waarom wordt je elk uur wakker? vanwege de zorgen/spanning?quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel ingewikkeld klinken Sun!
En een testdag klinkt ook spannend Bluezz!
Ik heb maar een oxazepampus genomen. Dan word ik om de 2 uur wakker ipv elk uur.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenavond komen ouders en zusje bij mij 'Kings' Speech' kijken.. en ik zie dat Bellatrix meespeelt
Ja, normaal is het om de 3 uur ofzo.quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom wordt je elk uur wakker? vanwege de zorgen/spanning?
hopelijk wordt je niet ziek! slaap lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff volgens mij heb ik inmiddels verhoging of zo.. kop brandt weg. Bedtijd iig![]()
ik kan je na vnv wel wat vertellen over de Heineken fabriekquote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef borisz het volgende:
Zo 11 jaarverslagen doorgenomen. Nog 9 te gaan.
Van L'oreal tot een biobrandstof fabriek, heb al diverse bedrijven langs zien komen.
ben benieuwd, ik hoop het! tot nu toe zie ik altijd een Bellatrix in haar brrrrquote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Mooie rol, speelt ze erg goed. Je herkent haar bijna niet
quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel ingewikkeld klinken Sun!
En een testdag klinkt ook spannend Bluezz!
Ik heb maar een oxazepampus genomen. Dan word ik om de 2 uur wakker ipv elk uur.
en blijf je dan lang wakker?quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, normaal is het om de 3 uur ofzo.
klein stukje gezien tijdens het eten. maar zag er meer uit als een verkapte reclame film.quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hopelijk wordt je niet ziek! slaap lekker
[..]
ik kan je na vnv wel wat vertellen over de Heineken fabriek
Nee, maar als ik elk uur wakker ben, is het wel vervelend.quote:Op maandag 26 september 2011 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en blijf je dan lang wakker?
absoluut! ik ben gem. 3x per nacht wakker en dan een half uur, soms een uur. zo stom, ik wil ook een pampusquote:Op maandag 26 september 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, maar als ik elk uur wakker ben, is het wel vervelend.
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.quote:Op maandag 26 september 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er hier een paar liggen hoor
Maar ik gebruik ze nooit
quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.
wil bijna vragen om ook een slaapverwekkende manquote:
Als doe-het-zelf bouwpakket misschien ook wel te verkrijgen?quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
wil bijna vragen om ook een slaapverwekkende man
oe das handigquote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Als doe-het-zelf bouwpakket misschien ook wel te verkrijgen?
Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Aure het volgende:
Weten jullie misschien nog die leuke gozer die ik vorige zomer had ontmoet genaamd Gameboy vanwege z'n vage tattoos? Waar het wel mee klikte maar die ik vervolgens nooit meer tegen kwam. Hij is de scharrel van m'n nieuwe huisgenootjeHaha we gingen echt stuk toen we daar achter kwamen
Ja heel erg! Soms verbaas ik me er wel eens overquote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen!Wereld is soms zo klein
De nagels zijn niet voor het slapen, maar voor het mannen vangen. O wacht, wat kwam daarna ook weer?quote:Op maandag 26 september 2011 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Krak, sterkte voor morgen en ik hoop dat je toch lekker slaaptMoet haast wel met zulke nagels
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Aure het volgende:
Weten jullie misschien nog die leuke gozer die ik vorige zomer had ontmoet genaamd Gameboy vanwege z'n vage tattoos? Waar het wel mee klikte maar die ik vervolgens nooit meer tegen kwam. Hij is de scharrel van m'n nieuwe huisgenootjeHaha we gingen echt stuk toen we daar achter kwamen
nee?quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!
Ja en inmiddels nog een shitload aan andere vage tattoo's heb ik vernomenquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah met die super mario tattoos! hoe toevallig!
Hmm.... Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Een leuke dokter moet je niet laten lopen hoor!
Wat zou je wíllen dat ze smste?quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, m'n danspartnertje voor Zouk en ik hebben nummers uitgewisseld vandaag. Net een SMS'je: 'Je bent echt een super danspartner'
Oh yeah.![]()
Over dokter en lopen : Vanochtend kwam mijn doc. PB heel langzaam half gebogen aankreupelen, spit maar toch gekomen want : volle spreekurenquote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Een leuke dokter moet je niet laten lopen hoor!
een knuffelbeertjequote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Je bent als een grote broer voor me'
ja johquote:
slaap wel! hopelijk slaap je goed.quote:
Beterschap Sunniequote:Op dinsdag 27 september 2011 07:58 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge *kuche kuche rochel snif* bah wat haat ik verkoudheid toch. Geef mij maar griep, dat is tenminste duidelijk..
Nog net geen chauffeur erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap Sunnie
Ik heb vanmorgen mijn auto ingeleverd bij de garage voor onderhoud. Kreeg ik zo'n ding mee.....
[ afbeelding ]
Maar wel gelijk het meest luxe model met ingebouwde navigatie, armleuning, alles electrisch. Best cool maar vast niet te betalen
Blijf onder de 30K. kan prima binnen een standaard leasebudget.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap Sunnie
Ik heb vanmorgen mijn auto ingeleverd bij de garage voor onderhoud. Kreeg ik zo'n ding mee.....
[ afbeelding ]
Maar wel gelijk het meest luxe model met ingebouwde navigatie, armleuning, alles electrisch. Best cool maar vast niet te betalen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:03 schreef TAV74 het volgende:
gelukkig krijg je vast hulp van je supervriendje
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:03 schreef TAV74 het volgende:
gelukkig krijg je vast hulp van je supervriendje
Sunnyyyyyy!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:11 schreef Sunnythesun het volgende:
gelukkig wel..
Zo en nog een andere collage gemaakt.. mogen ze kiezengelukkig wordt ik daar steeds handiger in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |