quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.
wil bijna vragen om ook een slaapverwekkende manquote:
Als doe-het-zelf bouwpakket misschien ook wel te verkrijgen?quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
wil bijna vragen om ook een slaapverwekkende man
oe das handigquote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Als doe-het-zelf bouwpakket misschien ook wel te verkrijgen?
Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Aure het volgende:
Weten jullie misschien nog die leuke gozer die ik vorige zomer had ontmoet genaamd Gameboy vanwege z'n vage tattoos? Waar het wel mee klikte maar die ik vervolgens nooit meer tegen kwam. Hij is de scharrel van m'n nieuwe huisgenootjeHaha we gingen echt stuk toen we daar achter kwamen
Ja heel erg! Soms verbaas ik me er wel eens overquote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen!Wereld is soms zo klein
De nagels zijn niet voor het slapen, maar voor het mannen vangen. O wacht, wat kwam daarna ook weer?quote:Op maandag 26 september 2011 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Krak, sterkte voor morgen en ik hoop dat je toch lekker slaaptMoet haast wel met zulke nagels
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Aure het volgende:
Weten jullie misschien nog die leuke gozer die ik vorige zomer had ontmoet genaamd Gameboy vanwege z'n vage tattoos? Waar het wel mee klikte maar die ik vervolgens nooit meer tegen kwam. Hij is de scharrel van m'n nieuwe huisgenootjeHaha we gingen echt stuk toen we daar achter kwamen
nee?quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!
Ja en inmiddels nog een shitload aan andere vage tattoo's heb ik vernomenquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!
Hmm.... Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Een leuke dokter moet je niet laten lopen hoor!
Wat zou je wíllen dat ze smste?quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, m'n danspartnertje voor Zouk en ik hebben nummers uitgewisseld vandaag. Net een SMS'je: 'Je bent echt een super danspartner'
Oh yeah.![]()
Over dokter en lopen : Vanochtend kwam mijn doc. PB heel langzaam half gebogen aankreupelen, spit maar toch gekomen want : volle spreekurenquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Een leuke dokter moet je niet laten lopen hoor!
een knuffelbeertjequote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Je bent als een grote broer voor me'
ja johquote:
slaap wel! hopelijk slaap je goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |