De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zeg je nu! Wil je je eigen forumpje promoten ofzo!?quote:
Gast, ga ergens anders zieken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu! Wil je je eigen forumpje promoten ofzo!?
OK.quote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu! Wil je je eigen forumpje promoten ofzo!?
Welke?quote:Op zondag 25 september 2011 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik denk er serieus over na zo maar eens een film of een serie te gaan kijken.
Bridesmaids was verrassend grappig.quote:Op zondag 25 september 2011 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik denk er serieus over na zo maar eens een film of een serie te gaan kijken.
Ik heb die ooit gedownload omdat je dat zei maar nooit gekeken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bridesmaids was verrassend grappig.
Criminal Minds.quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het probleem, was ik daar uit dan zat ik hier niet meer.
Ga kijken dan.quote:Op zondag 25 september 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb die ooit gedownload omdat je dat zei maar nooit gekeken..
Ga Spartacus kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het probleem, was ik daar uit dan zat ik hier niet meer.
goeie series hoorquote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik keek ook ooit het huis anubis en zoop
Zoop keek ik ook vroeger.quote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik keek ook ooit het huis anubis en zoop
quote:
Die marokkaan haatte ikquote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal van die kneuzen van 18+ die doen alsof ze tweede jaartjes zijn.
Mijn zus keek dit altijd.quote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herinner me nog wel een aflevering toen gingen ze een geheime club oprichten met een speciaal kledingsstuk ofzo die je dan aan moest als je daar bij zat en op het eind zat bijna iedereen daarbij behalve een paar.quote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie zijn dat?quote:Op zondag 25 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kijk mijn post daaronder.quote:Op zondag 25 september 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dus jij zag het slechts "toevallig"?
De cast van Spangas.quote:Op zondag 25 september 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wie zijn dat?Volgens mij ken ik dat ene meisje voor.
Stoer.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik drink cola light nu
Wat is dat? Een film?quote:
Cola Light is niet te zuipen imo.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik drink cola light nu
Een slechte serie.quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Maar dat ene meisje ken ik dus. Ben alleen haar naam ff vergeten.
Die blonde?quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Een jeugdserie op Nederland 3.quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een film?
Ik drink cassis.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik drink cola light nu
Ik!quote:
Jij deed toch niet aan knuffelenquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik!
* Rezania knuppelt coban buiten westen.
zpannentquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef coban het volgende:
Ik ben uit verveling pics op mob kijken
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat knuppelt schat, niet knuffelt.
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..
Nou ja, voor deze ene keer dan.quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dacht ik eindelijk een knuffel van je te krijgen..
wij mannen hebben weer een andere doekquote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Beach het volgende:
[..]
wij mannen hebben weer een andere doekhanddoek voor na het douchen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn dekenquote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je naast een hoofddoek ook een knuffeldoek, Çoban?
ja preciesquote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
handdoek voor na het douchen?
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Like a gentleman.quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, voor deze ene keer dan.
* Rezania knuffelt coban en knuppelt haar daarna buiten westen.
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weet ikquote:Op zondag 25 september 2011 01:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.
Jij draait nooit om de hete brij heen, maar komt meteen tot het punt.quote:Op zondag 25 september 2011 01:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Trekdoek, om na het fappen te gebruiken.
Drm issie leukquote:Op zondag 25 september 2011 01:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draait nooit om de hete brij heen, maar komt meteen tot het punt.
En ik blijf alleen over.quote:
ja geloof me ik ben christelijk opgevoed en in de bijbel staat dat de man zijn zaad niet op het land zal verspillenquote:
Ben je christen?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik blijf alleen over.
[..]
ja geloof me ik ben christelijk opgevoed en in de bijbel staat dat de man zijn zaad niet op het land zal verspillen
true story
Mwah niet echt meer. Jaja zeggen ze allemaal maar ik ben foreveralone.quote:Op zondag 25 september 2011 01:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben je christen?
Aawh beach toch 2012 is er nog niet je komt vast wel iemand tegen
Altijd same story, jaa ik heb communie, gedoopt ditdat maar ben geen christen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah niet echt meer. Jaja zeggen ze allemaal maar ik ben foreveralone.
ok!quote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Altijd same story, jaa ik heb communie, gedoopt ditdat maar ben geen christen.
JAWEL BLIJF GELOVE
Fappen als iets vies zien.quote:Op zondag 25 september 2011 01:41 schreef coban het volgende:
GATVERDAMME BEACH REZANIA EN RAGBOER VIESPEUKS
Ik ga nu huilen en knuffelen met mijn knuffeldoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |