quote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
Sowieso dat ik weer ga roken als ik sharr zou zien, dat is dus het enige waar ik bang voor ben.
doeiquote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Ik ga doen alsof ik vrienden heb waar ik nu naartoe ga, eigenlijk ben ik gewoon in hoekje huilen.
Dag allemaal.
Ja, zeker wel. Ik heb het gevoel alsof jij nooit boos kan worden. Altijd zo netjes en lief, nooit foute en stoute dingen.quote:
Is goed, veel verdiet!quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Ik ga doen alsof ik vrienden heb waar ik nu naartoe ga, eigenlijk ben ik gewoon in hoekje huilen.
Dag allemaal.
Neem je laptop mee voor de zekerheid.quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Dag allemaal.
Ik weet wat je bedoelt, zo kut altijd..quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben zelf ook laat maar gewoon kan niet op ze verttrouwen weetje en dan gewoon alles aan mij overlaten ja fuck it mannn
Nachtwerkkk here i commeee klotehoeren ben zo boos
Daagquote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Dag allemaal.
ik heb zowaar buiten gezetenquote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Haaai!
Hebben jullie een fijne middag gehad of alleen maar binnen zitten te fokken?
Je komt weer hierheen he?quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Dimens het volgende:
Dag allemaal.
Ik ben ook nooit boosquote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Ik heb het gevoel alsof jij nooit boos kan worden. Altijd zo netjes en lief, nooit foute en stoute dingen.hihi
Ik heb gewerkt en het was kut.quote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Haaai!
Hebben jullie een fijne middag gehad of alleen maar binnen zitten te fokken?
Ja, maar heb rookfetisj. Als een dame bij me is die rookt is dat anders, heel raar, ik weet het.quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dan wil die wel met mij gaan pilsen
Rookfetish?quote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar heb rookfetisj. Als een dame bij me is die rookt is dat anders, heel raar, ik weet het.
Maar ik ben toch ook een rokende wulpse jongedamequote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar heb rookfetisj. Als een dame bij me is die rookt is dat anders, heel raar, ik weet het.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik raak er opgewonden van...quote:
Doe gewoon alsof je die opdracht al gedaan hebt..quote:
Oftewel, als appeltje zou roken?quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik raak er opgewonden van...Net als krullen trouwens, ik weet het
quote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Schoenenwinkel.quote:
Hahahaquote:Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |