dat waren niet de mieren, maar meer de schuld van smokezquote:Op maandag 26 september 2011 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, NBT heeft daarna paar weken last gehad va nde beten va nde rode bosmieren
Ohwjawelquote:Op maandag 26 september 2011 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet voor herhaling vatbaar ?
goedemorgen mevrouwquote:Op maandag 26 september 2011 09:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Lekkere pizza van gisteren zegHeb nog steeds buikkrampen
pizza!quote:
* Crazy-M geeft bakje aan.quote:
Kon ik gisteravond maar kotsen, dan had ik de halve nacht niet wakker gelegen van de buikkrampenquote:Op maandag 26 september 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft bakje aan.
Live verslag van kotsende Space in GRTD. Nieuwe primeur
waar had je de pizza dan besteld ?quote:Op maandag 26 september 2011 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kon ik gisteravond maar kotsen, dan had ik de halve nacht niet wakker gelegen van de buikkrampen![]()
Gewoon uit de diepvries. Van Dr. Oetker zo´n blauwe doos lamacun stylequote:Op maandag 26 september 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waar had je de pizza dan besteld ?
Dan ga ik kokhalzen en dan niksquote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon vinger in je strot, en vingeren als een malle
ehm .... tjah .... laat maarquote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon vinger in je strot, en vingeren als een malle
oke, jij mag datquote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O dacht dat je dat leuk vond
jaaaaaaaahquote:
ah das minder. bij mij werkt het altijd prima, ben je er gelijk vanaf.quote:Op maandag 26 september 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik kokhalzen en dan niks
OK even een SM-kelder bouwen en een strak latex pakje kopen brbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wait what?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |