Ik ook niet.quote:
Ik heb het groene boekje van Gadaffi ook nog voor je.quote:Op zondag 25 september 2011 01:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heb wel de bijbel en koran thuis. Wil ze ooit ook wel eens helemaal uitlezen. Gewoon om de mens te begrijpen. Maar ik geloof er toch niet in, daar ben ik te nuchter voor. Maar gewoon lezen uit interesse, heb bijvoorbeeld ook de Antichrist van Nietzsche gelezen. Nog een van de makkelijkste filosofische boeken, wel Nederlandse vertaling. Anders begreep ik er niks van. Ben nu bezig met het rode boekje van Mao Zedong. Die moesten alle Chinezen vroeger uit hun kop kennen. Beter je pad verbreden toch. Maar geloven, nee.
hoe doe ik datquote:Op zondag 25 september 2011 02:00 schreef JApieman het volgende:
misschien omdat jij zoekt vanaf google.nl en niet .com mk
Ik wil ook Mein Kampf hebben, hoe fout dat ook klinkt.quote:Op zondag 25 september 2011 01:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het groene boekje van Gadaffi ook nog voor je.
Ik vind daar niets fout aan klinken.quote:Op zondag 25 september 2011 02:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wil ook Mein Kampf hebben, hoe fout dat ook klinkt.
Maar eerst het rode boekje uitlezen. Daarna het dagboek van Charles Darwin en dan de koran. Dus voorlopig hoef ik ff niks te kopen, haha.quote:Op zondag 25 september 2011 02:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind daar niets fout aan klinken.
Echt? Eerlijk gezegd lijkt me dat best wel saai.quote:Op zondag 25 september 2011 02:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar eerst het rode boekje uitlezen. Daarna het dagboek van Charles Darwin en dan de koran. Dus voorlopig hoef ik ff niks te kopen, haha.
dat was ik srryquote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
OMG als ik m'n voornaam + de 1e letter van mn achternaam typ, sta ik op nr. 2 in de resultaten
Heb ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
OMG als ik m'n voornaam + de 1e letter van mn achternaam typ, sta ik op nr. 2 in de resultaten
Als ik alle letters van m'n voornaam en op één letter na alle letters van m'n achternaam typ kom ik nog niet tevoorschijn.quote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
Je heet Jan Snel?quote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
ik helemaal niejtquote:Op zondag 25 september 2011 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik alle letters van m'n voornaam en op één letter na alle letters van m'n achternaam typ kom ik nog niet tevoorschijn.
huhquote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Saisai het volgende:
ik heb helemaal niks gelezen verder, maar ik begrijp dat GGMM niet komt van MarokaanseKip?
Euh.. wat?quote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Saisai het volgende:
ik heb helemaal niks gelezen verder, maar ik begrijp dat GGMM niet komt van MarokaanseKip?
kweet hoe jij heet.quote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
nee
en mijn voornaam is ook niet bekend ofzo
jij mag datquote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kweet hoe jij heet.:@:@:@:@::@:@:@:
Pietertje toch?quote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
nee
en mijn voornaam is ook niet bekend ofzo
Jij weet geloof ik zo'n beetje iedereens voornaam.quote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kweet hoe jij heet.:@:@:@:@::@:@:@:
alleen niet van ggmmquote:Op zondag 25 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pietertje toch?
[..]
Jij weet geloof ik zo'n beetje iedereens voornaam.
mot hequote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Plastic_zak het volgende:
vuile hoeren die niks terugzeggen als je hey zegt
omg dat je die grap hebt onthoudenquote:Op zondag 25 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pietertje toch?
[..]
Jij weet geloof ik zo'n beetje iedereens voornaam.
dm me je naamquote:Op zondag 25 september 2011 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik die van jou ook niet, dus staan we kiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |