Op de E3 was het erg duidelijk aanwezig. Vreemd genoeg was het op gamescom dan weer niet te zien. In Amerika is er in ieder geval wel een tour bezig, maar Europa is tot op heden stil. Ik heb Ubisoft gevraagd wat de plannen zijn in de Benelux en wacht op antwoord.quote:Op maandag 26 september 2011 00:43 schreef B1tchwax het volgende:
Concept is tof, maar de hype machine moet nog op gang komen. Ik heb hier de afgelopen maanden niets van gezien - ondanks dat er een aantal grote beurzen zijn geweest!
samequote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Kaasmix het volgende:
Ah, hopelijk sturen ze een antwoord. Heb al een tijdje een gitaar die stof staat te happen omdat ik geen doorzettingsvermogen heb
Vind het toch raar dat een europese developer een game niet in de eu uitbrengt. Het is ook niet vanwege de hardware. Zo'n kabeltje kost geen kut.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef koei het volgende:
Ik heb de game op de E3 gespeeld en dat zag er wel goed uit! makkelijker om te leren dan de pro-mode van Rock Band 3. En het spel bevat ook wat mini-games. Ik moest echter weer snel door naar een volgende afspraak (had geen afspraak voor deze game dus heb hem even tussendoor gedaan) dus heb maar heel kort kunnen spelen. Ik ben bang dat de game voorlopig niet in Nederland zal verschijnen. Wellicht wel in Frankrijk, maar ook daar heb ik mijn twijfels bij.
Jammer, want de game heeft wel potentie.
Nadeel kan inderdaad de store zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Godtje het volgende:
Wat is het nadeel met een PS3 als je hem gaat importeren?
Dat je geen DLC kan downloaden?
Of gaat dat ook gewoon?
De Europese markt is te klein, schijnbaar. GH en Rockband hebben ook echt heel slecht gedraaid.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Kaasmix het volgende:
Ah, hopelijk sturen ze een antwoord. Heb al een tijdje een gitaar die stof staat te happen omdat ik geen doorzettingsvermogen heb
Ik vind het echt heel erg jammer dat ze zichzelf vergelijken met games als RB en GH.. Als ik de promo's mag geloven stijgen zie hier juist bovenuit..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Europese markt is te klein, schijnbaar. GH en Rockband hebben ook echt heel slecht gedraaid.
Proef sarcasme.
quote:Hi Rocksmith Fans-
As many of you know, Rocksmith will not be available in Europe until 2012. This is due to music licensing and other external factors.
For those of you in Europe who plan to import the game, we want to advise you to do so at your own risk. Here's some information that may help you with your decision:
-The XBOX 360 version of the game is region locked.
-The PS3 version of the game is not region locked, but doesn't support PAL.
-The PSN store is region locked, and therefore you will not be able to download DLC outside of your region.
Please know that we are working hard to ensure that everyone in Europe can get their hands on Rocksmith as soon as possible! Thanks for the continued support!
Maar hij komt wel..quote:
quote:As many of you know, Rocksmith will not be available in Europe until 2012.
Ik geloof er geen fuck van..quote:
Ik zag op sommige websites idd maart 2012 staan.quote:
Ik importeer hem wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Pheno het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Vorige week was dit continent nog te klein
http://www.planetaxel.com/productDetails/008888346883quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik importeer hem wel.
Iemand goeie webshop?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een rechtszaak die pas in februari gaat plaatsvinden. Het gaat alleen om de naam van het spel, dat gelijk is aan een of andere niets betekende band uit de UK. Ubisoft gaat ervan uit dat het allemaal goedkomt en het spel in 2012 in Europa gaat komen. maar iig na februariOf onder een andere naam
uiteindelijk wel. Als je goed genoeg bent is het 1 op 1.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef Griebus het volgende:
Ik heb er beelden van gezien maar het viel me op dat het wel heel erg basic is. Geen akkoorden of solo's oid.
Ik kan bevestigen dat dit klopt! Afgelopen zaterdag lag ie al in de bus, terwijl ik hem pas 27 november besteld had bij planetaxelquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
uiteindelijk wel. Als je goed genoeg bent is het 1 op 1.
De game heeft een dynamische moeilijkheidsgraad
Heb je geen problemen met de liedjes die je kunt downloaden? Of heb je dat nog niet uitgeprobeerd?quote:Op maandag 5 december 2011 07:41 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit klopt! Afgelopen zaterdag lag ie al in de bus, terwijl ik hem pas 27 november besteld had bij planetaxel
Kabel zit erbij dus past niet in de brievenbus.
De dynamische moeilijkheid schaalt ter plekke met je mee, zelfs tijdens het spelen. het begint simpel met single note liedjes en bouwt aan de hand van jouw spel het nummer op.
Er zit ook een gedeelte in waar je je technieken kan verbeteren en er zitten ook accoorden in.
Heerlijk jammen, mijn vriendin wilde op een gegeven moment zelfs spelen!
Enig nadeel is dat ik nog midden in Skyrim zat, had echt geen idee dat ze zo snel zouden leveren
Ik kan ze wel gewoon vanuit mijn US account in de store vinden, wilde dit wel uitproberen maar had net te weinig geld erop. Ik zal deze week even wat geld erop knallen en dan laat ik weten of het werkt. Nog ff kijken welk nummertje vet is om te downloadenquote:Op maandag 5 december 2011 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je geen problemen met de liedjes die je kunt downloaden? Of heb je dat nog niet uitgeprobeerd?
Ze gaven heel expliciet aan dat de DLC regio gebonden is maar met US account moet dat niet zo'n probleem zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je geen problemen met de liedjes die je kunt downloaden? Of heb je dat nog niet uitgeprobeerd?
Gaat dus waarschijnlijk wel lukken, enige wat ik me afvraag is of mijn EU account ook toegang heeft tot de DLC.quote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze gaven heel expliciet aan dat de DLC regio gebonden is maar met US account moet dat niet zo'n probleem zijn.
Er schijnt ook een PC versie aan te komen.. Ik denk toch dat ik daar dan maar op wacht.. Heb wel er wel zin in
Nicequote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Griebus het volgende:
Ok even een update: DLC gekocht in US store en deze kan ik gewoon met mijn EU account spelen
Top dus!
Bevalt het nog?quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef Griebus het volgende:
Ok even een update: DLC gekocht in US store en deze kan ik gewoon met mijn EU account spelen
Top dus!
Geen direct nieuws maar Zavvi heeft dit staan:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bevalt het nog?
Iemand nog nieuws over europa?
Ik ben alleen bang dat het niet klopt. Staat geen nieuws op ubisoft site of de facebook pagina.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen direct nieuws maar Zavvi heeft dit staan:
¤47.95
FREE UK Delivery on all orders
Pre-Order Now
Availability: Preorder now.
Release Date: 23 March 2012
Ubisoft was eerder ook erg onduidelijk over de EU release.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het niet klopt. Staat geen nieuws op ubisoft site of de facebook pagina.
Pheno gaat het volgende week aan Ubisoft vragen zei hij netquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ubisoft was eerder ook erg onduidelijk over de EU release.
Ja, die is aangekondigd voor Mei zeg ik uit mijn hoofd. Stond op de sitequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Poit het volgende:
Trouwens, Zavvi heeft het ook over een pc versie:
http://www.zavvi.com/elys(...)rs=&search=rocksmith
Op Axelmusic is de ps3 versie voor nog geen 60 te bestellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pheno gaat het volgende week aan Ubisoft vragen zei hij net
Hopelijk weten ze iets.
Anders ga ik US halen (niet letterlijk) denk ik
Ik ook. Ondanks de bevestiging dat DLC werkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Op Axelmusic is de ps3 versie voor nog geen 60 te bestellen
Toch ben ik nog een beetje huiverig..
Griebus!quote:Op maandag 5 december 2011 11:32 schreef Griebus het volgende:
[..]
Gaat dus waarschijnlijk wel lukken, enige wat ik me afvraag is of mijn EU account ook toegang heeft tot de DLC.
Ik denk dat de kabel fysiek niet anders zal zijn tov deze versies want gewoon USB. Dus die kan je ook gewoon gebruiken tegen die tijd op de PC.
Ja kan je gewoon omdraaien, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Griebus!
Op de gameplay beelden lijkt de tab omgekeerd te zijn ten opzichte van Europese tab
Klopt dat? of is dat in te stellen?
Thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja kan je gewoon omdraaien, heb ik ook gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |