SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga ook naar bed en heb geen zin om een nieuwe vraag te verzinnen
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op zondag 25 september 2011 04:17 schreef BasOne het volgende:
Ja nu weet ik het..godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga ook naar bed en heb geen zin om een nieuwe vraag te verzinnen
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Weet je wel hoe laat het is!!!quote:
Ja, bijna half 5, net klaar met werken,quote:Op zondag 25 september 2011 04:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Weet je wel hoe laat het is!!!
NN Lub
Slaapies doen
Stand AKQ#2423quote:
Cassiopeia was een dame. Moeder van Andromeda. Vrouw van Koning Cepheus van Ethiopië.quote:Op zondag 25 september 2011 11:07 schreef belsen het volgende:
Hij werd veranderd in een grote of kleine beer.
De hints zijn duidelijk genoeg voor iemand die iets van mythology weet. Of als je de film serendipity hebt gezien kun je het ook weten....quote:Op zondag 25 september 2011 11:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Echt hints geef je zo niet hoor maar bon
Okéquote:Op zondag 25 september 2011 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hints zijn duidelijk genoeg voor iemand die iets van mythology weet. Of als je de film serendipity hebt gezien kun je het ook weten....
Het staat in een boek dat ik onlangs heb gelezen maar mag niet opzoeken hè..quote:Op zondag 25 september 2011 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hints zijn duidelijk genoeg voor iemand die iets van mythology weet. Of als je de film serendipity hebt gezien kun je het ook weten....
Nee. Ik wacht nog tot 11:40. Dan plaats ik wel een nieuwe.quote:Op zondag 25 september 2011 11:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Het staat in een boek dat ik onlangs heb gelezen maar mag niet opzoeken hè..
Als je het daardoor uit je hoofd weet is het toch geen opzoekenquote:Op zondag 25 september 2011 11:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Het staat in een boek dat ik onlangs heb gelezen maar mag niet opzoeken hè..
Nee, weet het niet meer maar ik heb er over gelezen. Misschien komt het weer bovendrijven.quote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als je het daardoor uit je hoofd weet is het toch geen opzoeken?
Geduld is niet je sterkste punt geloof ik....quote:
LOTR1quote:Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Cassiopeia werd ondersteboven op haar troon de ruimte ingeschoten waar ze dus het sterrenbeeld vormt.
Citaat uit welke film?
Is it safe?
Fellowship of the ringquote:Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Cassiopeia werd ondersteboven op haar troon de ruimte ingeschoten waar ze dus het sterrenbeeld vormt.
Citaat uit welke film?
Is it safe?
Marathon Manquote:Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Citaat uit welke film?
Is it safe?
Kan maar de film die ik bedoel en waar het citaat echt bekend door is geworden is een stuk ouder en heel wat enger.....quote:
Dit dusquote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef BasOne het volgende:
Niet om lullig te doen maar er zijn wel 100 films waar die quote uit kan komen
Desalniettemin is Lotr wel een goed antwoord op je vraagquote:Op zondag 25 september 2011 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan maar de film die ik bedoel en waar het citaat echt bekend door is geworden is een stuk ouder en heel wat enger.....
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan maar de film die ik bedoel en waar het citaat echt bekend door is geworden is een stuk ouder en heel wat enger.....
Een beetje filmkenner weet dat dit citaat de film Marathon Man tot een klassieker heeft gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef BasOne het volgende:
Niet om lullig te doen maar er zijn wel 100 films waar die quote uit kan komen
Maar het wordt voor al door Doctor Zell gezegd in Marathon Man.quote:Op zondag 25 september 2011 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]het wordt door Gandalf gezegd in het begin van de film als hij terugkeert bij Frodo om te vragen hoe het met de ring is.
Vast wel. Maar in de OP staat dit:quote:Op zondag 25 september 2011 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar het wordt voor al door Doctor Zell gezegd in Marathon Man.
quote:Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |