Die blonde?quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Maar dat ene meisje ken ik dus. Ben alleen haar naam ff vergeten.
Een jeugdserie op Nederland 3.quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Maar dat ene meisje ken ik dus. Ben alleen haar naam ff vergeten.
Ik drink cassis.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik drink cola light nu
Ik!quote:
Jij deed toch niet aan knuffelenquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik!
* Rezania knuppelt coban buiten westen.
zpannentquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef coban het volgende:
Ik ben uit verveling pics op mob kijken
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat knuppelt schat, niet knuffelt.
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..
Nou ja, voor deze ene keer dan.quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..
wij mannen hebben weer een andere doekquote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Beach het volgende:
[..]
wij mannen hebben weer een andere doekhanddoek voor na het douchen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn dekenquote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?
ja preciesquote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
handdoek voor na het douchen?
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
handdoek voor na het douchen?
Like a gentleman.quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, voor deze ene keer dan.
* Rezania knuffelt coban en knuppelt haar daarna buiten westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |