mja is rustgevende medquote:
dat is echt een no goquote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja en dan slaperig voort stuur zeker.
in principe wel ja, maar dat geld niet alleen voor rijexamen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja en dan slaperig voort stuur zeker.
ja maar dat gaat een beetje moeilijkquote:Op maandag 26 september 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb gehoord dat een wilde nacht sex ook wel wil helpen. of het klopt weet ik alleen niet
nou, het effect is wel lekker maar de smaak is je bek is toch wel ontzettend goorquote:
idd das een van de stomste dingen die kunt doenquote:Op maandag 26 september 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is echt een no go
weet uit ervaring hoe kut het is als je slaperig achter het stuur zit
ik vond het sex plan toch een stuk beter klinkenquote:Op maandag 26 september 2011 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
gewoon optijd naar bed, goed slapen, goed ontbijten, antistresspilletje BIJ DE NATUURWINKEL en dan hoppa, meer dan je best kan je niet doen
mja ik heb er weleens last van als ik vanaf mn werk naar huis rij.quote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd das een van de stomste dingen die kunt doen
als je het nodig hebt wel, er zijn mensen die daar puur op zakken omdat ze dat niet onder controle kunne houden. En als je van jezelf weet dat je dat niet kan, moet je welquote:Op maandag 26 september 2011 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond het sex plan toch een stuk beter klinkendie anti-stress zooi moet je zowieso niet nemen vind ik
iddquote:Op maandag 26 september 2011 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik heb er weleens last van als ik vanaf mn werk naar huis rij.
Maar dan is het even parkeerplaats opzoeken, 15 min wachten frisse lucht opnemen en klaar
ik vind dat met wiet altijd wel meevallenquote:Op maandag 26 september 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, het effect is wel lekker maar de smaak is je bek is toch wel ontzettend goor
bij mij is het vooral een stukje concentratie probleem.quote:Op maandag 26 september 2011 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond het sex plan toch een stuk beter klinkendie anti-stress zooi moet je zowieso niet nemen vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
bij drugs denk ik meer aan andere dingen. ik rook bijna nooit wiet. vind er eigenlijk niks aanquote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind dat met wiet altijd wel meevallen
ah ja dat kanquote:Op maandag 26 september 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij drugs denk ik meer aan andere dingen. ik rook bijna nooit wiet. vind er eigenlijk niks aan
Drugs moet je gewoon vanaf blijven en verbranden.quote:Op maandag 26 september 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij drugs denk ik meer aan andere dingen. ik rook bijna nooit wiet. vind er eigenlijk niks aan
als je zo denkt, kan je van alles wel in je mik gooien. ik vind het troep iigquote:Op maandag 26 september 2011 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je het nodig hebt wel, er zijn mensen die daar puur op zakken omdat ze dat niet onder controle kunne houden. En als je van jezelf weet dat je dat niet kan, moet je wel
quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Drugs moet je gewoon vanaf blijven en verbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |