Stand AKQ#2423quote:
Relaxed Joh! Het is zondagochtend hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Vast wel. Maar in de OP staat dit:
[..]
Jij kent Karel Biddeloo, maar van Willy Vandersteen heb jij nog nooit gehoord?quote:
Oh ik wist niet dat de regels dan niet tellenquote:Op zondag 25 september 2011 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Relaxed Joh! Het is zondagochtend hoor!
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!quote:Op zondag 25 september 2011 11:56 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij kent Karel Biddeloo, maar van Willy Vandersteen heb jij nog nooit gehoord?
Maak je eigen conclusie maar LOOOOOL
Ik bedoel dat ik dan meer dat ik nog niet geheel op gang ben.quote:Op zondag 25 september 2011 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat de regels dan niet tellen.
Relax, het is zondagochtendquote:Op zondag 25 september 2011 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!
Ik vind het gewoon vreemd dat je Biddeloo vernoemt bij een vraag over de Rode Ridder, en niet het meest voor de hand liggende antwoord: Willy Vandersteenquote:Op zondag 25 september 2011 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!
Stand AKQ#2423quote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef theSummoner het volgende:
nieuwmarkt
waterlooplein
wibautstraat
Als Willie Vandersteen al genoemd is kan ik toch een andere optie noemen? Of is dat verboden?quote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je Biddeloo vernoemt bij een vraag over de Rode Ridder, en niet het meest voor de hand liggende antwoord: Willy Vandersteen
Kerel stop nu maar.quote:Op zondag 25 september 2011 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Willie Vandersteen al genoemd is kan ik toch een andere optie noemen? Of is dat verboden?
Het feit dat je Belg bent zegt al genoeg over het feit dat je mij zomaar beschuldigd. Waarom zou iemand buiten jullie landsgrenzen niet kunnen weten wie Biddeloo is? Beetje vreemd dat je direct van spieken uitgaat en denkt dat iemand uit NL Karel Biddeloo niet kan kennen....quote:Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel stop nu maar.
Niemand kent Biddeloo, zelfs ik als Belg zijnde, kende hem amper. Maar een Nederlander hier komt plots met het antwoord... (?) Beetje vreemd
En je geeft maar niet op héquote:Op zondag 25 september 2011 12:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het feit dat je Belg bent zegt al genoeg over het feit dat je mij zomaar beschuldigd. Waarom zou iemand buiten jullie landsgrenzen niet kunnen weten wie Biddeloo is? Beetje vreemd dat je direct van spieken uitgaat en denkt dat iemand uit NL Karel Biddeloo niet kan kennen....
quote:
BXquote:Op zondag 25 september 2011 12:09 schreef BrandX het volgende:
wat zijn jullie hier vriendelijk tegen elkaar
Thx dat je me even uit de brand helptquote:Op zondag 25 september 2011 12:08 schreef Bart het volgende:
En een sollicitatiegesprek op zondag. Nou ja, succes in ieder geval
.
Zal het niet meer doen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:09 schreef BrandX het volgende:
wat zijn jullie hier vriendelijk tegen elkaar
quote:
Van welk boek is dit een deel van de plot?quote:De avond voor de hofdag krijgtin een droom bezoek van een engel die hem opdraagt om uit stelen te gaan, anders zal hij sterven. Eerst staat
sceptisch tegenover de betrouwbaarheid van de engel, maar wanneer deze de opdracht tot driemaal toe herhaalt, is hij toch overtuigd en trekt hij het donkere woud in om te gaan stelen. Al rijdend door het woud komt
tot het inzicht dat hij zijn trouwe ridder
te zwaar heeft gestraft door hem te verbannen voor een klein vergrijp. Hij komt dan een zwarte ridder tegen, aan wie hij zijn naam niet wil vertellen. Nadat
de onbekende, die
blijkt te zijn, heeft verslagen in een gevecht, stelt hij zichzelf voor als Adelbrecht (‘van adellijke geboorte’), omdat hij niet wil dat
weet dat
uit stelen is gegaan.
Wat is dat voor multipla?quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Ireyon het volgende:
't Is na de JR500 wel snel bergafwaarts gegaan met het ontwerp van hogesnelheidstreinen daar..![]()
[ afbeelding ]
Stand AKQ#2423quote:
quote:
In NL zie je het niet vaak meer maar in Amerika zie je het nog heel veel. Een figuur dat voor de deur staat.quote:
Cobra +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |