Oh en deze krijgt nog een repostquote:Op zondag 25 september 2011 13:11 schreef borisz het volgende:
Gister voor het eerst zelf soep gemaakt dus. Aardige poging, volgende keer minder vermicelli erin
en de afwerking kan nog wat beter. Basis was wel goed, maar goed leer ik weer van
.
quote:Op zondag 25 september 2011 12:17 schreef borisz het volgende:
Of Bellefleur dit nu echt leuk vindt....
en natuurlijk niederegger nougat eten....quote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaaaaa
We gaan in november een lang weekend naar Lubeck, als goedmaker voor de trip naar München die door mijn ziekte niet doorging. Gaan eten bij la belle epoque..
Herkansingquote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaaaaa
We gaan in november een lang weekend naar Lubeck, als goedmaker voor de trip naar München die door mijn ziekte niet doorging. Gaan eten bij la belle epoque..
Bij de sets die ik heb gezien zit eigenlijk altijd ook een handdouche, dus ik denk dat je tussendoor zo kunt switchen en die kunt pakken.quote:Op zondag 25 september 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ja zo'n stortdouche, die zijn mooi. Lijkt me lekker! Alleen haal ik de douche er wel altijd af tussendoor... kan dat dan nog wel vraag ik me altijd af
En je moet wel een mega waterdruk hebben wil het prettig zijn. Anders is het net of je in de lauwe motregen buiten staat.quote:Op zondag 25 september 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ja zo'n stortdouche, die zijn mooi. Lijkt me lekker! Alleen haal ik de douche er wel altijd af tussendoor... kan dat dan nog wel vraag ik me altijd af
Tof!quote:Op zondag 25 september 2011 14:02 schreef golfer het volgende:
Leuke verrassing als afsluiter van de vakantie.
Ik heb twee kaarten gewonnen voor de première vanavond op het Filmfestival in Utrecht van de film-docu 'Hou me vast' van Suzanne Raes over De Dijk.
Wat voor hippe keukendingen?quote:Op zondag 25 september 2011 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk G!!
Zo, net even hippe keukendingen besteld, deels cadeautje voor Thijs, deels alvast voor de herinrichting als de koffiezooi verplaatst is
Nog zo'n kruidenpotje (lime kleurig) + extra pinnetjes en touwtjes. Handig om er achter te komen dat het van mepal is en niet van bodum. Zoekt makkelijkerquote:
Ja goed idee!! Jullie zijn aan de beurt om voor gekookt te worden hequote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef LieLie het volgende:
Ohja, die kopjes! Erg tof! En heel slim van MepalLeuke dingenhouder ook, ben benieuwd hoe alles straks staat.
Spreken we binnenkort nog wat met z'n vieren af trouwens? Bekeek net m'n agenda en het loopt weer lekker vol
Wij gaan zo richting de familiedag, maar vanavond zijn we niet zo laat terug. Overleggen we dan wel even!quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja goed idee!! Jullie zijn aan de beurt om voor gekookt te worden he![]()
Ik ga nu ff met Sam naar buiten, maar daarna pak ik de kalender er wel ff bij
Teletubbie keukenquote:Op zondag 25 september 2011 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog zo'n kruidenpotje (lime kleurig) + extra pinnetjes en touwtjes. Handig om er achter te komen dat het van mepal is en niet van bodum. Zoekt makkelijker![]()
Wat vrolijk gekleurde roerlepels + een strak witte houder er voor. Dat komt op de plaats waar nu het koffiezetapparaat staat.
Deze maar dan helemaal wit:
[ afbeelding ]
En voor Thijs hippe koffiemokken van Bodum met felle kleurtjes (hij heeft helpen uitzoeken) uit deze serie:
[ afbeelding ]
Uiteraard, en marsepein.quote:Op zondag 25 september 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en natuurlijk niederegger nougat eten....
Like a virgin lijkt me meer bij je passenquote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Heb net weer even in de 'studio' beneden gezongen : Like a prayer ga ik lekker in het koor meezingen (niezo leuk nr) en signed sealed van stevie ga ik woensdag alvast solo proberen![]()
Bloessie vd Takkestraatquote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Heb net weer even in de 'studio' beneden gezongen : Like a prayer ga ik lekker in het koor meezingen (niezo leuk nr) en signed sealed van stevie ga ik woensdag alvast solo proberen![]()
Jurkje korter is mislukt, wat een *** stofDahag, 6 euro
![]()
Vanavond dus naar Utreg, voor De Dijk-docu op het filmfestival/stadsschouwburg waar ik veel voetstapjes heb liggen in mijn verleden
Whaha dat zit niet bij het Yummie Soul Food themaquote:Op zondag 25 september 2011 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Like a virgin lijkt me meer bij je passen
En nog gewoon met goede cijfers ook, 18 punten uit 7 wedstrijden, 18 goals voor 5 tegen,quote:
En met de halve voorhoede gewond of ziek.quote:Op zondag 25 september 2011 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En nog gewoon met goede cijfers ook, 18 punten uit 7 wedstrijden, 18 goals voor 5 tegen,
Januariquote:Op zondag 25 september 2011 14:55 schreef borisz het volgende:
Wanneer kunnen we naar het patronaat?.
Ik ook te weinigquote:Op zondag 25 september 2011 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, F1, dit jaar niet gevolgd, goed moment om in te stappen
Te saai tegenwoordig met Vettel.quote:
Is een prachtige film.quote:Op zondag 25 september 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Als Thijs zo wakker wil worden maar eens The Kings Speech kijken
Ok mooi!! Gaan we daar ook achteraan. Leek me idd ook al erg cool!!quote:Op zondag 25 september 2011 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Breaking bad is ook een aanrader sun!
Ik zit aan een witte trappist met citroen
/uitbuiting late vak. dag
Dat zegt DE ook al tijden tegen me. Ben nog niet overtuigdquote:
Leuke filmquote:Op zondag 25 september 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Als Thijs zo wakker wil worden maar eens The Kings Speech kijken
Tuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Na de wandeling nog even langs mijn neefje gereden. Hij had nl. samen met zijn ma cakejes gebakken en ome P moest wel even komen proeven![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoef mn raam niet meer te wassen
[ afbeelding ]
Staat hier ook nog op het programma.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoef mn raam niet meer te wassen
[ afbeelding ]
Op bezoek bij paps en mans.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heerlijk 6 wedstrijdjes in de warme zon getennist. voornamelijk tegen heren en zo leuk als je een winner slaat tegen hen. kunnen ze niet tegen
lekkere lunch gekregen en zit nu bij pap, mam en 2 zusjes thuis om lekker te eten
Gewoon een kinderboekje open doen danquote:Op zondag 25 september 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Op bezoek bij paps en mans.
We wilden eerst met de trein en de bus naar de Stadsschouwburg van Utrecht, maar gezien m'n recente NS-ervaringen toch maar besloten om met eigen vervoer te gaan en het risico van niet meer thuis kunnen komen na afloop van de première maar uitsluiten.
ga ik deze week kijken. eerst morgen 'water for elephants'.quote:
nou daar dacht ik vnv ook toevallig aanquote:
Op de snelwegquote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Lein; waar (in Duitsland) hebben jullie die snelheid uitgetest?
helaas die hebben we hier in Duitsland niet. wel een autobahn.quote:
Zoals iedereen op de autobahn uiteraard. Is altijd een mooie gelegenheid om een keer echt gas te geven.quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
@ Lein; waar (in Duitsland) hebben jullie die snelheid uitgetest?
130 km/h met de Kever. Bergaf. Wind meequote:Op zondag 25 september 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoals iedereen op de autobahn uiteraard. Is altijd een mooie gelegenheid om een keer echt gas te geven.
Lijkt me in een kever best snelquote:Op zondag 25 september 2011 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
130 km/h met de Kever. Bergaf. Wind mee.
ik ben nog nooit harder dan 140 gegaan in Duitsland. vond dat wel hard genoeg.quote:Op zondag 25 september 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoals iedereen op de autobahn uiteraard. Is altijd een mooie gelegenheid om een keer echt gas te geven.
Ik vond 180 in een oude volkswagen golf ook wel genoeg.quote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me in een kever best snel![]()
Ik vond het bij ruim 200 k/u wel leuk geweest
De auto kan het hebben. Alleen zo direct contact met de weg en het gebrek aan een goede vering maakt het wat avontuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me in een kever best snel![]()
Ik vond het bij ruim 200 k/u wel leuk geweest
jeeeesusquote:Op zondag 25 september 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrijdag reden we de Audi nog met 240, was verkeer, dus sneller ging niet echt
quote:Op zondag 25 september 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Om de hoek hier is er zo'n groot LED scherm geplaatst voor verkeer in een woonwijk. Ik werd gewaarschuwd dat ik maar liefst 23 km/h ging met de fiets.
In Duitsland zet ik de cruise meestal op 150/160, rijdt nog relaxed en schiet lekker op.quote:Op zondag 25 september 2011 21:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vond 180 in een oude volkswagen golf ook wel genoeg.
Wij houden het meestal bij 130/140, dat is economisch gezien heeeeel veel voordeliger. Wel frustrerend als je lange afstanden moet rijden....
die volkswagen golf van ons (automaat uit 1999, geloof ik) zuipt bij 120 al 1 op 11.quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In Duitsland zet ik de cruise meestal op 150/160, rijdt nog relaxed en schiet lekker op.
Wat kost dat nu, zo'n foto?quote:Op zondag 25 september 2011 21:14 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nog geflitst in Duitsland op vakantie, kreeg een mooie foto thuis
Oei! Veel?quote:Op zondag 25 september 2011 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben nog geflitst in Duitsland op vakantie, kreeg een mooie foto thuis
Wel met advocaat overlegd toch? Succes morgen!quote:Op zondag 25 september 2011 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
filmpje half gekeken, gedanst en nu slapen. morgenochtend koffie drinken met mn ex-collega'sen samen met J. ontslagovereenkomst tekenen. als ik me maar hopelijk inhou. Als ik zeg dat ik em onmenselijk vind (wat ik heeeel graag wil zeggen) dan komt hij vast met iets veel naarders terug en ga ik alleen maar hysterisch naar huis. als hij nog iets wil zeggen dan zeg ik alleen dat ik genoeg heb gehoord en er klaar mee ben, en dan draai ik me om...
wish me luck! trusten
De première?quote:Op maandag 26 september 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
Zo. Terug van de première in Utrecht.
Deze was maar 15 euro geloof ik, voor 16km/u te hard na correctie. Was op een plek waar je behoorlijk steil naar beneden ging en ineens van 120 naar 100 moest. Valt haast niet tegen te remmen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kost dat nu, zo'n foto?
Ik vind snel rijden maar niksVind het niet stoer, niet geweldig, alleen maar te snel.
Hoi Ensaf
Poolse?quote:Op maandag 26 september 2011 07:58 schreef LieLie het volgende:
Ie, er zit een vrouw tegenover me in de trein met een rok tot de knie, open schoenen en dan benen vol met lange zwarte haren.
Volgens mij gewoon Nederlands hoorquote:Op maandag 26 september 2011 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Poolse?(wat heb ik toch weer een vooroordelen
)
15 euro valt mee zeg, maar ja, zo te lezen wel een tikkeltje onterecht.
Nou, dat vroeg ik me vanmorgen ook nog af! Is er überhaupt wel ergens over onderhandeldquote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Blijf het raar vinden FFT dat je advocaat akkoord gaat met het ondertekenen van een ontbindingsovereenkomst. Tenzij je natuurlijk heel netjes afgekocht wordt.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me vanmorgen ook nog af! Is er überhaupt wel ergens over onderhandeld
En dan gaat ze tekenen voor akkoord... Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Ik wel, hij voert ontslag vanwege bedrijfseconomische redenen aan, neem aan dat hij dat verder goed heeft geregeld. In dat geval kun je gewoon tekenen en ben je niet verwijtbaar werkloos.quote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Blijf het raar vinden FFT dat je advocaat akkoord gaat met het ondertekenen van een ontbindingsovereenkomst. Tenzij je natuurlijk heel netjes afgekocht wordt.
quote:Op maandag 26 september 2011 09:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wel, hij voert ontslag vanwege bedrijfseconomische redenen aan, neem aan dat hij dat verder goed heeft geregeld. In dat geval kun je gewoon tekenen en ben je niet verwijtbaar werkloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weer ff mn bed in want vannacht bijna niet geslapen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
beterschap Sun.quote:Op maandag 26 september 2011 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ] spijbelen van sporten.. kijken of ik me morgen er beter toe in staat voel. Bah
quote:Op maandag 26 september 2011 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed dat je dat gezegd hebt! Zo is het maar net!!
herkenbaar, ik vond die afstudeertoestand al snel een hinderlijke onderbreking van het project waarbinnen ik aan het werk was.quote:Op maandag 26 september 2011 10:04 schreef LieLie het volgende:
Bluh.. Heb een werk/afstudeerdilemma en vind afstuderen ook niet zo leuk. Vandaag maar wat eerste stukken opsturen, dan heb ik in elk geval wat feedback.
Beterschap!quote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat kan ik me voorstellen Lie, aangezien je al gewoon lekker aan het werk bent ook..
Mijn oren zitten dicht en dat doet pijn
Of wat langer doortrekken buiten kantoortijden?quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Beterschap!
En wat Tav ook zegt inderdaad.
Ze willen nu wel dat ik meer uren ga werken. Aantrekkelijk natuurlijk, want veel leuker. Maar dan kan ik waarschijnlijk pas later afstuderen, terwijl ik dat niet zo leuk vind. Plus dat ik dan langer collegegeld moet betalen, het langer duurt voordat ik 'echt' kan gaan werken (lees: andere schaal en meer uren) en ik dan nu niet enorm veel uren meer kan maken. Dus weegt het financieel wel tegen elkaar op?
Ik zou eerste prioriteit geven aan afstuderen als ik jou was, dan ben je daar ook echt van af en heb je rust. Hoe aantrekkelijk het ook klinkt om je op werk te storten, je bent nog jong en je mag nog heel veel jaren aan je carriere werken.quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Beterschap!
En wat Tav ook zegt inderdaad.
Ze willen nu wel dat ik meer uren ga werken. Aantrekkelijk natuurlijk, want veel leuker. Maar dan kan ik waarschijnlijk pas later afstuderen, terwijl ik dat niet zo leuk vind. Plus dat ik dan langer collegegeld moet betalen, het langer duurt voordat ik 'echt' kan gaan werken (lees: andere schaal en meer uren) en ik dan nu niet enorm veel uren meer kan maken. Dus weegt het financieel wel tegen elkaar op?
Ja, daar heb je wel gelijk in hoor. Morgen maar eens over hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou eerste prioriteit geven aan afstuderen als ik jou was, dan ben je daar ook echt van af en heb je rust. Hoe aantrekkelijk het ook klinkt om je op werk te storten, je bent nog jong en je mag nog heel veel jaren aan je carriere werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vrijwel alles. Als ik werk zit ik aan de uitvoerende kant (met wat stukjes uitdenken van beleid) en mijn afstudeeronderzoek is het doen van een onderzoek. Ik hou van afwisseling en dynamiek, dus mijn werk ligt me veel beterquote:Op maandag 26 september 2011 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie, in wat verschilt werk van je huidige afstudeeropdracht?
quote:Op maandag 26 september 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Let op blouse (en sla steeds een stukje over, gesprek is niet boeiend):
http://wimp.com/takenote
Hahahaquote:Op maandag 26 september 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Dat heb ik soms ook, van die opvliegers.quote:Op maandag 26 september 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Welke premiere waren jullie, Golfer?quote:Op maandag 26 september 2011 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook, van die opvliegers.
Ik volg deze blog al een paar jaar, vind dat ze vaak leuke ideeën heeft (wel geitenwollensokkerig met bio organisch voedsel etc.) maar ze neemt leuke foto's en omschrijft het leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
Iemand een leuk eet-idee voor vanavond? Ik ben alleen en zit nu op de toer: boterham
Ik zal even kijken, maar is hier niet zo handig ;-)quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik volg deze blog al een paar jaar, vind dat ze vaak leuke ideeën heeft (wel geitenwollensokkerig met bio organisch voedsel etc.) maar ze neemt leuke foto's en omschrijft het leuk.
http://www.katheats.com/
Misschien leuk om ideeën op te doen?
Docufilm Hou me Vast van Suzanne Raes over De Dijk. (wordt 31 oktober op TV uitgezonden)quote:Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Welke premiere waren jullie, Golfer?
Aha, en waarom waren jullie uitgenodigd? Speciale band met de band?quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Docufilm Hou me Vast van Suzanne Raes over De Dijk. (wordt 31 oktober op TV uitgezonden)
quote:Op maandag 26 september 2011 15:50 schreef LieLie het volgende:
Ik ga vanavond voor een lowcarbquiche denk ik. Zonder korst. En met ei. Want ik moet meer ei eten van de fitnessinstructeur
Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Aha, en waarom waren jullie uitgenodigd? Speciale band met de band?
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon een gevulde omeletquote:Op maandag 26 september 2011 15:50 schreef LieLie het volgende:
Ik ga vanavond voor een lowcarbquiche denk ik. Zonder korst. En met ei. Want ik moet meer ei eten van de fitnessinstructeur
Net op, met een flinke plak kaas eropquote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon een gevulde omelet
Joah, mag ook hoor, maar ik stop het wel in de ovenquote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon een gevulde omelet
Soort groentesoufflée dan dusquote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Joah, mag ook hoor, maar ik stop het wel in de oven
Is er iets, Piet?
Klinkt ook wel tofquote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soort groentesoufflée dan dus
Nja, je zou het dan dus ook gewoon in een pannetje kunnen maken, is volgens mij nog sneller ookquote:Op maandag 26 september 2011 16:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt ook wel tof
Ik vind alke benamingen prima, als het maar lekker wordt en niet te lang duurt. Dit soort dagen kosten verrekte veel energie en voor mezelf vind ik het al minder leuk om aandacht aan koken te besteden
Oja, nouja, misschien doe ik dat dan welquote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, je zou het dan dus ook gewoon in een pannetje kunnen maken, is volgens mij nog sneller ook
Fotoquote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, mijn pakketje is bezorgd! Met een knalrode blazer. Alleen nu ben ik bang dat de maat niet goed is. Is zelfde maat als de zwarte die ik al heb en die wordt wat ruim. Maar dat zag ik pas later ;-)
lekker!!quote:Op maandag 26 september 2011 17:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik eet lekker sla met kaas en cashewnoten.![]()
pisbierquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
om 20u een reportage op National Geographic over een fabriek 10 min van mn appartementje
Heineken
ooooOOooo lekker!!quote:Op maandag 26 september 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Verse frambozenmilkshake als toetje.
Wat/waar heb je gegeten?quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooOOooo lekker!!
Wij zijn spontaan uit eten geweest en straks gaan we weer Buffy kijkenNu 6 afleveringen gezien en alhoewel het enorm gedateerd is, is het toch ook wel leuk.
Leuk, en lekker!quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Lokaal eetcafé omdat de rest allemaal dicht was. Op de Chinese restaurants na dan
Vooraf nacho's en ik als hoofdgerecht tongrolletjes en Ross had spareribs. Gewoon ok eten, niet heel bijzonder, wel lekker.
Met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
Thom de Graaf stopt per 1-2-2011 als burgemeester van NIjmegen, hij verkast naar de HBOraad om daar voorzitter te spelen.
TIjdreizen FTWquote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht?
Denk dat het 2012 zal zijn.
Leuk tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Lokaal eetcafé omdat de rest allemaal dicht was. Op de Chinese restaurants na dan
Vooraf nacho's en ik als hoofdgerecht tongrolletjes en Ross had spareribs. Gewoon ok eten, niet heel bijzonder, wel lekker.
Ja, ik ben zo dol op fruit en zo krijg ik het tenminste binnen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooOOooo lekker!!
Wij zijn spontaan uit eten geweest en straks gaan we weer Buffy kijkenNu 6 afleveringen gezien en alhoewel het enorm gedateerd is, is het toch ook wel leuk.
Alles behalve de loterij.quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef AnneX het volgende:
Hoe komt het golfer dat jij altijd wat wint : een boek, toegangskaartjes etc.
nooit verkeerd tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje...quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ochtoch! Harry Muskee overleden!
ik hoorde het idd. Derksen meldde het volgens mij als eerste in Voetbal International, hij is oud manager en vriend van Muskee.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ochtoch! Harry Muskee overleden!
quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef AnneX het volgende:
Een icoon !
Zeg Krakke : volgens mij horen de nagels zonder opsmuk te zijn.
Dan kunnen hullie beter de doorbloeding van de lichaamsuiteinden beoordelen.
Je "mag" toch morgen?
Ik krijg morgen de punctie, dan kijken ze met echografie waar ze moeten zijn. Het is dus geen operatie, met genoeg zuurstof in je bloed. Dat komt later en tot die tijd moet ik er natuurlijk wel goed uitzien he.quote:
Oh, fijn, aantal woorden erbijquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, weer een avond zweten in een te warm leslokaal, maar eindelijk begint het me allemaal een beetje duidelijk te worden en weet ik wat ik wil ontwikkelen aan mezelf. Nu alleen nog dat uitgebreid beschrijven in 4500 woorden met literatuur verwijzingen en bijlagen etc
quote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik hoorde het idd. Derksen meldde het volgens mij als eerste in Voetbal International, hij is oud manager en vriend van Muskee.
Nou! Jottem! Het is vooral moeilijkquote:
Succes hequote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, weer een avond zweten in een te warm leslokaal, maar eindelijk begint het me allemaal een beetje duidelijk te worden en weet ik wat ik wil ontwikkelen aan mezelf. Nu alleen nog dat uitgebreid beschrijven in 4500 woorden met literatuur verwijzingen en bijlagen etc
Er zit een 82 pagina's tellend handboek over de toetsen bij, waarbij Toets 1 uitgewerkt is in een 5 blz tellend schema met precies welke criteria wat voor cijfer waard zijnquote:
waarom wordt je elk uur wakker? vanwege de zorgen/spanning?quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel ingewikkeld klinken Sun!
En een testdag klinkt ook spannend Bluezz!
Ik heb maar een oxazepampus genomen. Dan word ik om de 2 uur wakker ipv elk uur.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenavond komen ouders en zusje bij mij 'Kings' Speech' kijken.. en ik zie dat Bellatrix meespeelt
Ja, normaal is het om de 3 uur ofzo.quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom wordt je elk uur wakker? vanwege de zorgen/spanning?
hopelijk wordt je niet ziek! slaap lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff volgens mij heb ik inmiddels verhoging of zo.. kop brandt weg. Bedtijd iig![]()
ik kan je na vnv wel wat vertellen over de Heineken fabriekquote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef borisz het volgende:
Zo 11 jaarverslagen doorgenomen. Nog 9 te gaan.
Van L'oreal tot een biobrandstof fabriek, heb al diverse bedrijven langs zien komen.
ben benieuwd, ik hoop het! tot nu toe zie ik altijd een Bellatrix in haar brrrrquote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Mooie rol, speelt ze erg goed. Je herkent haar bijna niet
quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel ingewikkeld klinken Sun!
En een testdag klinkt ook spannend Bluezz!
Ik heb maar een oxazepampus genomen. Dan word ik om de 2 uur wakker ipv elk uur.
en blijf je dan lang wakker?quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, normaal is het om de 3 uur ofzo.
klein stukje gezien tijdens het eten. maar zag er meer uit als een verkapte reclame film.quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hopelijk wordt je niet ziek! slaap lekker
[..]
ik kan je na vnv wel wat vertellen over de Heineken fabriek
Nee, maar als ik elk uur wakker ben, is het wel vervelend.quote:Op maandag 26 september 2011 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en blijf je dan lang wakker?
absoluut! ik ben gem. 3x per nacht wakker en dan een half uur, soms een uur. zo stom, ik wil ook een pampusquote:Op maandag 26 september 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, maar als ik elk uur wakker ben, is het wel vervelend.
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.quote:Op maandag 26 september 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er hier een paar liggen hoor
Maar ik gebruik ze nooit
quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.
wil bijna vragen om ook een slaapverwekkende manquote:
Als doe-het-zelf bouwpakket misschien ook wel te verkrijgen?quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
wil bijna vragen om ook een slaapverwekkende man
oe das handigquote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Als doe-het-zelf bouwpakket misschien ook wel te verkrijgen?
Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Aure het volgende:
Weten jullie misschien nog die leuke gozer die ik vorige zomer had ontmoet genaamd Gameboy vanwege z'n vage tattoos? Waar het wel mee klikte maar die ik vervolgens nooit meer tegen kwam. Hij is de scharrel van m'n nieuwe huisgenootjeHaha we gingen echt stuk toen we daar achter kwamen
Ja heel erg! Soms verbaas ik me er wel eens overquote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen!Wereld is soms zo klein
De nagels zijn niet voor het slapen, maar voor het mannen vangen. O wacht, wat kwam daarna ook weer?quote:Op maandag 26 september 2011 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Krak, sterkte voor morgen en ik hoop dat je toch lekker slaaptMoet haast wel met zulke nagels
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Aure het volgende:
Weten jullie misschien nog die leuke gozer die ik vorige zomer had ontmoet genaamd Gameboy vanwege z'n vage tattoos? Waar het wel mee klikte maar die ik vervolgens nooit meer tegen kwam. Hij is de scharrel van m'n nieuwe huisgenootjeHaha we gingen echt stuk toen we daar achter kwamen
nee?quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!
Ja en inmiddels nog een shitload aan andere vage tattoo's heb ik vernomenquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!
Hmm.... Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Een leuke dokter moet je niet laten lopen hoor!
Wat zou je wíllen dat ze smste?quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, m'n danspartnertje voor Zouk en ik hebben nummers uitgewisseld vandaag. Net een SMS'je: 'Je bent echt een super danspartner'
Oh yeah.![]()
Over dokter en lopen : Vanochtend kwam mijn doc. PB heel langzaam half gebogen aankreupelen, spit maar toch gekomen want : volle spreekurenquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Een leuke dokter moet je niet laten lopen hoor!
een knuffelbeertjequote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Je bent als een grote broer voor me'
ja johquote:
slaap wel! hopelijk slaap je goed.quote:
Beterschap Sunniequote:Op dinsdag 27 september 2011 07:58 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge *kuche kuche rochel snif* bah wat haat ik verkoudheid toch. Geef mij maar griep, dat is tenminste duidelijk..
Nog net geen chauffeur erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap Sunnie
Ik heb vanmorgen mijn auto ingeleverd bij de garage voor onderhoud. Kreeg ik zo'n ding mee.....
[ afbeelding ]
Maar wel gelijk het meest luxe model met ingebouwde navigatie, armleuning, alles electrisch. Best cool maar vast niet te betalen
Blijf onder de 30K. kan prima binnen een standaard leasebudget.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap Sunnie
Ik heb vanmorgen mijn auto ingeleverd bij de garage voor onderhoud. Kreeg ik zo'n ding mee.....
[ afbeelding ]
Maar wel gelijk het meest luxe model met ingebouwde navigatie, armleuning, alles electrisch. Best cool maar vast niet te betalen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:03 schreef TAV74 het volgende:
gelukkig krijg je vast hulp van je supervriendje
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:03 schreef TAV74 het volgende:
gelukkig krijg je vast hulp van je supervriendje
Sunnyyyyyy!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:11 schreef Sunnythesun het volgende:
gelukkig wel..
Zo en nog een andere collage gemaakt.. mogen ze kiezengelukkig wordt ik daar steeds handiger in..
quote:
Over reanimatie..quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal het zijn
Wat was er op Zembla dat je wilde zien?
Elke dag krijg je een nieuwe 'opdracht' erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ben je er allemaal mee aan het doen dan Sarabi?
Cognitieve gedrags'therapie'quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elke dag krijg je een nieuwe 'opdracht' erbij.
De eerste dag moest je bijvoorbeeld de voordelen (voor jou) van afvallen & op gewicht blijven op schrijven en die moet je dan dagelijks blijven lezen.
Een van de volgende dagen heb ik mezelf moeten beloven alleen nog zittend te eten en vandaag ben ik begonnen met langzaam en geconcentreerd te eten (nu moet ik dus elke keer opschrijven hoelang ik er over doe en om de paar minuten mijn bestek neer leggen).
Verder moet je veel schrijven over ondermijnende gedachten die je hebt over het afvallen of deze opdrachten en dan vervolgens geeft het boek je voorbeelden van ondersteunende gedachten die je daarvoor in de plaats tegen jezelf moet zeggen.
Klinkt stom, maar werkt tot nu toe erg goedvoel me echt een stuk beter.
Ik denk dat ik er ook wel veel aan ga hebben in andere situaties, niet alleen maar bij het op gewicht blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Cognitieve gedrags'therapie'Hopen dat het ook een blijvend effect heeft, klinkt wel al een 'goede' manier om de knop om te zetten als dat op eigen kracht niet lukt. Ik weet hoe lastig dat is. Ben blij dat het mij (voorlopig) zelf gelukt is, maar het was niet eenvoudig..
Symptoombestrijding.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook wel veel aan ga hebben in andere situaties, niet alleen maar bij het op gewicht blijven
Mij is het ook altijd zelf gelukt maar kennelijk heb ik toen niet de juiste problemen aangepakt.
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Symptoombestrijding.Herkenbaar. Ik denk dat bij mij het nu wel goed is gegaan. Aangezien niet alleen mijn gewicht is aangepakt, maar ook mijn slaapprobleem en de psychische klachten die daar bij horen worden opgelost. Dat is denk ik bij mij wel een hele duidelijke achterliggende oorzaak. Zowel biologisch als psychisch is het niet handig als je een permanente jetlag hebt..
Lease-auto's vallen niet onder de arbeidsvoorwaarden voor ondersteunde dienstenquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
P, bij je nieuwe positie zou ik ook onderhandelen over een auto. Dat ziet er wel ok uit
Ja. Maar indien fietsplan geen km-vergoeding. En als ik 10 maanden de km-vergoeding opzij zet, dan heb ik een mooie nieuwe fietsquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft je werk wel een fietsplan?? Ik heb zo voordelig echt een super fiets kunnen kopen 4 jaar geleden
Whut? Dat is gek, dat ken ik niet die regel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar indien fietsplan geen km-vergoeding. En als ik 10 maanden de km-vergoeding opzij zet, dan heb ik een mooie nieuwe fiets
Dat moet dan ca. 80 euro per maand aan reiskosten zijn voor die paar km. ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut? Dat is gek, dat ken ik niet die regel.
En krijg jij zo veel vergoeding dan op die paar km die je aflegt??
Ja dat zat ik ook te denken. Goed verdienen zeg!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet dan ca. 80 euro per maand aan reiskosten zijn voor die paar km. ?
Dat is de regel zoals ik hem hier uit de regeling haalquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Dat is gek, dat ken ik niet die regel.
En krijg jij zo veel vergoeding dan op die paar km die je aflegt??
Ik kan na 10 maanden net een slot kopen denk ik![]()
Ik ken geen andere regeling hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook te denken. Goed verdienen zeg!!
Ik krijg iets van 3,- per maandquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken geen andere regeling hoorBij EY had ik dat ook
Ik dacht heel eerlijk gezegd dat dat standaard was
Onder de 20 km krijg ik het niet eens. Maar dat is aan de werkgever.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 3,- per maandmaar goed, gaat over 8km enkele reis volgens hun, al lukt het mij niet minder dan 9km af te leggen.. Oh en natuurlijk maar 3 dagen per week, scheelt ook. Alle extra ritjes krijgen we niet vergoed verder..
Maar goed, een echt goede, leuke fiets koop je niet voor 220,- hoor![]()
Je hebt ook helemaal geen stress ofzo he, dat je zo in de war bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
sommigen van jullie wisten het al maar ik ben toch echt een konijn![]()
bij de videotheek:
'goedemiddag, ik kom the kings' speech halen. gisteren zag ik em nog, toen stond ie hier (wijzend) en toen waren er nog zeker 4. is ie nu verhuisd?'
'nee hoor mevrouw, hij staat nog steeds hier. u wijst ernaar'.
toen pakte ikde video en er vielen er 6 mee op de grond
ze zijn er wel hoor Krak, heb geduldquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Ik heb het overleefd. Het deed wel pijn en van 2 uur op mijn rug liggen werd ik ook niet vrolijk, last van de SI- gewrichten. Maar ik mocht warm eten dus dat scheelt vanavond weer.
Er waren geen leuke artsen, dus ik ben alleen thuisgekomen.
stom he, en ik heb nog wel alle tijd!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal geen stress ofzo he, dat je zo in de war bent.![]()
Wat leuk dat je nog video hebt ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
toen pakte ikde video en er vielen er 6 mee op de grond
tis toch een videotheek?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je nog video hebt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |