weetniet doe gelijk pic erbijquote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft dat?
Ik heb alleen maar een paar posts in Forumspy gelezen, ik wist niet eens dat het een grap was.quote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
omg dat je die grap hebt onthouden
Geen van beide zie ik gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weetniet doe gelijk pic erbij
Wat? Hoezo?quote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dit weekend gratis smsen met vodafone
ik stalk je miljoen keer per dagquote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Ragboer het volgende:
Mocrokip vindt mijn naam op google als ze mijn voornaam plus eerste twee letters achternaam intypt als suggestie... Welke mensen zoeken er dan op mijn naamHeb een orginele naam, niemand anders heet zo, dus ze moeten wel op mij zoeken.
Ze moeten je niet.quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Hoezo?Ik heb ook helemaal geen bericht van hun gehad.
jij krijgt zeker nooit nvan iemand een bericht p:quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
HEB JE PREPAIDquote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:
Welterusten.quote:
Ik betaal netjes iedere maand mijn abonnementskosten, wat voor reden hebben ze om mij niet te mogen?quote:
Je persoonlijkheid denk ik.quote:Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betaal netjes iedere maan mijn abonnementskosten, wat voor reden hebben ze om mij niet te mogen?
forumspyquote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een paar posts in Forumspy gelezen, ik wist niet eens dat het een grap was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |