De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?quote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, was bij de Graham Norton show.
Ja dattequote:
wait whatquote:Op zondag 25 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?
Geen idee, ik heb alleen het laatste stukje gezien. Maar ik moest lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?
Mee eens wel.quote:
mc hammerquote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Help ik kan niet kiezen, met wie zal ik later trouwen sean sullivan of renato ferreira
Sanasoufi-post.quote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Help ik kan niet kiezen, met wie zal ik later trouwen sean sullivan of renato ferreira
Waarom kiezen? Burgerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey wie vind jij knapperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of renato:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ey wie vind jij knapper
Sean:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of renato:MezelffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ey wie vind jij knapper
Sean:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of renato:Sean, omdat zijn naam met een hoofdletter begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ja maar dit kan je toch niet laten staan?quote:Op zondag 25 september 2011 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sean, omdat zijn naam met een hoofdletter begint.[ afbeelding ]
Mensen die denken dat het óf trouwen óf eenzaam doodgaan is.quote:
Neem ze beide zou ik zeggen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar dit kan je toch niet laren staan?
[ afbeelding ]
Benn niet lesbisch.quote:Op zondag 25 september 2011 18:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo eenzaam, gewoon heel veel bitches om je heen.
Makkelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar dit kan je toch niet laten staan?
[ afbeelding ]
GRAAG GEDAAN! WAT BEN IK TOCH SLIM!quote:Op zondag 25 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA IK DENK DAT IK DOE GOED PLAN
JA KIJK DANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon seksen maar dat mag niet voor het huwelijk, daarom wil je vroeg trouwen.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA KIJK DANIs hij wel moslim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
QFTquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon seksen maar dat mag niet voor het huwelijk, daarom wil je vroeg trouwen.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA KIJK DANGelukkig staat het in een spoiler, walgelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wordt een van die bitches van mij.
Dimens is blijkbaar niet homo, weten we dat ook weer.quote:
lelijk en foreveralone blijvenquote:Op zondag 25 september 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die meer dan 2 jaar bij iemand blijven!!!
Aan dat eerste kan hij niets doen, dat tweede trouwens ook niet vanwege het eerste.quote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lelijk en foreveralone blijven
Het is een cyclus dus. Kut voor hem.quote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aan dat eerste kan hij niets doen, dat tweede trouwens ook niet vanwege het eerste.
ik zie genoeg lelijke mensen relaties hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aan dat eerste kan hij niets doen, dat tweede trouwens ook niet vanwege het eerste.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een cyclus dus. Kut voor hem.
Hopeloze meisjes.quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zie genoeg lelijke mensen relaties hebben
Chinees.quote:
Rinus en Romanaquote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zie genoeg lelijke mensen relaties hebben
Dus jij zegt dat alle lelijkerds alleen moeten blijven?quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat alle lelijkerds alleen moeten blijven?
lelijke mensen gaan met elkaar fair enough
Dat heet natuurlijke selectie.quote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat alle lelijkerds alleen moeten blijven?
lelijke mensen gaan met elkaar fair enough
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel een deel daarom dus.
opblaaspop telt nietquote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb trouwens gister nog gezoend met een chimeid [ afbeelding ]
Je oma telt niet.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
gwn ik wil eigen leven opbouwen, gezinnetje stichten ditdatquote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
En waarom verder eigenlijk?
Nee, er zijn echt hele lelijke mensen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Niemand is lelijk vind ik.
Alle mensen hebben iets knaps en alle mensen hebben iets lelijks.
Oke dit is echt zo'n uitspraak voor zo'n onzekere puber
Leugens.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Nee ik ken genoeg lelijke mensenquote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Dat heb je gedroomd, maar het leek echt omdat je dronken was in je droom.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Van maximaal 2 jaar.quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
Trouwen.Ik houd het wel op een relatie.
Heb je ooit pic gezien??quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Alleen Schenkstroop is echt lelijk.
Picsquote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Mooie ogen waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban vind je romana ook iets knaps hebben dan?
fotosquote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Jij gaat toch proberen een AH meisje te hosselen of zo?quote:
Gewoon om in bed te krijgen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat toch proberen een AH meisje te hosselen of zo?
Net alsof het óf trouwen óf voor eeuwig eenzaam en alleen is.quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zeggen niet te willen trouwen weten van zichzelf al dat ze nooit iemanf kunnen krijgen hahahaha
Ik weet gewoon dat ik het niet aan kan om te trouwen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zeggen niet te willen trouwen weten van zichzelf al dat ze nooit iemanf kunnen krijgen hahahaha
Ditquote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
one night stands
scharrels
relaties voor de seks
relatie hebben omdat relatie
relatie voor geld
golddigers
sugardaddy's
speeddating
datingsites
internetrelaties
uithuwelijking