Die hoor ik ook!quote:Op maandag 26 september 2011 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
you been hit by a smooth criminal
oldschool jonguhquote:
is toch ook best rythmisch ?quote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef Solique het volgende:
Ik moet het doen met het getik van toetsenborden
nouquote:Op maandag 26 september 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is toch ook best rythmisch ?
Wij hier met luchtradioquote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef Solique het volgende:
Ik moet het doen met het getik van toetsenborden
* SpaceInvaders ging dat liedje opzoeken maar zet het snel weer afquote:Op maandag 26 september 2011 10:31 schreef gianni61 het volgende:
don't
stop
thinking about tomorrow
don't
stop,
it'll soon be here
sorry, ik ben verziekt door mijn vader die alles, maar dan ook echt alles, heeft van fleetwood macquote:Op maandag 26 september 2011 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders ging dat liedje opzoeken maar zet het snel weer af
KATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
omg!!!quote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een grammaticatest moet maken, die moeraskat in elkaar gezet had. Het wachtwoord wat je in moest vullen om die test te maken was dan ook 'moeraskatmoeraskatmoeraskat'
* Crazy-M zet een lekker bakkie vers koffiequote:Op maandag 26 september 2011 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
jaaa. ik ben zoooooo moeeeeeeeeee koffie
hoe kom je er ook op danquote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een grammaticatest moet maken, die moeraskat in elkaar gezet had. Het wachtwoord wat je in moest vullen om die test te maken was dan ook 'moeraskatmoeraskatmoeraskat'
omdat ze me liev vindquote:
maar wie vind jou nu niet liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |