De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?quote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, was bij de Graham Norton show.
Ja dattequote:
wait whatquote:Op zondag 25 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?
Geen idee, ik heb alleen het laatste stukje gezien. Maar ik moest lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?
Mee eens wel.quote:
mc hammerquote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Help ik kan niet kiezen, met wie zal ik later trouwen sean sullivan of renato ferreira
Sanasoufi-post.quote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Help ik kan niet kiezen, met wie zal ik later trouwen sean sullivan of renato ferreira
Waarom kiezen? Burgerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey wie vind jij knapperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of renato:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ey wie vind jij knapper
Sean:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of renato:MezelffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ey wie vind jij knapper
Sean:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of renato:Sean, omdat zijn naam met een hoofdletter begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ja maar dit kan je toch niet laten staan?quote:Op zondag 25 september 2011 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sean, omdat zijn naam met een hoofdletter begint.[ afbeelding ]
Mensen die denken dat het óf trouwen óf eenzaam doodgaan is.quote:
Neem ze beide zou ik zeggen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar dit kan je toch niet laren staan?
[ afbeelding ]
Benn niet lesbisch.quote:Op zondag 25 september 2011 18:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo eenzaam, gewoon heel veel bitches om je heen.
Makkelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar dit kan je toch niet laten staan?
[ afbeelding ]
GRAAG GEDAAN! WAT BEN IK TOCH SLIM!quote:Op zondag 25 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA IK DENK DAT IK DOE GOED PLAN
JA KIJK DANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon seksen maar dat mag niet voor het huwelijk, daarom wil je vroeg trouwen.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA KIJK DANIs hij wel moslim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
QFTquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon seksen maar dat mag niet voor het huwelijk, daarom wil je vroeg trouwen.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA KIJK DANGelukkig staat het in een spoiler, walgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wordt een van die bitches van mij.
Dimens is blijkbaar niet homo, weten we dat ook weer.quote:
lelijk en foreveralone blijvenquote:Op zondag 25 september 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die meer dan 2 jaar bij iemand blijven!!!
Aan dat eerste kan hij niets doen, dat tweede trouwens ook niet vanwege het eerste.quote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lelijk en foreveralone blijven
Het is een cyclus dus. Kut voor hem.quote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aan dat eerste kan hij niets doen, dat tweede trouwens ook niet vanwege het eerste.
ik zie genoeg lelijke mensen relaties hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aan dat eerste kan hij niets doen, dat tweede trouwens ook niet vanwege het eerste.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een cyclus dus. Kut voor hem.
Hopeloze meisjes.quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zie genoeg lelijke mensen relaties hebben
Chinees.quote:
Rinus en Romanaquote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zie genoeg lelijke mensen relaties hebben
Dus jij zegt dat alle lelijkerds alleen moeten blijven?quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat alle lelijkerds alleen moeten blijven?
lelijke mensen gaan met elkaar fair enough
Dat heet natuurlijke selectie.quote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat alle lelijkerds alleen moeten blijven?
lelijke mensen gaan met elkaar fair enough
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel een deel daarom dus.
opblaaspop telt nietquote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb trouwens gister nog gezoend met een chimeid [ afbeelding ]
Je oma telt niet.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
gwn ik wil eigen leven opbouwen, gezinnetje stichten ditdatquote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
En waarom verder eigenlijk?
Nee, er zijn echt hele lelijke mensen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Niemand is lelijk vind ik.
Alle mensen hebben iets knaps en alle mensen hebben iets lelijks.
Oke dit is echt zo'n uitspraak voor zo'n onzekere puber
Leugens.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Nee ik ken genoeg lelijke mensenquote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Dat heb je gedroomd, maar het leek echt omdat je dronken was in je droom.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Van maximaal 2 jaar.quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
Trouwen.Ik houd het wel op een relatie.
Heb je ooit pic gezien??quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Alleen Schenkstroop is echt lelijk.
Picsquote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Mooie ogen waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban vind je romana ook iets knaps hebben dan?
fotosquote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Jij gaat toch proberen een AH meisje te hosselen of zo?quote:
Gewoon om in bed te krijgen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat toch proberen een AH meisje te hosselen of zo?
Net alsof het óf trouwen óf voor eeuwig eenzaam en alleen is.quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zeggen niet te willen trouwen weten van zichzelf al dat ze nooit iemanf kunnen krijgen hahahaha
Ik weet gewoon dat ik het niet aan kan om te trouwen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zeggen niet te willen trouwen weten van zichzelf al dat ze nooit iemanf kunnen krijgen hahahaha
Ditquote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
one night stands
scharrels
relaties voor de seks
relatie hebben omdat relatie
relatie voor geld
golddigers
sugardaddy's
speeddating
datingsites
internetrelaties
uithuwelijking
lelijke mensen die relaties hebben
knappe mensen die met lelijk mensen gaan
knappe mensen :")
mensen sowieso
moeder aarde
Ditquote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Liefde
Mensen leuk vinden
Emoties tonen
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat ik het niet aan kan om te trouwen.
Misschien heeft ze mooi haar ofzo. Ze kijkt alleen scheef. Ofzo. Ze is niet lelijkquote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban vind je romana ook iets knaps hebben dan?
Ligt toch ook aan de persoon waarmee je een relatie hebt? Om nou alle schuld bij jezelf te plaatsen is ook geen goed idee.quote:
okequote:Op zondag 25 september 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien heeft ze mooi haar ofzo. Ze kijkt alleen scheef. Ofzo. Ze is niet lelijk
Ja, geen emoties tonen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Opkroppen is het nieuwe ergens mee om kunnen gaan. Werkt best goed.
De waarheid quoten is niet erg.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Liefde
Mensen leuk vinden
Emoties tonen
Vast.quote:Op zondag 25 september 2011 18:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Opkroppen is het nieuwe ergens mee om kunnen gaan. Werkt best goed.
Ik kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 25 september 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt toch ook aan de persoon waarmee je een relatie hebt? Om nou alle schuld bij jezelf te plaatsen is ook geen goed idee.
Niks mis mee. En gewoon lachen naar de rest naar de wereld. Af en toe een beetje prijsgeven maar niet teveel.quote:Op zondag 25 september 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vast.
En dan jezelf kapotmaken van binnen zeker. :'0
okequote:Op zondag 25 september 2011 18:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niks mis mee. En gewoon lachen naar de rest naar de wereld. Af en toe een beetje prijsgeven maar niet teveel.
Hetzelfde als een pokerface, maar het gaat automatisch.quote:
Delen.quote:
dan hoefde je mijn reactie dus niet te editten.quote:Op zondag 25 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetzelfde als een pokerface, maar het gaat automatisch.
Jawel, wat er zit wel een verschil tussen. Een pokerface kost moeite om te houden, een autiface niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dan hoefde je mijn reactie dus niet te editten.
Ik toon geen emoties.quote:Op zondag 25 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom haat jij zo op mij dan?
owquote:Op zondag 25 september 2011 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, wat er zit wel een verschil tussen. Een pokerface kost moeite om te houden, een autiface niet.
Owquote:Op zondag 25 september 2011 19:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik geef gewoon niet om je mening. Zo makkelijk is het.
Wilde je nog verder discussieren dan?quote:Op zondag 25 september 2011 19:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zo kun je ook een gesprek eindigen. Niveautje heb jij toch ook.
XDquote:Op zondag 25 september 2011 19:05 schreef Dientje12 het volgende:
Hey jongens
Ik heb iets heel irritants elke keer als ik tv kijk of luister, let ik aldoor als iemand praat op het uuuh, en ehhh als ze met een zin bezig zijn echt super irritant
Ik wacht enkel op het moment dat je met een normaal antwoord komt. Iets anders dan bijvoorbeeld ow of oke.quote:Op zondag 25 september 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wilde je nog verder discussieren dan?
kut voor jequote:Op zondag 25 september 2011 19:05 schreef Dientje12 het volgende:
Hey jongens
Ik heb iets heel irritants elke keer als ik tv kijk of luister, let ik aldoor als iemand praat op het uuuh, en ehhh als ze met een zin bezig zijn echt super irritant
Hier in Zoetermeer heb je zo'n brug met roltrappen, daar moest ik overheen. Ik doe dit al zo'n 15 jaar probleemloos maar mensen die dit voor het eerst doen, die kunnen er niets van.quote:
Oke dan.quote:Op zondag 25 september 2011 19:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wacht enkel op het moment dat je met een normaal antwoord komt. Iets anders dan bijvoorbeeld ow of oke.
tl;drquote:Op zondag 25 september 2011 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier in Zoetermeer heb je zo'n brug met roltrappen, daar moest ik overheen. Ik doe dit al zo'n 15 jaar probleemloos maar mensen die dit voor het eerst doen, die kunnen er niets van.
Vandaag ook, ik ging naar de winkels toe en daarvoor moet ik die brug over. Toen ik daar aankwam fietste een moeder een haar kindje voor mij die ook de trap over moesten gaan.
Ze gingen de roltrap op maar hadden beide moeite met staan, ze konden het gewoon niet handelen en met veel moeite waren ze dan ook boven gekomen. Ik op de roltrap, zonder handen aan het stuur nog even een peuk opgestoken terwijl die moeder mij jaloers aankeek.
Eenmaal aan de andere kant van de brug aangekomen namen hun de roltrap rechts, ik nam de roltrap links en ik zag hun al moeite hebben met de roltrap. Ik stap van mijn fiets af, til hem op en draag hem zo de roltrap af terwijl hun toekeken hoe ik met gemak naar beneden kwam. Ik had toen pokerface en zo.
een brug met roltrap??quote:Op zondag 25 september 2011 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier in Zoetermeer heb je zo'n brug met roltrappen, daar moest ik overheen. Ik doe dit al zo'n 15 jaar probleemloos maar mensen die dit voor het eerst doen, die kunnen er niets van.
Vandaag ook, ik ging naar de winkels toe en daarvoor moet ik die brug over. Toen ik daar aankwam fietste een moeder een haar kindje voor mij die ook de trap over moesten gaan.
Ze gingen de roltrap op maar hadden beide moeite met staan, ze konden het gewoon niet handelen en met veel moeite waren ze dan ook boven gekomen. Ik op de roltrap, zonder handen aan het stuur nog even een peuk opgestoken terwijl die moeder mij jaloers aankeek.
Eenmaal aan de andere kant van de brug aangekomen namen hun de roltrap rechts, ik nam de roltrap links en ik zag hun al moeite hebben met de roltrap. Ik stap van mijn fiets af, til hem op en draag hem zo de roltrap af terwijl hun toekeken hoe ik met gemak naar beneden kwam. Ik had toen pokerface en zo.
Wow zieke skillzquote:Op zondag 25 september 2011 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
hAHAHAH omg ik zie al voor mequote:Op zondag 25 september 2011 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)ende_meeropbrengstenquote:Op zondag 25 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtf moet een law van increasing and diminishing returns voorstellen
Je grammatica heeft wat verbetering nodig.quote:Op zondag 25 september 2011 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
picsquote:Op zondag 25 september 2011 19:07 schreef sharr het volgende:
Toevallig, ik zat in de H&M gids te bladeren en wilde net zeggen dat ik één zo'n model d'r haar zo tof vond, komt m'n ma langs en zegt 'dat lijk jij wel!' nja ik vond het zo van 'zal wel'. Kom ik paar dagen later m'n tante tegen die zegt gelijk 'ik zag een meisje in de H&Mgids en die leek sprekend op jou, en mijn dochter zei het ook al.'
Dankjewel voor je aandacht
Ja die ik had al :pquote:Op zondag 25 september 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)ende_meeropbrengsten
Wtf wil je dan dat ik zeg?quote:Op zondag 25 september 2011 19:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Erg jammer dit. Had ook niet beter verwacht.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:00 schreef coban het volgende:
Ik heb altijd poker face. Gewoon altijd.
Ook als er iets fakking ergs gebeurt.
Gewoon altijd p-p-p oker face
snel moeten typen want haast.quote:Op zondag 25 september 2011 19:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je grammatica heeft wat verbetering nodig.
Ik voel me kut beachquote:
Goedzoquote:Op zondag 25 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze keer heb ik wel de goede.![]()
omg dat lijkt me zo engquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon je fiets vast te houden terwijl je omhoog gaat.quote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Hooi Ragboertjequote:
Verkouden en hoofdpijn en moequote:
Ik wist het !quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik beken, ik heb totaal geen moeite gestoken in de grammatica van mijn verhaal.
Ik grind daar zelfs met me oma fiets naar beneden johquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?quote:
prachtig man, onze tbs kliniek valt erbij in het niet. hebbuhquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Oh maar dat is zo opgelost toch. Slapen, wat medicijnen en klaar.quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi Ragboertje
[..]
Verkouden en hoofdpijn en moe
[..]
Ik wist het !
ik zou het doenquote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?
Nee, gewoon leuke mensenquote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?
Niet. Want vannacht 9 uur geslapen en nog steeds kapot.quote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maar dat is zo opgelost toch. Slapen, wat medicijnen en klaar.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet. Want vannacht 9 uur geslapen en nog steeds kapot.
Mee eens.quote:
fap fap fapquote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef mc-Piel het volgende:
HO SHIT! WAT IS MET MANDELABRUG IN DEZE TOPIC?
079 hooligan allessss
079 love (L)quote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Pielussssss broertje!quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens.
Merel: Leukste turdus merula van FOK!
Sharr: mijn liefste kleine zusje.
Doe gewoon alleen..quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
Mensen die je naaien met samnewerkingopdr.
Klotehoerenze mogen dood klaar jezus man wat is dat voor genaai.
Mag niet. Damn ik ben boos.quote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doe gewoon alleen..
Zeker van die mensen die alles overnemen en het zelf doen of van die fakers die er alleen maar bij staan en ja en nee zeggen
Ik ben helemaal niet grofquote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Ragboer het volgende:
Merel, IRL lijkt me ontzettend lief. En sharr, tja geen flauw idee. Ik denk dat ze lief maar soms ook zo grof kan zijn.![]()
Vast wel hoop ik.quote:
Patjequote:
Ze doen niks/heel laat en dan van slechte kwaliteit ?quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
Mensen die je naaien met samnewerkingopdr.
Klotehoerenze mogen dood klaar jezus man wat is dat voor genaai.
Er zijn toch maar 2 Merel's op fok? (voor zover ik weet)quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens.
Merel: Leukste turdus merula van FOK!
Sharr: mijn liefste kleine zusje.
Zoo die is oud, die game veel plezierquote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
Even Oblivion spelen, daarna journaal kijken en dan huiswerk maken. Later.
Wie dan?quote:Op zondag 25 september 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet grofAlleen tegen twee mensen.
Hier ben ik ook wel lief toch?quote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Ragboer het volgende:
Merel, IRL lijkt me ontzettend lief. En sharr, tja geen flauw idee. Ik denk dat ze lief maar soms ook zo grof kan zijn.![]()
Ik ben benieuwd of sjar echt zo'n zware stem heeft.quote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Ragboer het volgende:
Dan is het toch fijn dat jij de leukste bentquote:Op zondag 25 september 2011 19:14 schreef 92Merel het volgende:
Er zijn toch maar 2 Merel's op fok? (voor zover ik weet)
Inkoppertjequote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of sjar echt zo'n zware stem heeft.
Jahoorquote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan is het toch fijn dat jij de leukste bent?
En dan wil die wel met mij gaan pilsenquote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
Sowieso dat ik weer ga roken als ik sharr zou zien, dat is dus het enige waar ik bang voor ben.
Nee ben zelf ook laat maar gewoon kan niet op ze verttrouwen weetje en dan gewoon alles aan mij overlaten ja fuck it mannnquote:Op zondag 25 september 2011 19:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vast wel hoop ik.
Ik werk gewoon teveel, denk dat dat het is.
[..]
Patje
[..]
Ze doen niks/heel laat en dan van slechte kwaliteit ?
[..]
Er zijn toch maar 2 Merel's op fok? (voor zover ik weet)
ik kijk die troep niet meerquote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
was er nou vandaag een nieuwe oh oh cherso op
ik vind dit echt kansloos
En hoe weet jij dat ze in KPD zit jongedamequote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jahoor![]()
Die andere is regelmatig in KPD te vinden.
Vervelend als ik daarmee verward word
quote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
Sowieso dat ik weer ga roken als ik sharr zou zien, dat is dus het enige waar ik bang voor ben.
doeiquote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Ik ga doen alsof ik vrienden heb waar ik nu naartoe ga, eigenlijk ben ik gewoon in hoekje huilen.
Dag allemaal.
Ja, zeker wel. Ik heb het gevoel alsof jij nooit boos kan worden. Altijd zo netjes en lief, nooit foute en stoute dingen.quote:
Is goed, veel verdiet!quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Ik ga doen alsof ik vrienden heb waar ik nu naartoe ga, eigenlijk ben ik gewoon in hoekje huilen.
Dag allemaal.
Neem je laptop mee voor de zekerheid.quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Dag allemaal.
Ik weet wat je bedoelt, zo kut altijd..quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben zelf ook laat maar gewoon kan niet op ze verttrouwen weetje en dan gewoon alles aan mij overlaten ja fuck it mannn
Nachtwerkkk here i commeee klotehoeren ben zo boos
Daagquote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Dag allemaal.
ik heb zowaar buiten gezetenquote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Haaai!
Hebben jullie een fijne middag gehad of alleen maar binnen zitten te fokken?
Je komt weer hierheen he?quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Dag allemaal.
Ik ben ook nooit boosquote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Ik heb het gevoel alsof jij nooit boos kan worden. Altijd zo netjes en lief, nooit foute en stoute dingen.hihi
Ik heb gewerkt en het was kut.quote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Haaai!
Hebben jullie een fijne middag gehad of alleen maar binnen zitten te fokken?
Ja, maar heb rookfetisj. Als een dame bij me is die rookt is dat anders, heel raar, ik weet het.quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dan wil die wel met mij gaan pilsen
Rookfetish?quote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar heb rookfetisj. Als een dame bij me is die rookt is dat anders, heel raar, ik weet het.
Maar ik ben toch ook een rokende wulpse jongedamequote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar heb rookfetisj. Als een dame bij me is die rookt is dat anders, heel raar, ik weet het.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik raak er opgewonden van...quote:
Doe gewoon alsof je die opdracht al gedaan hebt..quote:
Oftewel, als appeltje zou roken?quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik raak er opgewonden van...Net als krullen trouwens, ik weet het
quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Schoenenwinkel.quote:
Hahahaquote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je niet het jongetje uit je fobo bent: Hai, ik rook.quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ook socios niet?quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef aight1 het volgende:
Denk niet dat ik iemand hier mag in t echt
Waaromquote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef aight1 het volgende:
1 van de 2 doet ook al wonderen hoor. Ik weet het, ik ben raar. Andere geilen weer op mooi damesvoetjes of dikke tieten... Tja...quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schoenenwinkel.
[..]
Hahaha![]()
Dus als jij een meisje met krullen ziet roken word je helemaal wild?
Eis 2: heb je ook krullen?quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als je niet het jongetje uit je fobo bent: Hai, ik rook.
Leg uitquote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef aight1 het volgende:
Heb ik ook ja.quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef aight1 het volgende:
Ik ben 22quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als je niet het jongetje uit je fobo bent: Hai, ik rook.
Doe mij maar een mooi stel benenquote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
1 van de 2 doet ook al wonderen hoor. Ik weet het, ik ben raar. Andere geilen weer op mooi damesvoetjes of dikke tieten... Tja...
Mij wel. Gaan we samen de lichtjesroute rijden.quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef aight1 het volgende:
Zit wat in..quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
1 van de 2 doet ook al wonderen hoor. Ik weet het, ik ben raar. Andere geilen weer op mooi damesvoetjes of dikke tieten... Tja...
Ik word echt gelukkig van jouw UIquote:
Fijn.quote:Op zondag 25 september 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik word echt gelukkig van jouw UI
Denk het niet hier op hboquote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof je die opdracht al gedaan hebt..
En kom op school van zo van ja maar ik was al geslaagd toch?
Dan krijg je extra tijd om te maken..
Snappie![]()
Ik moest op school echt 40 werkstukken over een jaar maken en 10 ervan heb ik gezegd dat ik al had ingeleverd bij de leraar en hem overtuigd dat hij ze is kwijtgeraakt, kreeg ik er 7s en 6en voor
Twijfelgeval hmmmquote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb slag in m'n haar. Zo van, 30% krullen ofzo.
Hai, ik rook!quote:Op zondag 25 september 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben 22en niet dat jochie uit mijn fobo.
Mij ga je niet mogen?quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar allerleukste denk ik ragboer
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef sharr het volgende:
Ik mag mezelf denk ik ook wel in het echt. Lijk me wel leuk om mee te praten enzo. Tof meisje.
Hoi mevrouw. Je ziet er superleuk uit. Hoe oud?quote:
Kijk maar uit dat dat zich niet uit zoals bij Anders Breivik.quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd vol met haat. Heel veel voor iedereen.
Dit heb ik dus ook bij mezelfquote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef sharr het volgende:
Ik mag mezelf denk ik ook wel in het echt. Lijk me wel leuk om mee te praten enzo. Tof meisje.
Ander soort haat.quote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat dat zich niet uit zoals bij Anders Breivik.
Meningsverschil van familie.quote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
kutwijf.
Iedereen mag jou.quote:
Hihi dit wilde mijn ego even horenquote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh zag je over het hoofd:@
jij lijkt me superlief en schattig
Toch wel?quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar allerleukste denk ik ragboer
Ik was wel sarcastisch trouwensquote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook bij mezelf![]()
En verder heb ik geen flauw idee wie ik in het echt wel/niet mag. Mensen zijn vaak heeeeeel anders.
(slechte ervaringen mee gehad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |