Lease-auto's vallen niet onder de arbeidsvoorwaarden voor ondersteunde dienstenquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
P, bij je nieuwe positie zou ik ook onderhandelen over een auto. Dat ziet er wel ok uit
Ja. Maar indien fietsplan geen km-vergoeding. En als ik 10 maanden de km-vergoeding opzij zet, dan heb ik een mooie nieuwe fietsquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft je werk wel een fietsplan?? Ik heb zo voordelig echt een super fiets kunnen kopen 4 jaar geleden
Whut? Dat is gek, dat ken ik niet die regel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar indien fietsplan geen km-vergoeding. En als ik 10 maanden de km-vergoeding opzij zet, dan heb ik een mooie nieuwe fiets
Dat moet dan ca. 80 euro per maand aan reiskosten zijn voor die paar km. ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut? Dat is gek, dat ken ik niet die regel.
En krijg jij zo veel vergoeding dan op die paar km die je aflegt??
Ja dat zat ik ook te denken. Goed verdienen zeg!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet dan ca. 80 euro per maand aan reiskosten zijn voor die paar km. ?
Dat is de regel zoals ik hem hier uit de regeling haalquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Dat is gek, dat ken ik niet die regel.
En krijg jij zo veel vergoeding dan op die paar km die je aflegt??
Ik kan na 10 maanden net een slot kopen denk ik![]()
Ik ken geen andere regeling hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook te denken. Goed verdienen zeg!!
Ik krijg iets van 3,- per maandquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken geen andere regeling hoorBij EY had ik dat ook
Ik dacht heel eerlijk gezegd dat dat standaard was
Onder de 20 km krijg ik het niet eens. Maar dat is aan de werkgever.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 3,- per maandmaar goed, gaat over 8km enkele reis volgens hun, al lukt het mij niet minder dan 9km af te leggen.. Oh en natuurlijk maar 3 dagen per week, scheelt ook. Alle extra ritjes krijgen we niet vergoed verder..
Maar goed, een echt goede, leuke fiets koop je niet voor 220,- hoor![]()
Je hebt ook helemaal geen stress ofzo he, dat je zo in de war bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
sommigen van jullie wisten het al maar ik ben toch echt een konijn![]()
bij de videotheek:
'goedemiddag, ik kom the kings' speech halen. gisteren zag ik em nog, toen stond ie hier (wijzend) en toen waren er nog zeker 4. is ie nu verhuisd?'
'nee hoor mevrouw, hij staat nog steeds hier. u wijst ernaar'.
toen pakte ikde video en er vielen er 6 mee op de grond
ze zijn er wel hoor Krak, heb geduldquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Ik heb het overleefd. Het deed wel pijn en van 2 uur op mijn rug liggen werd ik ook niet vrolijk, last van de SI- gewrichten. Maar ik mocht warm eten dus dat scheelt vanavond weer.
Er waren geen leuke artsen, dus ik ben alleen thuisgekomen.
stom he, en ik heb nog wel alle tijd!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal geen stress ofzo he, dat je zo in de war bent.![]()
Wat leuk dat je nog video hebt ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
toen pakte ikde video en er vielen er 6 mee op de grond
tis toch een videotheek?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je nog video hebt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |