ligt eraan ook hoeveel sjek erdoorheen zit en welke. Ik had eergisteren er een waar Ik echt een lachkick van kreeg xDquote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind dat met wiet altijd wel meevallen
ik heb het niet over mezelf, er ZIJN mensen die van de zenuwen niks kunnen behalen. en zonder zenuwen wel. ... moet je die mensen dan geen diploma's of rijbewijs geven omdat ze zenuwachtig zijn? homeopathische dingen zijn geen troep.quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je zo denkt, kan je van alles wel in je mik gooien. ik vind het troep iig
ik heb ook niet gezegt dat je slaperig achter het stuur moet gaan zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is echt een no go
weet uit ervaring hoe kut het is als je slaperig achter het stuur zit
sjek?quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan ook hoeveel sjek erdoorheen zit en welke. Ik had eergisteren er een waar Ik echt een lachkick van kreeg xD
niet zo'n zin, net ff iemand weggebracht naar station en zo ff eten halen en wat huiswerk en dingen voor school doen enzoquote:Op maandag 26 september 2011 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ohai
moet jij niet naar school?
bij mij heeft het gewoon geholpen toen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je zo denkt, kan je van alles wel in je mik gooien. ik vind het troep iig
op grote feesten een beetje is leuk en moet ook kunnen vind ik.quote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Drugs moet je gewoon vanaf blijven en verbranden.
ja Ik schrijf dat woord nooitquote:Op maandag 26 september 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sjek?nee ik krijg een ander gevoel ervan.
waarom is dat leukquote:Op maandag 26 september 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op grote feesten een beetje is leuk en moet ook kunnen vind ik.
het wordt een heel ander verhaal als je elke week of elke dag gaat gebruiken.
inderdaad, Ik blow ook echt eens in de maand ofso en dan ook maar 1 jointquote:Op maandag 26 september 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op grote feesten een beetje is leuk en moet ook kunnen vind ik.
het wordt een heel ander verhaal als je elke week of elke dag gaat gebruiken.
Dan moet je ook geen alcohol drinken als je zo denkt.quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom is dat leuknet alsof het zonder niet leuk is. btw is het pokke slecht voor je en beïnvloed het je gedrag en dingen die je uitvreet.
De verslaving waarschuwt niet en dan zit je in de shit. slim hur, aan zulke dingen beginnen.
Ik heb er NUL respect voor.
shag! Ik had het ook over joints, ik word er een beetje suffig van en nog iets anders maar dan word je reactievermogen ook trager en dast helpt niet echtquote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja Ik schrijf dat woord nooiten Ik had het over joints sigaretten merk Ik zelf ook niks
Dat doe ik ook nietquote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen alcohol drinken als je zo denkt.
Ik Ben niet gevoelig voor verslavingen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom is dat leuknet alsof het zonder niet leuk is. btw is het pokke slecht voor je en beïnvloed het je gedrag en dingen die je uitvreet.
De verslaving waarschuwt niet en dan zit je in de shit. slim hur, aan zulke dingen beginnen.
tuurlijkquote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik Ben niet gevoelig voor verslavingen.
Dankjequote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
shag! Ik had het ook over joints, ik word er een beetje suffig van en nog iets anders maar dan word je reactievermogen ook trager en dast helpt niet echt
tjah, alcohol is in princiepe ook een drug als je zo gaat kijken.quote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen alcohol drinken als je zo denkt.
Jij denkt zo omdat je slechte ervaringen ermee hebt. Maar niet iedereen is zoquote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijkdacht dachten mijn ouders ook toen hun 15 waren en ik een jaar later op de weteld gezet werd.
ja maar dat gaat op dit moment nou net even nietquote:Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dankje
Ja Ik heb dat ook daarom zou Ik dat idd ook niet doen voor een examen enzo. Dan toch maar voor heul veel seks gaan
goed, dat is jouw mening.quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is niks voor niks een verslavend produktquote:Op maandag 26 september 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij denkt zo omdat je slechte ervaringen ermee hebt. Maar niet iedereen is zo
why not?quote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat gaat op dit moment nou net even niet
Sorry, maar als je een pilletje moet nemen om het vetter te vinden, dan heb je dus al een lichte verslavingquote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, dat is jouw mening.
maar als ik op een party sta vind ik het nog vetter als ik een pilletje gehad heb.
en natuurlijk beinvloed het je gedrag, anders heeft ook geen nut om het te pakken.
trouwens: aan xtc raak je niet gauw verslaafd, maar das weer een andere discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |