dat was expresquote:
quote:
quote:
en ik neem hem gelijk overquote:Op maandag 26 september 2011 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat was expreshaha maar toch bedankt
ojah, alvast de carnavalsweek vrij nemenquote:Op maandag 26 september 2011 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zo eerst maar eens wat vrije dagen opgegeven voordat het jaar om is
die week is ons bedrijf gewoon dichtquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ojah, alvast de carnavalsweek vrij nemen
fijne nacht heb jij gehad dusquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik en een kamer gezet werd en daar bepaalde werkzaamheden moest verrichten met mensen van vroeger. Mensen die me ooit in de steek hebben gelaten en mensen die me in eens - zonder voor mij bekende reden - niet meer aankeken nadat ik van basisschool verwisselde.
En op een gegeven moment ben ik enorm tegen ze uitgevlogen en heb ik ze eens duidelijk mijn gedacht gezegd.
Heel vreemd, en ik kan me vaag beelden herinneren die er niks mee temaken hebben, tenminste, niet met deze verhaallijn.
dat wist ik niet..quote:
ik heb tussen kerst en oud en nieuw iig vrij. neem ik elk jaar vrij.quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ojah, alvast de carnavalsweek vrij nemen
naja ik heb per persoon gezegd wat ik over die persoon dachtquote:Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fijne nacht heb jij gehad dus
[..]
dat wist ik niet..
daarom vroeg ik ook waarop ze gezakt wasquote:
Dat wist ikquote:
wij niet. Dus maar even die weken vrij nemenquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die week is ons bedrijf gewoon dicht
eind oktober moet ook vrij hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat wist ik
Ik vroeg ook waarom
[..]
wij niet. Dus maar even die weken vrij nemen
waarom quote jij mij 2 keer danquote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat wist ik
Ik vroeg ook waarom
[..]
wij niet. Dus maar even die weken vrij nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |