Op de E3 was het erg duidelijk aanwezig. Vreemd genoeg was het op gamescom dan weer niet te zien. In Amerika is er in ieder geval wel een tour bezig, maar Europa is tot op heden stil. Ik heb Ubisoft gevraagd wat de plannen zijn in de Benelux en wacht op antwoord.quote:Op maandag 26 september 2011 00:43 schreef B1tchwax het volgende:
Concept is tof, maar de hype machine moet nog op gang komen. Ik heb hier de afgelopen maanden niets van gezien - ondanks dat er een aantal grote beurzen zijn geweest!
samequote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Kaasmix het volgende:
Ah, hopelijk sturen ze een antwoord. Heb al een tijdje een gitaar die stof staat te happen omdat ik geen doorzettingsvermogen heb
Vind het toch raar dat een europese developer een game niet in de eu uitbrengt. Het is ook niet vanwege de hardware. Zo'n kabeltje kost geen kut.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef koei het volgende:
Ik heb de game op de E3 gespeeld en dat zag er wel goed uit! makkelijker om te leren dan de pro-mode van Rock Band 3. En het spel bevat ook wat mini-games. Ik moest echter weer snel door naar een volgende afspraak (had geen afspraak voor deze game dus heb hem even tussendoor gedaan) dus heb maar heel kort kunnen spelen. Ik ben bang dat de game voorlopig niet in Nederland zal verschijnen. Wellicht wel in Frankrijk, maar ook daar heb ik mijn twijfels bij.
Jammer, want de game heeft wel potentie.
Nadeel kan inderdaad de store zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Godtje het volgende:
Wat is het nadeel met een PS3 als je hem gaat importeren?
Dat je geen DLC kan downloaden?
Of gaat dat ook gewoon?
De Europese markt is te klein, schijnbaar. GH en Rockband hebben ook echt heel slecht gedraaid.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Kaasmix het volgende:
Ah, hopelijk sturen ze een antwoord. Heb al een tijdje een gitaar die stof staat te happen omdat ik geen doorzettingsvermogen heb
Ik vind het echt heel erg jammer dat ze zichzelf vergelijken met games als RB en GH.. Als ik de promo's mag geloven stijgen zie hier juist bovenuit..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Europese markt is te klein, schijnbaar. GH en Rockband hebben ook echt heel slecht gedraaid.
Proef sarcasme.
quote:Hi Rocksmith Fans-
As many of you know, Rocksmith will not be available in Europe until 2012. This is due to music licensing and other external factors.
For those of you in Europe who plan to import the game, we want to advise you to do so at your own risk. Here's some information that may help you with your decision:
-The XBOX 360 version of the game is region locked.
-The PS3 version of the game is not region locked, but doesn't support PAL.
-The PSN store is region locked, and therefore you will not be able to download DLC outside of your region.
Please know that we are working hard to ensure that everyone in Europe can get their hands on Rocksmith as soon as possible! Thanks for the continued support!
Maar hij komt wel..quote:
quote:As many of you know, Rocksmith will not be available in Europe until 2012.
Ik geloof er geen fuck van..quote:
Ik zag op sommige websites idd maart 2012 staan.quote:
Ik importeer hem wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Vorige week was dit continent nog te klein
http://www.planetaxel.com/productDetails/008888346883quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik importeer hem wel.
Iemand goeie webshop?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een rechtszaak die pas in februari gaat plaatsvinden. Het gaat alleen om de naam van het spel, dat gelijk is aan een of andere niets betekende band uit de UK. Ubisoft gaat ervan uit dat het allemaal goedkomt en het spel in 2012 in Europa gaat komen. maar iig na februariOf onder een andere naam
uiteindelijk wel. Als je goed genoeg bent is het 1 op 1.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef Griebus het volgende:
Ik heb er beelden van gezien maar het viel me op dat het wel heel erg basic is. Geen akkoorden of solo's oid.
Ik kan bevestigen dat dit klopt! Afgelopen zaterdag lag ie al in de bus, terwijl ik hem pas 27 november besteld had bij planetaxelquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
uiteindelijk wel. Als je goed genoeg bent is het 1 op 1.
De game heeft een dynamische moeilijkheidsgraad
Heb je geen problemen met de liedjes die je kunt downloaden? Of heb je dat nog niet uitgeprobeerd?quote:Op maandag 5 december 2011 07:41 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit klopt! Afgelopen zaterdag lag ie al in de bus, terwijl ik hem pas 27 november besteld had bij planetaxel
Kabel zit erbij dus past niet in de brievenbus.
De dynamische moeilijkheid schaalt ter plekke met je mee, zelfs tijdens het spelen. het begint simpel met single note liedjes en bouwt aan de hand van jouw spel het nummer op.
Er zit ook een gedeelte in waar je je technieken kan verbeteren en er zitten ook accoorden in.
Heerlijk jammen, mijn vriendin wilde op een gegeven moment zelfs spelen!
Enig nadeel is dat ik nog midden in Skyrim zat, had echt geen idee dat ze zo snel zouden leveren
Ik kan ze wel gewoon vanuit mijn US account in de store vinden, wilde dit wel uitproberen maar had net te weinig geld erop. Ik zal deze week even wat geld erop knallen en dan laat ik weten of het werkt. Nog ff kijken welk nummertje vet is om te downloadenquote:Op maandag 5 december 2011 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je geen problemen met de liedjes die je kunt downloaden? Of heb je dat nog niet uitgeprobeerd?
Ze gaven heel expliciet aan dat de DLC regio gebonden is maar met US account moet dat niet zo'n probleem zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je geen problemen met de liedjes die je kunt downloaden? Of heb je dat nog niet uitgeprobeerd?
Gaat dus waarschijnlijk wel lukken, enige wat ik me afvraag is of mijn EU account ook toegang heeft tot de DLC.quote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze gaven heel expliciet aan dat de DLC regio gebonden is maar met US account moet dat niet zo'n probleem zijn.
Er schijnt ook een PC versie aan te komen.. Ik denk toch dat ik daar dan maar op wacht.. Heb wel er wel zin in
Nicequote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Griebus het volgende:
Ok even een update: DLC gekocht in US store en deze kan ik gewoon met mijn EU account spelen
Top dus!
Bevalt het nog?quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Griebus het volgende:
Ok even een update: DLC gekocht in US store en deze kan ik gewoon met mijn EU account spelen
Top dus!
Geen direct nieuws maar Zavvi heeft dit staan:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bevalt het nog?
Iemand nog nieuws over europa?
Ik ben alleen bang dat het niet klopt. Staat geen nieuws op ubisoft site of de facebook pagina.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen direct nieuws maar Zavvi heeft dit staan:
¤47.95
FREE UK Delivery on all orders
Pre-Order Now
Availability: Preorder now.
Release Date: 23 March 2012
Ubisoft was eerder ook erg onduidelijk over de EU release.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het niet klopt. Staat geen nieuws op ubisoft site of de facebook pagina.
Pheno gaat het volgende week aan Ubisoft vragen zei hij netquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ubisoft was eerder ook erg onduidelijk over de EU release.
Ja, die is aangekondigd voor Mei zeg ik uit mijn hoofd. Stond op de sitequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Poit het volgende:
Trouwens, Zavvi heeft het ook over een pc versie:
http://www.zavvi.com/elys(...)rs=&search=rocksmith
Op Axelmusic is de ps3 versie voor nog geen 60 te bestellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pheno gaat het volgende week aan Ubisoft vragen zei hij net
Hopelijk weten ze iets.
Anders ga ik US halen (niet letterlijk) denk ik
Ik ook. Ondanks de bevestiging dat DLC werkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Op Axelmusic is de ps3 versie voor nog geen 60 te bestellen
Toch ben ik nog een beetje huiverig..
Griebus!quote:Op maandag 5 december 2011 11:32 schreef Griebus het volgende:
[..]
Gaat dus waarschijnlijk wel lukken, enige wat ik me afvraag is of mijn EU account ook toegang heeft tot de DLC.
Ik denk dat de kabel fysiek niet anders zal zijn tov deze versies want gewoon USB. Dus die kan je ook gewoon gebruiken tegen die tijd op de PC.
Ja kan je gewoon omdraaien, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Griebus!
Op de gameplay beelden lijkt de tab omgekeerd te zijn ten opzichte van Europese tab
Klopt dat? of is dat in te stellen?
Thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja kan je gewoon omdraaien, heb ik ook gedaan
Ja nog steeds tof, al moet je soms liedjes spelen die je niet kent en dat spreekt dan wat minder aan maar tegen de tijd dat je het kan spelen zijn ook die leuk.quote:
"Jeremy" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja nog steeds tof, al moet je soms liedjes spelen die je niet kent en dat spreekt dan wat minder aan maar tegen de tijd dat je het kan spelen zijn ook die leuk.
Heb ondertussen al een hoop songs erbij gekocht zoals de black keys pack (fan van) en met de kerst kwamen er een paar kerstliedjes gratis bij dus dat is altijd leuk. Pearl Jam ga ik ook aanschaffen als ik weet welke songs daarbij zitten.
Ben er blij mee, zou hem zonder twijfel weer kopen!
Ow nice, die komt er dus ook zeker. Kon het niet zo 123 checken want ben op vakantiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
"Jeremy" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012
"Black" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012
http://en.wikipedia.org/wiki/Rocksmith
Geniet er van!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow nice, die komt er dus ook zeker. Kon het niet zo 123 checken want ben op vakantie
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Op Axelmusic is de ps3 versie voor nog geen 60 te bestellen
Toch ben ik nog een beetje huiverig..
Ah, kijk.. Thnxquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!
Behalve een US PSN account hebben/maken dus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!
Dat is wel noodzakelijk geloof ik ja, in elk geval voor de DLC. Of je uberhaupt op een Europees account kunt spelen, weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Behalve een US PSN account hebben/maken dus?
Weet niet wat er nu er 'toestemming' is lastig is om dit gewoon volgende maand in de winkels te hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Mja, Ubisoft had het vast ook anders gewild.
Jammer dat ze niet naar NL komen.. Al staat de game nog steeds in Pre Order en is m'n gitaar inmiddels opgeknapt.quote:
Ik heb er gewoonweg zin in. Straks op gamescom maar eens die bus bezoekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet naar NL komen.. Al staat de game nog steeds in Pre Order en is m'n gitaar inmiddels opgeknapt.
Ik verwacht een uitgebreid videoverslag van je eerst aanraking met deze gamequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er gewoonweg zin in. Straks op gamescom maar eens die bus bezoeken
quote:QUEEN NOW AVAILABLE FOR UBISOFT’S ROCKSMITH
12 June 2012
Ubisoft announced today that the Queen Song Pack DLC will be available for download for Rocksmith on Tuesday, June 12. This is Ubisoft’s biggest DLC release yet for Rocksmith! Songs included in this 5-song pack are:
“Bohemian Rhapsody”
“Fat Bottomed Girls”
“Keep Yourself Alive”
“Stone Cold Crazy”
“Killer Queen.”
Each song will be available for individual purchase for $2.99 on the Playstation network or $11.99 for the complete 5-song pack. Each song will be available for individual purchase for 240 Microsoft points on Xbox Live or 960 MS points for the 5-song pack. New music packs continue to be released on a regular basis so please continue to watch for updated information.
Merk jij er iets van dat het spel alleen NTSC-beelden doorgeeft ipv PAL wat wij hier in Europa gebruiken?quote:Op zondag 27 mei 2012 09:34 schreef Griebus het volgende:
Ze hadden gewoon een andere naam moeten pakken voor europa, zo heel bijzonder is de naam Rocksmith nou ook weer niet. Daarentegen hebben ze wel een redelijke songbase inmiddels, laatst The Police maar even gekocht, message in a bottle blijft een bazennummer.
Als ik me niet vergis is het verschil tussen NTSC en PAL is sinds de 'platte' tv nog nauwelijks van belang.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Merk jij er iets van dat het spel alleen NTSC-beelden doorgeeft ipv PAL wat wij hier in Europa gebruiken?
Top, dan zit ik dus goed met mijn HDMI en flatscreenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is het verschil tussen NTSC en PAL is sinds de 'platte' tv nog nauwelijks van belang.
Mocht je nog met een CRT scherm gamen of met Scart aangesloten zijn dan kan het issues geven. Als je met HDMI je console aansluit op je tv zouden er zich geen problemen voor mogen voordoen.
Jupzquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Top, dan zit ik dus goed met mijn HDMI en flatscreenDan ga ik em nú bestellen!
Nope, dat weet ik niet.. Speel vooral Fifa, Worms en af en toe racegames als NFS, Dirt en Burnout Paradise..quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
JupzEnige nadeel van een flatscreen zou kunnen zijn dat je meer latency hebt dan met een CRT scherm. Maar als je eerder games als Rock Band gespeeld hebt dan weet je dat waarschijnlijk al
Ah, is niet zozeer een probleem hoor. Het enige is dat je je geluid en beeld moet kalibreren om alles gelijk te laten lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, dat weet ik niet.. Speel vooral Fifa, Worms en af en toe racegames als NFS, Dirt en Burnout Paradise..
Oh, dat komt wel goed danquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, is niet zozeer een probleem hoor. Het enige is dat je je geluid en beeld moet kalibreren om alles gelijk te laten lopen.
Ik zou daar niet van uitgaan..quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed dan
Ik hoop heel hard dat de NLse DLC werkt bij de US versie van t spel..
Met muziek games is dat altijd lastig. Komt doordat de rechten op nummers vrijwel nooit gelijk zijn bij de US of A en Europa. Volgens mij is er geen een muziekgame die dit wel toestaat. Lijkt me sterkt dat Rocksmith de eerste is. Die hadden alleen al door de naam van de game problemen om hier gepubliceerd te worden.. En dan is de uitgever nog Frans ook!quote:
Maar als ik dit lees:quote:
Zou ik denken dat je met een US account alleen US DLC kan spelen, en met een EU/NL account alleen EU/NL DLC..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef Poit het volgende:
Facebook:
The PSN store is region locked, and therefore you will not be able to download DLC outside of your region.
Klopt inderdaad. Maar of je straks met je US versie ook DLC uit de EU kan spelen is volgens mij nog de vraag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar als ik dit lees:
[..]
Zou ik denken dat je met een US account alleen US DLC kan spelen, en met een EU/NL account alleen EU/NL DLC..
Inderdaad, dat denk ik ook niet. Maar dan kan ik nu oefenen met de tracks die er bij zitten en vanaf oktober de EU DLC spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar of je straks met je US versie ook DLC uit de EU kan spelen is volgens mij nog de vraag.
Ik denk van niet..
En als je pech hebt opnieuw de game kopen daarvoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik ook niet. Maar dan kan ik nu oefenen met de tracks die er bij zitten en vanaf oktober de EU DLC spelen
Ja, dat zou wel kut zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
[..]
En als je pech hebt opnieuw de game kopen daarvoor
Dat is de reden waarom ik geduldig ben en heb enkel heb gepreorderd.quote:
Lastige! Ik vind maar 3 van de 5 nummers echt leuk..quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:19 schreef Griebus het volgende:
Straks maar eens even downloaden, twijfel nog tussen de hele pack of en paar losse nummers
Ik stop niet eerder dan dat ik ze alle 5 op pro-niveau kan spelenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Lastige! Ik vind maar 3 van de 5 nummers echt leuk..
Heel cool!quote:
En hij kost nu alweer 79,99 bij bol.. Uitstellen en de prijs verhogen dus..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel cool!
Zou helemaal mooi zijn als je dan ook nog samen kan spelen.
Maar duurt sowieso allemaal te lang. Fucking oktober komt de game pas..
Zelfs in de US of A kost ie nu nog steeds minimaal $60..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef blessed19 het volgende:
Ach, je hebt naast het spel alleen nog maar een kabeltje nodig. Plus, de doelgroep is vele malen kleiner dan voor guitar hero/rockband. Denk dat het spel wel na een paar maanden voor 25 euro, oid te koop zal staan.
Ik ken het gevoel maar al te goed... Dat had ik toen ik de eerste beelden van sf IV zag...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zelfs in de US of A kost ie nu nog steeds minimaal $60..
En nog langer wachten kan ik niet meer aan
Ik ben eind deze maand al jarig, dat wordt dus een heel vroeg verjaardagscadeau voor mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel maar al te goed... Dat had ik toen ik de eerste beelden van sf IV zag...
Nog een paar maandjes en dan ben ik jarig! Lijkt me een mooie buitenkans!
Waar? Bij de Wehkamp is die 49 euro. http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Gridquote:
Fuckquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Waar? Bij de Wehkamp is die 49 euro. http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Edit: en via budgetgaming zie ik nog meer winkels http://www.budgetgaming.n(...)+tone+cable_PC.html#
Wehkamp staat 69 bij mij hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Waar? Bij de Wehkamp.nl]Wehkamp[/url] is die 49 euro. http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Edit: en via budgetgaming zie ik nog meer winkels http://www.budgetgaming.n(...)+tone+cable_PC.html#
Mwa, hier heb je het over een 40'' scherm met een mooi stereo setje. Lijkt me toch wel een toegevoegde waarde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:55 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik heb het over PC![]()
Ik zou sowieso voor PC gaan (ben PCgamer) maar heeft het op de PS3 spelen echt een toegevoegde waarde?
Haha, dat is sowieso beter dan mijn 22"schermpjequote:Op maandag 6 augustus 2012 01:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mwa, hier heb je het over een 40'' scherm met een mooi stereo setje. Lijkt me toch wel een toegevoegde waarde.
Hier 42" en 5.1 set van Harman Kardon aangesloten op de PS3quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mwa, hier heb je het over een 40'' scherm met een mooi stereo setje. Lijkt me toch wel een toegevoegde waarde.
5.1 is een leuke gimmick voor films, maar voor muziek zal ik dat echt never nooit gebruiken. Denon met Dynaudio hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier 42" en 5.1 set van Harman Kardon aangesloten op de PS3
En m'n laptop is kut
Ik heb ook 5.1 gemixte muziekquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
5.1 is een leuke gimmick voor films, maar voor muziek zal ik dat echt never nooit gebruiken. Denon met Dynaudio hier.
Nog 2 maandjes wachten, ben erg benieuwd!
jawel. 199 euro. met een Epiphone Les Paul Junior gitaarquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Qunix het volgende:
Schop!
Ik wil hem ook hebben. Maar als bundel met gitaar verkopen ze het niet, toch?
Volgens mij kan je net zo goed een tweedehandse voor 50 euro kopen via marktplaats. Die gibson epiphone dingen die erbij geleverd worden lijken me niet echt het geld waard...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Qunix het volgende:
Schop!
Ik wil hem ook hebben. Maar als bundel met gitaar verkopen ze het niet, toch?
Ben benieuwd..quote:
Een Epiphone Les Paul Junior koop je voor ongeveer ¤100 volgens Google, dus los kopen + spel ben je goedkoper uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen gitaar, maar zal eens rondkijken. Ik kan e zo voorstellen dat die bundel leuk klinkt, maar dat je zelf goedkoper uit kan zijn.
Ik had em bij Planet Axcel besteld, alleen toen ging die toko failliet.. Geld kwijtquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Heb hem zelf al een hele tijd in de pre-order staan bij Zavvi voor ¤47.95.. (ps3 versie).
Ben benieuwd of ik hem ook voor die prijs ga krijgen.
En dan doen ze bij Ubisoft of 199 euro een deal isquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een Epiphone Les Paul Junior koop je voor ongeveer ¤100 volgens Google, dus los kopen + spel ben je goedkoper uit
raar, Ubisofts site zegt 28 september. One way to find out (moet Ubisoft toch nog even mailen).quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef Godtje het volgende:
Wat is nou de release? Op bol.com staat 11 okt
Tnxquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
raar, Ubisofts site zegt 28 september. One way to find out (moet Ubisoft toch nog even mailen).
Zo, dat is zuur.. Zavvi staat dan niet bekend om z'n snelheid maar ze factureren pas wanneer de game verstuurd is..quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had em bij Planet Axcel besteld, alleen toen ging die toko failliet.. Geld kwijt
Nu bij bol.com besteld met een hele zooi kortingsbonnen
Van Ubisoft Nederland:quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef Godtje het volgende:
Wat is nou de release? Op bol.com staat 11 okt
Thanksquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van Ubisoft Nederland:
Ik kan je melden dat de releasedatum van Rocksmith voor PS3 en Xbox 360 27 september is en voor PC 18 oktober.
De adviesprijzen voor de game + cable zijn:
PS3 en Xbox 360: ¤89.99
PC: ¤69.99
Er komen geen bundels met gitaar.
Beide! Bedankjes genoeg in het assortimentquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:38 schreef Pheno het volgende:
Eerder Ubisoft voor het snelle reageren
Maar maaaar maaaar dat was in Feb al opgelost ongeveer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
Dat kwam toch door die kutband die nu iedereen voor straf gaat boycotten?
true, free dlc for everyone . Hoop ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar maaaar maaaar dat was in Feb al opgelost ongeveer.
The Black Keysquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
true, free dlc for everyone . Hoop ik
Nee joh, gewoon een excuus geweest om te kijken of het in US wel verkocht..quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
Dat kwam toch door die kutband die nu iedereen voor straf gaat boycotten?
GuitarMastar!quote:
Ik importeer hem wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van Ubisoft Nederland:
Ik kan je melden dat de releasedatum van Rocksmith voor PS3 en Xbox 360 27 september is en voor PC 18 oktober.
65 euro inclusief verzendkosten bij Weh-kamp Niet slecht..quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Adviesprijs
Goedkoper op budgetgaming
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Adviesprijs
Goedkoper op budgetgaming
Jup, zekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo, dat is zuur.. Zavvi staat dan niet bekend om z'n snelheid maar ze factureren pas wanneer de game verstuurd is..
Prijs weer omhoogquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:47 schreef qu63 het volgende:
Bij bol.com staat nu iig een releasedatum van 27-9! (voor ¤85(ps3/xbox) of ¤65(pc)...)
Nog wel onder de adviesprijs..quote:
Ik heb al een gitaar. Kan een paar akkoorden en hoop dat dit mijn doorbraak is!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook! Heb je al een gitaar trouwens? of is marktplaats the place to be?
Volgens mij kan je op marktplaats wel een boel vinden hoor. Voor zo'n game maakt 'de sound' niet zoveel uit denk ik..quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:19 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook! Heb je al een gitaar trouwens? of is marktplaats the place to be?
Mag ik alvast je handtekening??quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al een gitaar. Kan een paar akkoorden en hoop dat dit mijn doorbraak is!
Had gekund. Toch gekozen om te wachten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef Jimbo het volgende:
die uit de USA deed t ook perfect op de PSdan had je em al ruimschoots een jaar kunnen spelen
Ja, belachelijk toch..quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef Jimbo het volgende:
die uit de USA deed t ook perfect op de PSdan had je em al ruimschoots een jaar kunnen spelen
Heb je ook info over de DLC gekregen eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van Ubisoft Nederland:
Dat zal wel goedkomen toch? Zal niet direct een 1 op 1 kopie worden maar het lijkt me sterk dat ze daar nog problemen met rechten hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je ook info over de DLC gekregen eigenlijk?
Ben benieuwd of de US DLC ook meteen in NL beschikbaar is..
Alle DLC zou er voor/rond kerst moeten zijn naar wat ik heb begrepenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je ook info over de DLC gekregen eigenlijk?
Ben benieuwd of de US DLC ook meteen in NL beschikbaar is..
Vind je? Ik vind dat wel meevallen. Vergis je niet in de hoeveelheid werk er zit om zo'n nummer klaar te maken voor een game als dit. Plus dat je ook nog speciale rechten van een nummer moet hebben. Het is van andere orde dan alleen maar het recht om af te mogen spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoop dat het snel mogelijk wordt om zelf songs te maken, want $3 voor een liedje vind ik lichtelijk belachelijk.
DLC is een melkkoe. Niet alleen in dit spel, en dat is zeker niet alleen te wijten aan de muziekindustrie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat wel meevallen. Vergis je niet in de hoeveelheid werk er zit om zo'n nummer klaar te maken voor een game als dit. Plus dat je ook nog speciale rechten van een nummer moet hebben. Het is van andere orde dan alleen maar het recht om af te mogen spelen.
Ik gok dan ook dat je de muziekindustrie grotendeels de schuld moet geven van de hoge prijzen van de DLC.
Ik weet het niet zeker maar het lijkt me niet dat het luisteren van een nummer gelijk staat aan het gebruiken van een nummer. Zeker wanneer een nummer anders kan gaan klinken door het spel van de speler. Wat zou jij een redelijke prijs vinden dan? De helft? Een euro?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
DLC is een melkkoe. Niet alleen in dit spel, en dat is zeker niet alleen te wijten aan de muziekindustrie.
Ik denk trouwens dat het reuze meevalt om zo'n nummer klaar te stomen voor rocksmith. Dwz, ik krijg sterk de indruk dat de muziek in een Guitar pro-achtige vorm geschreven is en dat maakt het relatief weinig werk. De rechten voor muziek zijn aan de prijs, maar als je kijkt dat een Queen download online voor €1 over de toonbank gaat, vind ik €3 voor zo'n spel schromelijk overdreven.
Of je strooit niet met met een dooddoener.quote:
Dooddoener omdat het waar is.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of je strooit niet met met een dooddoener.
Toch moet ergens aangegeven worden welke noten lastig zijn en welke niet. Om het toch 'klinkbaar' te maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:42 schreef Jordy-B het volgende:
Een euro lijkt me een stuk schappelijker. De dynamische moeilijkheidsgraad zit al in de software verwerkt en hoeft niet per nummer geschreven te worden. Het is een kwestie van kijken hoe goed het gespeeld wordt. Goed gespeeld >>> hoger niveau, normaal gespeeld >>> geen verandering, slecht gespeeld >>> lager niveau.
Ik hoop dan ook dat bij het verschijnen van de PC-versie meer inzicht is over hoe de nummers in het spel staan. Als het daadwerkelijk een combinatie is van audio met bladmuziek (wellicht in midi- of guitarproformaat), wat hoogstwaarschijnlijk het geval is, is het goed mogelijk om zelf nummers voor Rocksmith te maken. En dat zal dan ook gaan gebeuren.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dooddoener omdat het waar is.
Vandaar de naam.
Of nog 1: Maak je het toch lekker zelf.
Het is aan de maker/leverancier om de prijs te bepalen. Dat betaal je of niet.
Je argumenten raken ook nog eens kant nog wal met de pretentie dat jij compleet inzicht hebt in de kosten en baten en wat normaal is en wat het zou moeten kosten.
Kom van je hoge toren met je LTS zwakstroom argumenten omdat jij het duur vindt.
Ik pretendeer helemaal niet dat ik compleet inzicht heb, maar dat neemt niet weg dat ik wel kan schatten. Jij weet het net zo goed niet, maar je voelt je wel geroepen om te zeggen dat mijn beredenatie onjuist is. Beargumenteer dan maar waarom mijn idee over de kosten zo ver van de werkelijkheid zit, zoals jij insinueert.quote:Het is aan de maker/leverancier om de prijs te bepalen. Dat betaal je of niet.
Je argumenten raken ook nog eens kant nog wal met de pretentie dat jij compleet inzicht hebt in de kosten en baten en wat normaal is en wat het zou moeten kosten.
Kijk, je hebt zoiets als een 'aanval' in een discussie. Een aanval kan heel vervelend overkomen, maar is wèl altijd een inhoudelijk argument. Dit in tegenstelling tot jouw opmerking, wat gewoon een belediging is.quote:Kom van je hoge toren met je LTS zwakstroom argumenten omdat jij het duur vindt.
Daar vragen Microsoft en Sony dan ook geld voor. Maar de hosting van een liedje is volgens mij een hele andere orde van grootte dan de hosting van een levelpack. Uiteindelijk gaat het om verscheepte MB's.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Pheno het volgende:
De shops en updateservice van Xbox en PS3 kosten ook geldDe hosting is verre van gratis.
Voor de rest roest het me. Ik vind het niet al te gek. Ik hoef niet alle DLC te kopen en voor de nummers die ik wel koop heb ik weer uren plezier. Een biertje van 2 a drie euro is sneller op in ieder geval en daar hoor ik niemand over klagenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daar vragen Microsoft en Sony dan ook geld voor. Maar de hosting van een liedje is een hele andere orde van grootte dan de hosting van een levelpack. Uiteindelijk gaat het om verscheepte MB's.
De kopieerrechten liggen bij de artiest (of de schrijver van het nummer) en gaan enkel en alleen over de muziek, niet om het arrangement. Natuurlijk kan een arrangement ook beschermd worden tegen vermenigvuldiging, maar de rechten liggen altijd bij de artiest en gaan over de muziek. Er is ook niet echt zoiets als onofficiële bladmuziek. Bladmuziek is in feite niet anders dan een kopie op papier en in die zin vergelijkbaar met een kopie op cassette of mp3.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef Poit het volgende:
Daarbij mag je echt niet zomaar bladmuziek gebruiken van een nummer zonder ook hier rechten over te betalen. Ook het gebruik van onofficiële bladmuziek mag niet. Ik gok echt dat dat de grootste kostenpost is van de DLC.
Klinkt logisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De kopieerrechten liggen bij de artiest (of de schrijver van het nummer) en gaan enkel en alleen over de muziek, niet om het arrangement. Natuurlijk kan een arrangement ook beschermd worden tegen vermenigvuldiging, maar de rechten liggen altijd bij de artiest en gaan over de muziek. Er is ook niet echt zoiets als onofficiële bladmuziek. Bladmuziek is in feite niet anders dan een kopie op papier en in die zin vergelijkbaar met een kopie op cassette of mp3.
Je hebt wel zoiets als officiële bladmuziek, maar dat is niets anders dan bladmuziek die een duidelijke goedkeuring van de artiest heeft ontvangen. Het is niet zo dat het de enige toegestane vorm van bladmuziek is.
Het is wel zo dat de kosten verschillend zijn voor de manier waarop een nummer gebruikt wordt. In dit geval is de vergelijking met karaokemuziek denkbaar.
En het hoeft van mij ook niet gratis, maar als de prijs een derde lager zou zijn, zou ik het al een stuk schappelijker vinden.
Uiteindelijk kom je ook bij Rock Band op een prijs van 2,75 euro. Die 25 cent mogen ze dan best van me hebben als de leercurve goed werkt. Als je trouwens de euro omrekent naar de dollar zit je aan een gelijk bedrag..quote:In order to receive the PRO guitar and bass play, one must pay an additional US$1.00/¤0.75/GB£0.59/80 MSP unless otherwise noted.
Elk gitaarquote:Op zondag 16 september 2012 13:32 schreef NanKing het volgende:
Bwah wat een leuk spel. Ik heb in 't verleden belachelijk veel guitar hero gespeeld.
Kan het met elke electrische gitaar gewoon of zijn het speciale gitaren? Toevallig gebruiken ze in die promo's allemaal dezelfde soort gitaar wat ikheb (epiphone).
Ik ga er toch maar eens hard over nadenken om dit aan te schaffen.
Ja, via een andere methode... Zo'n extra apparaat. (was een andere trailer van)quote:Op zondag 16 september 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Elk gitaar
Ik vraag me af of je met een akoestisch gitaar kan spelen. Ik heb zo'n stekkertje om akoestisch gitaren mee te stemmen maar de aansluiting is gewoon hetzelfde als zo'n kabel.
Als je akoestische gitaar een pickup heeft kan hetquote:Op zondag 16 september 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Elk gitaar
Ik vraag me af of je met een akoestisch gitaar kan spelen. Ik heb zo'n stekkertje om akoestisch gitaren mee te stemmen maar de aansluiting is gewoon hetzelfde als zo'n kabel.
http://www.feedbackmusic.(...)mmn/100005482/104302quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek een beginners gitaar voor dit. Wie kan mij helpen?
Thanks! Dan gaat het die ook worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
http://www.feedbackmusic.(...)mmn/100005482/104302
no probs brothaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks! Dan gaat het die ook worden.
Voor dat geld beter een 2e hands kopen. Een Epi ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks! Dan gaat het die ook worden.
Zolang er niets mis is met je gear is het een prima winkel met kundig personeel.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Godtje het volgende:
Oh en feedback staat bekend om zijn slechte service, Vraag maar in het gitaristen topic
Dus de service is kut. Er moet niks mis zijn en niet meer dan twee personen in de zaakquote:Op woensdag 19 september 2012 23:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zolang er niets mis is met je gear is het een prima winkel met kundig personeel.
Het moet alleen wel rustig zijn wil je goed geholpen worden..
Als je gewoon kwaliteitsspul koopt is het een prima winkel, klaarquote:Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus de service is kut. Er moet niks mis zijn en niet meer dan twee personen in de zaak
Niks klaar. Internet staat er vol mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je gewoon kwaliteitsspul koopt is het een prima winkel, klaar
Ik heb er al meerdere keren wat besteld, zonder problemen
Kabels laat ik wel versturen, maar een versterker of gitaar haal ik toch liever in de winkel hoor..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks klaar. Internet staat er vol mee.
Dat heb ik dan ook gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor dat geld beter een 2e hands kopen. Een Epi ofzo
quote:Op donderdag 20 september 2012 06:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
ook in die video "this game makes it fun to play guitar"... Fuck you rocksmith, muziek maken met een gitaar makes it fun to play guitar, daar heb je geen spel voor nodig
Dat zijn bemoedigende woorden!quote:
Als PC moet ik toch wat langer wachten helaas. Ziet er veel goed uit!quote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat zijn bemoedigende woorden!
Nog maar 4 dagen!
Verwacht trouwens niet dat het een wondermiddel is he, gitaar leren spelen blijft gitaar leren spelen, het blijft moeilijk en je moet doorzettingsvermogen hebben om te blijven spelen, ook als het niet lukt. Daarna wordt het iets beter, en een dag daarna weer een klein beetje beter, en zo maar door.quote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat zijn bemoedigende woorden!
Nog maar 4 dagen!
Ik kan al wel iets spelen, alleen de vingervlugheid en het wisselen van akkoorden wil er bij mij niet in. RS zou dus een welkome aanvulling zijnquote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Verwacht trouwens niet dat het een wondermiddel is he, gitaar leren spelen blijft gitaar leren spelen, het blijft moeilijk en je moet doorzettingsvermogen hebben om te blijven spelen, ook als het niet lukt. Daarna wordt het iets beter, en een dag daarna weer een klein beetje beter, en zo maar door.
Ik zou wel wat lessen van vingerplaatsing op YouTube kijken, anders blijf je waarschijnlijk alles met je wijsvinger proberen te doen, in het begin lukt het wel maar daarna worden sommige dingen veel te moeilijk en moet je dat afleren.
Daarnaast een belangrijke tip: ik zou de snaren-layout meteen op inverted zetten, dan heb je de layout zoals je bij de normale guitar tabs ook hebt, als je van plant bent om dus ook gewoon nummers of stukjes te spelen zonder Rocksmith veel handiger dus.
Ik heb altijd tabs gebruikt om nummers te leren en ben dus ook de volgorde van de snaren zo gewend, maar ik denk dat het voor dat spel wel fijner is om de dikste snaar boven te hebben voor mijn gevoel...quote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Verwacht trouwens niet dat het een wondermiddel is he, gitaar leren spelen blijft gitaar leren spelen, het blijft moeilijk en je moet doorzettingsvermogen hebben om te blijven spelen, ook als het niet lukt. Daarna wordt het iets beter, en een dag daarna weer een klein beetje beter, en zo maar door.
Ik zou wel wat lessen van vingerplaatsing op YouTube kijken, anders blijf je waarschijnlijk alles met je wijsvinger proberen te doen, in het begin lukt het wel maar daarna worden sommige dingen veel te moeilijk en moet je dat afleren.
Daarnaast een belangrijke tip: ik zou de snaren-layout meteen op inverted zetten, dan heb je de layout zoals je bij de normale guitar tabs ook hebt, als je van plant bent om dus ook gewoon nummers of stukjes te spelen zonder Rocksmith veel handiger dus.
Bedoel je met inverted dat het van rechts naar links is ipv links naar rechts qua toonhoogte?quote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
nee van boven naar beneden of andersomquote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Bedoel je met inverted dat het van rechts naar links is ipv links naar rechts qua toonhoogte?
Ah zo! Goede tipquote:Op maandag 24 september 2012 10:37 schreef Furdinand het volgende:
zegmaar dikste snaar boven of onder.
Ik heb em gepreorderd bij bol.com voor de ps3. Ik hoop em dus deze week in huis te hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 10:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ah zo! Goede tip![]()
Wie heeft hem al gepre-ordered?
Ben van plan om bij wehkam-p (haha, geen reclame) te kopen voor ¤ 46.04. Goedkoopste tot nu toe.
Er is geen aparte bas-versie, dat zit gewoon in het spel..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef blessed19 het volgende:
Zit de basgitaar versie hier nou ook bij?
waarom zou je gitaar er niet mee overweg kunnen? Het is dan eerder het spel dat niet met je gitaar overweg kan. Maar dat vangt gewoon het signaal op dat normaal naar de versterker gaat. Dat verschilt niet van gitaar tot gitaar. Alleen het geluid.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef qu63 het volgende:
Hij is binnen!
Mijn gitaar kan er iig mee overweg, nu ik nog met mijn gitaar...
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou je gitaar er niet mee overweg kunnen? Het is dan eerder het spel dat niet met je gitaar overweg kan. Maar dat vangt gewoon het signaal op dat normaal naar de versterker gaat. Dat verschilt niet van gitaar tot gitaar. Alleen het geluid.
Nice! Have fun..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef qu63 het volgende:
Hij is binnen!
Mijn gitaar kan er iig mee overweg, nu ik nog met mijn gitaar...
Mijn god! Ik was bang dat ik ook nog de DLC ervan moest kopen. Ben zelf bassist. Hoop trouwens dat er ook een motown pack uit is/uit zal komen. Dat zou het helemaal compleet maken!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, in de Europese versie zit de Bass-ondersteuning gewoon standaard in het spel, de oudere Amerikaanse versie van vorig jaar heeft die natuurlijk niet en daarvoor moet je de Bass DLC kopen.
In het spel heb je 2 verschillende carrieres, 1 voor de normale gitaar en 1 voor de basgitaar. Zo kan je alsnog simpel met de bass beginnen als je al een expert bent in het normale gedeelte.
Zelf gisteren ook even de bass geprobeerd maar vond het niet echt leuk, gewoon normaal het echte (melodie) nummer spelen is mooier.
Mja, geen idee dus, hij zegt bij mij dat er geen packs en amps te koop zijn..quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, raar genoeg hebben ze een verdeling gemaakt, die 50 DLC-nummers die er in Amerika al zijn heb je nog niet allemaal in Europa... Licenties weer
En die amps enzo unlock je in het spel, maar heel langzaam, ik heb best lang gespeeld en 3 miljoen score (trouwens niet zoveel), en zelfs nu nog unlock ik een amp en een gitaar, de unlocks zitten té verdeeld over de hele carriere. Je kan wel zo'n compleet unlock-all-amps-pack kopen voor 4 euro toch?
Ik kreeg er ook al een voor het maken van lawaai geloof ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:26 schreef Tokus het volgende:
zo, spel gekocht, gitaar aangesloten, en de 1e achievement al unlocked. maar ja, dat is het stemmen van de gitaar
http://www.budgetgaming.nl/games/1/rocksmith/console-all.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:24 schreef Yari het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? De MM had hem helaas niet..
Kun je de PC versie los kopen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de kabel al besteld, nu nog wachten op de pc versie.
hier wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:24 schreef Yari het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? De MM had hem helaas niet..
Soort van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:50 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Kun je de PC versie los kopen dan?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef Poit het volgende:
Krijg hem net binnen van Zavvi!
Zo eens kijken.
Ik heb er al 3 gigs + encores op zitten! Hoe t me lukt is me nog steeds een raadsel, ik bak er namelijk niets van geloof ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Poit het volgende:
Ok, zojuist eerste Gig en Encore gespeeld en ik ben hooked!
Super leuke manier om nummer mee te spelen!
Ik ben fan!
Via de rockband-store kan je wel losse tracks downloaden. Via 'start' en dan naar rechts scrollen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:49 schreef L3viathan het volgende:
Waar is die gave DLC van europe, whitesnake en twisted sister waar ze het in het spel over hebben?
De store is nog magertjes...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:49 schreef L3viathan het volgende:
Waar is die gave DLC van europe, whitesnake en twisted sister waar ze het in het spel over hebben?
Je kan ook bassen op je eigen gitaar, RS maakt er vanzelf een mooi basgeluid van!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef Poit het volgende:
[..]
De store is nog magertjes...
Maar wat een game!!!
Maat van me heeft z'n bas meegenomen, ook supervet om te doen! (stuk makkelijker)
twitter:naohigo twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 23:03:29@SonGoku182 EU version store will catch up to the US store by November or so. reageer retweet
Nice!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:58 schreef qu63 het volgende:
Ah, de DLC-store wordt binnenkort meer gevuld!twitter:naohigo twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 23:03:29@SonGoku182 EU version store will catch up to the US store by November or so. reageer retweet
Ik snap dat je em kwijt wilt.. Maar nieuw istie 34 euro inclusief verzendkosten bij Ubisoft zelf..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een losse kabel, ik wil die van mij wel verkopen voor 30 euro incl. verzending, ik moet namelijk de combo kopen van game + kabel, anders ben ik twee keer zoveel kwijt.
Dan krijg je em van Phaelanx_NL toch goedkoper? Neem aan dat je er ook een bonnetje bij krijgt, toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap dat je em kwijt wilt.. Maar nieuw istie 34 euro inclusief verzendkosten bij Ubisoft zelf..
http://shop.ubi.com/store(...)koutShoppingCartPage
Ik vooral op de Queen-DLC, maar de rocktracks zal ik ook zeker gaan nemenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:29 schreef L3viathan het volgende:
Ik zit juist erg te wachten op dlc.. Het spel is echt enorm cool maar de nummers die er standaard bij zitten zijn echt niet aan mij besteed
Ik wacht op de hair metal en glam rock
Noem me een zeikerd maar voor 4 euro koop ik em liever nieuwquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan krijg je em van Phaelanx_NL toch goedkoper? Neem aan dat je er ook een bonnetje bij krijgt, toch?
Zeikerdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Noem me een zeikerd maar voor 4 euro koop ik em liever nieuw
quote:
Minder dan 2%quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:43 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Shit, ik ben vergeten voor 1 oktober te pre-orderen. Nu moet ik 2% meer betalen (en de winkeliers ronden weer slim naar boven af)
Onder beschrijving:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Belabor het volgende:
Pre-order geplaatst bij All4Games voor de PC versie. Hopelijk heb ik hem op de dag van release binnen!
Dat is nogal scheef inderdaad. Veel positiefs over de webwinkel gelezen verder, dus ik durf het wel aan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Onder beschrijving:
Genre: First Person Shooter
Educatief?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat is nogal scheef inderdaad. Veel positiefs over de webwinkel gelezen verder, dus ik durf het wel aan.Maar nu we het over genres hebben, waar zou Rocksmith überhaupt onder vallen? Ik denk dat ze voor PC zo langzamerhand het muziekgenre ook wel mogen introduceren.
Geen van die games is voor PC verkrijgbaar, toch? Of ben ik daar fout?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Poit het volgende:
Muziek game? Waar ze games als DDR, Rock band, Guitar hero etc ook in gooien?
http://www.budgetgaming.n(...)o+world+tour_PC.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:05 schreef Belabor het volgende:
[..]
Geen van die games is voor PC verkrijgbaar, toch? Of ben ik daar fout?
En ook gepre-orderedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Belabor het volgende:
Pre-order geplaatst bij All4Games voor de PC versie. Hopelijk heb ik hem op de dag van release binnen!
Tof! Stiekem toch wel stoer om zelfs maar een paar noten te kunnen spelen op zo'n elektrische gitaar, of niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:14 schreef Qunix het volgende:
Ik had gisteravond voor het eerst een elektrisch gitaar in mijn handen en Rocksmith. Vind het een goeie "game". Het is meer een cursus gitaarspelen dan een echt game. Vind het nog vrij moeilijk allemaal.
Moet je goed opletten bij een webwinkel. Meestal verkopen ze het als: Rocksmith + Real Tone Cable.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:27 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ah, die usb kabel moet je dus los kopen?
Ik ben bang van niet. RS zal wel op zoek gaan naar Real Tone-drivers, en die heb je niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een Line6 UX1. Kan ik dan ook Rocksmith spelen zonder een kabel te kopen?
De Line6 is verbonden met een USB verbinding. (PC -> USB -> Line 6 > Jack > Gitaar)
Ah oke, dank je. Ik heb het maar bij All4Games besteld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Moet je goed opletten bij een webwinkel. Meestal verkopen ze het als: Rocksmith + Real Tone Cable.
Ja, vrij makkelijk te doen als je Blur - Song 2 gaat doen.. Is heel lang 1 noot spelen. Best simpel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef Furdinand het volgende:
heeft iemand al 70000 met een nummer gehaald?
Ik heb het ook soms wanneer ik Play again kies. Niet altijd.. Wel vervelend.. PS3 versie that is..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:14 schreef Qunix het volgende:
Ik had gisteravond voor het eerst een elektrisch gitaar in mijn handen en Rocksmith. Vind het een goeie "game". Het is meer een cursus gitaarspelen dan een echt game. Vind het nog vrij moeilijk allemaal.
Trouwens... Ik heb wel wat stoms gezien in de game. Als je een optreden heb gedaan krijg je de optie om verder te gaan met je lessen, opnieuw wil doen of nog iets. Als ik opnieuw kies loopt de game vast op het laadscherm en het moment dat je tijdens het laden gitaar kan spelen komt bij mij niet. Raar
Die van mij hangt ook wel eens ja, tot nu toe alleen in de menu's, niet tijdens het spelen zelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef Poit het volgende:
Ik heb het ook soms wanneer ik Play again kies. Niet altijd.. Wel vervelend.. PS3 versie that is..
Ja, met Black Keys - Next Girl. Volgens mij staat die nog niet in de eu storequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef Furdinand het volgende:
Ja, bij 5-6 nummers op het moment. Ik ben niet eens zo'n heel goede gitarist, maar de riff repeater helpt wel om lastige stukken te oefenen. Als je de riff repeater gebruikt om te levelen, krijg je natuurlijk ook meer noten om zo meer punten te krijgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef Furdinand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |