Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
handdoek voor na het douchen?
weet ikquote:Op zondag 25 september 2011 01:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.
Jij draait nooit om de hete brij heen, maar komt meteen tot het punt.quote:Op zondag 25 september 2011 01:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.
Drm issie leukquote:Op zondag 25 september 2011 01:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draait nooit om de hete brij heen, maar komt meteen tot het punt.
En ik blijf alleen over.quote:
ja geloof me ik ben christelijk opgevoed en in de bijbel staat dat de man zijn zaad niet op het land zal verspillenquote:
Ben je christen?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik blijf alleen over.
[..]
ja geloof me ik ben christelijk opgevoed en in de bijbel staat dat de man zijn zaad niet op het land zal verspillen
true story
Mwah niet echt meer. Jaja zeggen ze allemaal maar ik ben foreveralone.quote:Op zondag 25 september 2011 01:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben je christen?
Aawh beach toch 2012 is er nog niet je komt vast wel iemand tegen
Altijd same story, jaa ik heb communie, gedoopt ditdat maar ben geen christen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah niet echt meer. Jaja zeggen ze allemaal maar ik ben foreveralone.
ok!quote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Altijd same story, jaa ik heb communie, gedoopt ditdat maar ben geen christen.
JAWEL BLIJF GELOVE
Fappen als iets vies zien.quote:Op zondag 25 september 2011 01:41 schreef coban het volgende:
GATVERDAMME BEACH REZANIA EN RAGBOER VIESPEUKS
Ik ga nu huilen en knuffelen met mijn knuffeldoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |