De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zeg je nu! Wil je je eigen forumpje promoten ofzo!?quote:
Gast, ga ergens anders zieken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu! Wil je je eigen forumpje promoten ofzo!?
OK.quote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu! Wil je je eigen forumpje promoten ofzo!?
Welke?quote:Op zondag 25 september 2011 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik denk er serieus over na zo maar eens een film of een serie te gaan kijken.
Bridesmaids was verrassend grappig.quote:Op zondag 25 september 2011 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik denk er serieus over na zo maar eens een film of een serie te gaan kijken.
Ik heb die ooit gedownload omdat je dat zei maar nooit gekeken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bridesmaids was verrassend grappig.
Criminal Minds.quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het probleem, was ik daar uit dan zat ik hier niet meer.
Ga kijken dan.quote:Op zondag 25 september 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb die ooit gedownload omdat je dat zei maar nooit gekeken..
Ga Spartacus kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het probleem, was ik daar uit dan zat ik hier niet meer.
goeie series hoorquote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik keek ook ooit het huis anubis en zoop
Zoop keek ik ook vroeger.quote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik keek ook ooit het huis anubis en zoop
quote:
Die marokkaan haatte ikquote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal van die kneuzen van 18+ die doen alsof ze tweede jaartjes zijn.
Mijn zus keek dit altijd.quote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herinner me nog wel een aflevering toen gingen ze een geheime club oprichten met een speciaal kledingsstuk ofzo die je dan aan moest als je daar bij zat en op het eind zat bijna iedereen daarbij behalve een paar.quote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie zijn dat?quote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kijk mijn post daaronder.quote:Op zondag 25 september 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dus jij zag het slechts "toevallig"?
De cast van Spangas.quote:Op zondag 25 september 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wie zijn dat?Volgens mij ken ik dat ene meisje voor.
Stoer.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik drink cola light nu
Wat is dat? Een film?quote:
Cola Light is niet te zuipen imo.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik drink cola light nu
Een slechte serie.quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Maar dat ene meisje ken ik dus. Ben alleen haar naam ff vergeten.
Die blonde?quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Een jeugdserie op Nederland 3.quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Ik drink cassis.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik drink cola light nu
Ik!quote:
Jij deed toch niet aan knuffelenquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik!
* Rezania knuppelt coban buiten westen.
zpannentquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef coban het volgende:
Ik ben uit verveling pics op mob kijken
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat knuppelt schat, niet knuffelt.
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..
Nou ja, voor deze ene keer dan.quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..
wij mannen hebben weer een andere doekquote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Beach het volgende:
[..]
wij mannen hebben weer een andere doekhanddoek voor na het douchen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn dekenquote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?
ja preciesquote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
handdoek voor na het douchen?
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Like a gentleman.quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, voor deze ene keer dan.
* Rezania knuffelt coban en knuppelt haar daarna buiten westen.
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weet ikquote:Op zondag 25 september 2011 01:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.
Jij draait nooit om de hete brij heen, maar komt meteen tot het punt.quote:Op zondag 25 september 2011 01:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.
Drm issie leukquote:Op zondag 25 september 2011 01:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draait nooit om de hete brij heen, maar komt meteen tot het punt.
En ik blijf alleen over.quote:
ja geloof me ik ben christelijk opgevoed en in de bijbel staat dat de man zijn zaad niet op het land zal verspillenquote:
Ben je christen?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik blijf alleen over.
[..]
ja geloof me ik ben christelijk opgevoed en in de bijbel staat dat de man zijn zaad niet op het land zal verspillen
true story
Mwah niet echt meer. Jaja zeggen ze allemaal maar ik ben foreveralone.quote:Op zondag 25 september 2011 01:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben je christen?
Aawh beach toch 2012 is er nog niet je komt vast wel iemand tegen
Altijd same story, jaa ik heb communie, gedoopt ditdat maar ben geen christen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah niet echt meer. Jaja zeggen ze allemaal maar ik ben foreveralone.
ok!quote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Altijd same story, jaa ik heb communie, gedoopt ditdat maar ben geen christen.
JAWEL BLIJF GELOVE
Fappen als iets vies zien.quote:Op zondag 25 september 2011 01:41 schreef coban het volgende:
GATVERDAMME BEACH REZANIA EN RAGBOER VIESPEUKS
Ik ga nu huilen en knuffelen met mijn knuffeldoek
Euhm, we zitten niet in Limburg hé. Katholiekenquote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JAWEL BLIJF GELOVE
바보quote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef Plastic_zak het volgende:
beach awa ka sikidjiem a siekidjiem
Even wachten, snel watjes voor in mn oren halen.quote:
Ja weekveelquote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Euhm, we zitten niet in Limburg hé. KatholiekenHier zijn het meestal protestanten, we leven niet in het zuiden.
En nu ga ik naar de hel?!quote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef coban het volgende:
[..]
VIEZERD VIEZERD GIJ HEEFT GEZONDIGD
* Rezania knuppelt coban nog een keer buiten westen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef coban het volgende:
Rezzo je mag mij wel knuppelen wil slapen
ja bij ons ook heel veel mensen zijn gedoopt maar geloven niet ik ben niet gedoopt gelukkigquote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JAWEL BLIJF GELOVE
Kijk dan eens in een kerk, kutje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zondag 25 september 2011 01:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk dan eens in een kerk, kutje.nee ze sturen me vast weg boehoehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.quote:Op zondag 25 september 2011 01:51 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben een hele aardige jongeman NSB'er.
allemaal dezelfde god alleen iets andere uitvoeringquote:
Ja en dan daarom elkaar allemaal vermoorden, zo jammer.quote:Op zondag 25 september 2011 01:52 schreef Beach het volgende:
[..]
allemaal dezelfde god alleen iets andere uitvoering
ja is vast niet alleen daaromquote:Op zondag 25 september 2011 01:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja en dan daarom elkaar allemaal vermoorden, zo jammer.
Ik word dan ook bhoeddist. Naar het nirwana.quote:Op zondag 25 september 2011 01:53 schreef Ragboer het volgende:
Boeddistische tempels hebben de grootste indruk op mij gemaakt.
Was zo mooi, boven op de berg in China. Als enige westerlingen.
Dat is zo spiritueel en tof. Veel minder van dat opdringerige wat andere religies hebben.
Welterusten.quote:Op zondag 25 september 2011 01:54 schreef coban het volgende:
Tsja dat is dom.
Ik ga maar proberen te slapen.
Ik ga dromen dat we allemaal hand in hand huppelen over grote groene grassen met bloemetjes
Kusjes op jullie voorhoofd
slaap lekker askimquote:Op zondag 25 september 2011 01:54 schreef coban het volgende:
Tsja dat is dom.
Ik ga dromen dat we allemaal hand in hand huppelen over grote groene grassen met bloemetjes
Trusten askimquote:Op zondag 25 september 2011 01:54 schreef coban het volgende:
Tsja dat is dom.
Ik ook niet.quote:
Ik heb het groene boekje van Gadaffi ook nog voor je.quote:Op zondag 25 september 2011 01:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heb wel de bijbel en koran thuis. Wil ze ooit ook wel eens helemaal uitlezen. Gewoon om de mens te begrijpen. Maar ik geloof er toch niet in, daar ben ik te nuchter voor. Maar gewoon lezen uit interesse, heb bijvoorbeeld ook de Antichrist van Nietzsche gelezen. Nog een van de makkelijkste filosofische boeken, wel Nederlandse vertaling. Anders begreep ik er niks van. Ben nu bezig met het rode boekje van Mao Zedong. Die moesten alle Chinezen vroeger uit hun kop kennen. Beter je pad verbreden toch. Maar geloven, nee.
hoe doe ik datquote:Op zondag 25 september 2011 02:00 schreef JApieman het volgende:
misschien omdat jij zoekt vanaf google.nl en niet .com mk
Ik wil ook Mein Kampf hebben, hoe fout dat ook klinkt.quote:Op zondag 25 september 2011 01:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het groene boekje van Gadaffi ook nog voor je.
Ik vind daar niets fout aan klinken.quote:Op zondag 25 september 2011 02:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wil ook Mein Kampf hebben, hoe fout dat ook klinkt.
Maar eerst het rode boekje uitlezen. Daarna het dagboek van Charles Darwin en dan de koran. Dus voorlopig hoef ik ff niks te kopen, haha.quote:Op zondag 25 september 2011 02:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind daar niets fout aan klinken.
Echt? Eerlijk gezegd lijkt me dat best wel saai.quote:Op zondag 25 september 2011 02:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar eerst het rode boekje uitlezen. Daarna het dagboek van Charles Darwin en dan de koran. Dus voorlopig hoef ik ff niks te kopen, haha.
dat was ik srryquote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
OMG als ik m'n voornaam + de 1e letter van mn achternaam typ, sta ik op nr. 2 in de resultaten
Heb ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
OMG als ik m'n voornaam + de 1e letter van mn achternaam typ, sta ik op nr. 2 in de resultaten
Als ik alle letters van m'n voornaam en op één letter na alle letters van m'n achternaam typ kom ik nog niet tevoorschijn.quote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
Je heet Jan Snel?quote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
ik helemaal niejtquote:Op zondag 25 september 2011 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik alle letters van m'n voornaam en op één letter na alle letters van m'n achternaam typ kom ik nog niet tevoorschijn.
huhquote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Saisai het volgende:
ik heb helemaal niks gelezen verder, maar ik begrijp dat GGMM niet komt van MarokaanseKip?
Euh.. wat?quote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Saisai het volgende:
ik heb helemaal niks gelezen verder, maar ik begrijp dat GGMM niet komt van MarokaanseKip?
kweet hoe jij heet.quote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
nee
en mijn voornaam is ook niet bekend ofzo
jij mag datquote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kweet hoe jij heet.:@:@:@:@::@:@:@:
Pietertje toch?quote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
nee
en mijn voornaam is ook niet bekend ofzo
Jij weet geloof ik zo'n beetje iedereens voornaam.quote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kweet hoe jij heet.:@:@:@:@::@:@:@:
alleen niet van ggmmquote:Op zondag 25 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pietertje toch?
[..]
Jij weet geloof ik zo'n beetje iedereens voornaam.
mot hequote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Plastic_zak het volgende:
vuile hoeren die niks terugzeggen als je hey zegt
omg dat je die grap hebt onthoudenquote:Op zondag 25 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pietertje toch?
[..]
Jij weet geloof ik zo'n beetje iedereens voornaam.
dm me je naamquote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik die van jou ook niet, dus staan we kiet.
weetniet doe gelijk pic erbijquote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft dat?
Ik heb alleen maar een paar posts in Forumspy gelezen, ik wist niet eens dat het een grap was.quote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
omg dat je die grap hebt onthouden
Geen van beide zie ik gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weetniet doe gelijk pic erbij
Wat? Hoezo?quote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dit weekend gratis smsen met vodafone
ik stalk je miljoen keer per dagquote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Ragboer het volgende:
Mocrokip vindt mijn naam op google als ze mijn voornaam plus eerste twee letters achternaam intypt als suggestie... Welke mensen zoeken er dan op mijn naamHeb een orginele naam, niemand anders heet zo, dus ze moeten wel op mij zoeken.
Ze moeten je niet.quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?Ik heb ook helemaal geen bericht van hun gehad.
jij krijgt zeker nooit nvan iemand een bericht p:quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
HEB JE PREPAIDquote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:
Welterusten.quote:
Ik betaal netjes iedere maand mijn abonnementskosten, wat voor reden hebben ze om mij niet te mogen?quote:
Je persoonlijkheid denk ik.quote:Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betaal netjes iedere maan mijn abonnementskosten, wat voor reden hebben ze om mij niet te mogen?
forumspyquote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een paar posts in Forumspy gelezen, ik wist niet eens dat het een grap was.
okequote:Op zondag 25 september 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
mk wil je met we trouwen ik wel met jou en ik wil ook met coban trouwen want dat is me facvoriete turk op fok en het echt en jij mn favoriete mocro want wie ons breekt breken wij onze liefde is zo sterk als staal en zo mooi als MK ha ha
Een keer in het uur ongeveer.quote:Op zondag 25 september 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
forumspy
oh wacht, dat gebruik ik dagelijks ;4
Wat?quote:Op zondag 25 september 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bohhh. Nu kan ik 'GGMM stalken' wel van mijn try before you die lijstje schrapen.
ik heb hem standaard open staan in een tab, zo erg is het al bij mijquote:
nietquote:Op zondag 25 september 2011 02:18 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe de f open je topics op mobiel
NOU JA, IK SMS SOWIESO NIET MEER TEGENWOORDIG!quote:
quote:
waarom niet ik wil gewoon een gezellig kaasetend topic openen niks mis mee toch open jij hem anders dasn post ik er wel in p;quote:
sms mij ik dm je wle mn nummer ok ?quote:Op zondag 25 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga nu iedereen wakker smsen
oke dm je nrquote:Op zondag 25 september 2011 02:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
sms mij ik dm je wle mn nummer ok ?:@:
gelukkig ben ik wakker grgrquote:Op zondag 25 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mag ik een smsje van je?quote:Op zondag 25 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Heb ik één keer als een 'grap' bij een 'vriendin' gedaan, ze was laaiend.quote:Op zondag 25 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dat moet je ook niet bij meisjes doen, dan zijn ze de volgende dag de hele dag chagrijnigquote:Op zondag 25 september 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik één keer als een 'grap' bij een 'vriendin' gedaan, ze was laaiend.![]()
ha ha liefdequote:Op zondag 25 september 2011 02:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahahaha p_z je nummer is eerste 2 nr's(niet 06) zelfde bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit kan geen toeval zijnquote:Op zondag 25 september 2011 02:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahahaha p_z je nummer is eerste 2 nr's(niet 06) zelfde bij mij
quote:Op zondag 25 september 2011 02:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar je krijgt geen sms
bedankt nog nu kan ik je chanterengeen enkel probleem maar haters gaan haten en chanteurs gaan chanteren ha chanantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik doe niksquote:Op zondag 25 september 2011 02:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geen enkel probleem maar haters gaan haten en chanteurs gaan chanteren ha chanant
is het al zo erg?quote:
szjn wel ja, zijn weet ik nog niet zo zekerquote:Op zondag 25 september 2011 02:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
we szjn gewoon voor elkaar geschapen
jajohquote:Op zondag 25 september 2011 02:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, MK is eigenlijk de Antichrist.
Nee, dat is Jantje Smit.quote:Op zondag 25 september 2011 02:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, MK is eigenlijk de Antichrist.
Ik niet, verrassend hè?quote:Op zondag 25 september 2011 02:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik geloof wel dat er een Antichrist komt, wie nog meer?
Je vindt die opmerking van je erruggg leuk hequote:Op zondag 25 september 2011 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ik zag Yvonne in Brussel!!!111awel één!!111
Ik dacht al dat ik die opmerking al eens gemaakt had.
dat is een vraagtekenquote:
Wie niet?quote:Op zondag 25 september 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je vindt die opmerking van je erruggg leuk he
En de antichrist is bij voorbaat lelijk?quote:Op zondag 25 september 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.
Want Jantje Smit is best wel knap
Ja die is kapotttteng.quote:Op zondag 25 september 2011 02:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de antichrist is bij voorbaat lelijk?
Ik heb juist gehoord dat de Antichrist zeer charismatisch is.quote:
neequote:Op zondag 25 september 2011 02:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat de Antichrist zeer charismatisch is.
quote:Volgens een variant van de christelijke leer laat de antichrist zich helemaal leiden door de satan en deze zou door deze persoon trachten de mensheid geheel in zijn macht te krijgen en de gelovigen uit te roeien. De antichrist zou ook een soort geestelijk adviseur hebben, de valse profeet genaamd. Aanvankelijk zou die zich presenteren als degene die alle problemen van de wereld zou komen oplossen en zou hij de absolute macht over de mensheid krijgen. Van wezenlijk belang daarbij in de christelijke leer is dat hij zich zou voordoen alsof hij een 'goddelijk' wezen zou zijn waarbij hij zich zou bedienen van bovennatuurlijke gaven waarmee hij zal pogen de mensheid te verleiden hem als 'god' te vereren.
Na verloop van tijd zou hij echter steeds meer zijn ware aard laten zien en zou zijn beestachtigheid volledig losbarsten. Hij zou dan de mensheid dwingen óf voor hem te kiezen óf voor God. Diegenen die dan voor hem kiezen zouden dan hem en het beeld dat van hem wordt gemaakt moeten aanbidden en een teken van hem op hun voorhoofd of rechterhand aanvaarden (het teken van het beest: het getal 666). God zou daarentegen waarschuwen dat diegenen die dat doen onder zijn Laatste Oordeel veroordeeld zouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |