omg dat lijkt me zo engquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon je fiets vast te houden terwijl je omhoog gaat.quote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Hooi Ragboertjequote:
Verkouden en hoofdpijn en moequote:
Ik wist het !quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik beken, ik heb totaal geen moeite gestoken in de grammatica van mijn verhaal.
Ik grind daar zelfs met me oma fiets naar beneden johquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?quote:
prachtig man, onze tbs kliniek valt erbij in het niet. hebbuhquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Oh maar dat is zo opgelost toch. Slapen, wat medicijnen en klaar.quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi Ragboertje
[..]
Verkouden en hoofdpijn en moe
[..]
Ik wist het !
ik zou het doenquote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?
Nee, gewoon leuke mensenquote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?
Niet. Want vannacht 9 uur geslapen en nog steeds kapot.quote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maar dat is zo opgelost toch. Slapen, wat medicijnen en klaar.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet. Want vannacht 9 uur geslapen en nog steeds kapot.
Mee eens.quote:
fap fap fapquote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef mc-Piel het volgende:
HO SHIT! WAT IS MET MANDELABRUG IN DEZE TOPIC?
079 hooligan allessss
079 love (L)quote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Pielussssss broertje!quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens.
Merel: Leukste turdus merula van FOK!
Sharr: mijn liefste kleine zusje.
Doe gewoon alleen..quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
Mensen die je naaien met samnewerkingopdr.
Klotehoerenze mogen dood klaar jezus man wat is dat voor genaai.
Mag niet. Damn ik ben boos.quote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doe gewoon alleen..
Zeker van die mensen die alles overnemen en het zelf doen of van die fakers die er alleen maar bij staan en ja en nee zeggen
Ik ben helemaal niet grofquote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Ragboer het volgende:
Merel, IRL lijkt me ontzettend lief. En sharr, tja geen flauw idee. Ik denk dat ze lief maar soms ook zo grof kan zijn.![]()
Vast wel hoop ik.quote:
Patjequote:
Ze doen niks/heel laat en dan van slechte kwaliteit ?quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
Mensen die je naaien met samnewerkingopdr.
Klotehoerenze mogen dood klaar jezus man wat is dat voor genaai.
Er zijn toch maar 2 Merel's op fok? (voor zover ik weet)quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens.
Merel: Leukste turdus merula van FOK!
Sharr: mijn liefste kleine zusje.
Zoo die is oud, die game veel plezierquote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
Even Oblivion spelen, daarna journaal kijken en dan huiswerk maken. Later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |