt. Maar niet iedereen is zoquote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijkdacht dachten mijn ouders ook toen hun 15 waren en ik een jaar later op de weteld gezet werd.
ja maar dat gaat op dit moment nou net even nietquote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dankje
Ja Ik heb dat ook daarom zou Ik dat idd ook niet doen voor een examen enzo. Dan toch maar voor heul veel seks gaan
goed, dat is jouw mening.quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is niks voor niks een verslavend produktquote:Op maandag 26 september 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij denkt zo omdat je slechte ervaringen ermee hebt. Maar niet iedereen is zo
why not?quote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat gaat op dit moment nou net even niet
Sorry, maar als je een pilletje moet nemen om het vetter te vinden, dan heb je dus al een lichte verslavingquote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, dat is jouw mening.
maar als ik op een party sta vind ik het nog vetter als ik een pilletje gehad heb.
en natuurlijk beinvloed het je gedrag, anders heeft ook geen nut om het te pakken.
trouwens: aan xtc raak je niet gauw verslaafd, maar das weer een andere discussie.
Nee hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar als je een pilletje moet nemen om het vetter te vinden, dan heb je dus al een lichte verslaving![]()
nee dat snap Ikquote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is niks voor niks een verslavend produkt
Weetje wel hoeveel kinderen er uitgezinnen gehaald worden ivm drugs, hoeveel mensen er in een instelliing komen perjaar ivm drugs, hoeveel ongelukken er zijn ivm drugs, hoeveel geldschulden er zijn ivm drugs, hoeveel doden erzijn ivm drugs?quote:Op maandag 26 september 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij denkt zo omdat je slechte ervaringen ermee hebt. Maar niet iedereen is zo
o lekkerquote:
Ik ook, friet halen?quote:
dream onquote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee dat snap Ikmaar het hangt ook heel sterk af van hoe gevoelig de gebruiker is voor verslavingen
als je het zo gaat bekijken heb ik nog wel meer verslavingen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar als je een pilletje moet nemen om het vetter te vinden, dan heb je dus al een lichte verslaving![]()
ik ook, ik heb nog 2 dagen om me vol te vretenquote:
je bent een beetje bekrompenquote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weetje wel hoeveel kinderen er uitgezinnen gehaald worden ivm drugs, hoeveel mensen er in een instelliing komen perjaar ivm drugs, hoeveel ongelukken er zijn ivm drugs, hoeveel geldschulden er zijn ivm drugs, hoeveel doden erzijn ivm drugs?
Droomlekker verder. Gebruik totdat je een ons weegt, doe dr lekker stoer over dat je gebruikt. Verzin voor jezelf een excuus dat je het lekker eens in de zoveel tijd mag gebruiken en dat je niet verslaafd wordt.![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weetje wel hoeveel kinderen er uitgezinnen gehaald worden ivm drugs, hoeveel mensen er in een instelliing komen perjaar ivm drugs, hoeveel ongelukken er zijn ivm drugs, hoeveel geldschulden er zijn ivm drugs, hoeveel doden erzijn ivm drugs?
Droomlekker verder. Gebruik totdat je een ons weegt, doe dr lekker stoer over dat je gebruikt. Verzin voor jezelf een excuus dat je het lekker eens in de zoveel tijd mag gebruiken en dat je niet verslaafd wordt.![]()
ik moest lachenquote:
nee, een realistisch beeld heeft ze.quote:Op maandag 26 september 2011 11:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je bent een beetje bekrompenen bevooroordeelt
quote:Op maandag 26 september 2011 11:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je bent een beetje bekrompenen bevooroordeelt
niet al te veel he.quote:Op maandag 26 september 2011 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook, ik heb nog 2 dagen om me vol te vreten
Dankuquote:Op maandag 26 september 2011 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, een realistisch beeld heeft ze.
haha nee, want ik kan niet een zoveel eten, krijg nooit mn bord leegquote:
je mag wel je zeggen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |