okequote:Op zondag 25 september 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
mk wil je met we trouwen ik wel met jou en ik wil ook met coban trouwen want dat is me facvoriete turk op fok en het echt en jij mn favoriete mocro want wie ons breekt breken wij onze liefde is zo sterk als staal en zo mooi als MK ha ha
Een keer in het uur ongeveer.quote:Op zondag 25 september 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
forumspy
oh wacht, dat gebruik ik dagelijks ;4
Wat?quote:Op zondag 25 september 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bohhh. Nu kan ik 'GGMM stalken' wel van mijn try before you die lijstje schrapen.
ik heb hem standaard open staan in een tab, zo erg is het al bij mijquote:
nietquote:Op zondag 25 september 2011 02:18 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe de f open je topics op mobiel
NOU JA, IK SMS SOWIESO NIET MEER TEGENWOORDIG!quote:
quote:
waarom niet ik wil gewoon een gezellig kaasetend topic openen niks mis mee toch open jij hem anders dasn post ik er wel in p;quote:
sms mij ik dm je wle mn nummer ok ?quote:Op zondag 25 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga nu iedereen wakker smsen
oke dm je nrquote:Op zondag 25 september 2011 02:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
sms mij ik dm je wle mn nummer ok ?:@:
gelukkig ben ik wakker grgrquote:Op zondag 25 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mag ik een smsje van je?quote:Op zondag 25 september 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |