heb ik ook lang gedacht maar is niet zoquote:
geen mokkel, o.a. beschermheilige van hoeren, dieven, moordenaars en piraten (en nog een paar anderenquote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef Dr..Evil het volgende:
hmmm, weer wat geleerd. Dat mokkel van het wonder van Amsterdam dan waarvan ik niet op de naam kan komen?
Ajaxquote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef outtayourleague het volgende:
Wie is de patroonheilige van Amsterdam?
Da's een held, geen heiligequote:
Ook een mokkelquote:
quote:
Da's geen heilige da's een Turkquote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]van Myra, om precies te zijn
Stand AKQ#2423
1 outtayourleague
1 Dr..Evil
quote:
In welke staat van de VS ligt Bel-Air?quote:Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef ß het volgende:
kan je een nieuwe vraag stellen b1(00) deze weten we niet.
Californië natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 02:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
In welke staat van de VS ligt Bel-Air?
Sheesh je stelt de vraag anders en dan weten ze het welquote:Op zondag 25 september 2011 02:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Californië natuurlijk
Ik ga nu slapen, reken maar geen punt erbij
game on!quote:
He B1, nog steed wakker? of weer wakker?quote:
Nog wakkerquote:Op zondag 25 september 2011 03:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
He B1, nog steed wakker? of weer wakker?
Frontman van een populaire schots/ierse band. Winterse naam hebben ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga ook naar bed en heb geen zin om een nieuwe vraag te verzinnen
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op zondag 25 september 2011 04:17 schreef BasOne het volgende:
Ja nu weet ik het..godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga ook naar bed en heb geen zin om een nieuwe vraag te verzinnen
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Weet je wel hoe laat het is!!!quote:
Ja, bijna half 5, net klaar met werken,quote:Op zondag 25 september 2011 04:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Weet je wel hoe laat het is!!!
NN Lub
Slaapies doen
Stand AKQ#2423quote:
Cassiopeia was een dame. Moeder van Andromeda. Vrouw van Koning Cepheus van Ethiopië.quote:Op zondag 25 september 2011 11:07 schreef belsen het volgende:
Hij werd veranderd in een grote of kleine beer.
De hints zijn duidelijk genoeg voor iemand die iets van mythology weet. Of als je de film serendipity hebt gezien kun je het ook weten....quote:Op zondag 25 september 2011 11:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Echt hints geef je zo niet hoor maar bon
Okéquote:Op zondag 25 september 2011 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hints zijn duidelijk genoeg voor iemand die iets van mythology weet. Of als je de film serendipity hebt gezien kun je het ook weten....
Het staat in een boek dat ik onlangs heb gelezen maar mag niet opzoeken hè..quote:Op zondag 25 september 2011 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hints zijn duidelijk genoeg voor iemand die iets van mythology weet. Of als je de film serendipity hebt gezien kun je het ook weten....
Nee. Ik wacht nog tot 11:40. Dan plaats ik wel een nieuwe.quote:Op zondag 25 september 2011 11:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Het staat in een boek dat ik onlangs heb gelezen maar mag niet opzoeken hè..
Als je het daardoor uit je hoofd weet is het toch geen opzoekenquote:Op zondag 25 september 2011 11:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Het staat in een boek dat ik onlangs heb gelezen maar mag niet opzoeken hè..
Nee, weet het niet meer maar ik heb er over gelezen. Misschien komt het weer bovendrijven.quote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als je het daardoor uit je hoofd weet is het toch geen opzoeken?
Geduld is niet je sterkste punt geloof ik....quote:
LOTR1quote:Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Cassiopeia werd ondersteboven op haar troon de ruimte ingeschoten waar ze dus het sterrenbeeld vormt.
Citaat uit welke film?
Is it safe?
Fellowship of the ringquote:Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Cassiopeia werd ondersteboven op haar troon de ruimte ingeschoten waar ze dus het sterrenbeeld vormt.
Citaat uit welke film?
Is it safe?
Marathon Manquote:Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Citaat uit welke film?
Is it safe?
Kan maar de film die ik bedoel en waar het citaat echt bekend door is geworden is een stuk ouder en heel wat enger.....quote:
Dit dusquote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef BasOne het volgende:
Niet om lullig te doen maar er zijn wel 100 films waar die quote uit kan komen
Desalniettemin is Lotr wel een goed antwoord op je vraagquote:Op zondag 25 september 2011 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan maar de film die ik bedoel en waar het citaat echt bekend door is geworden is een stuk ouder en heel wat enger.....
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan maar de film die ik bedoel en waar het citaat echt bekend door is geworden is een stuk ouder en heel wat enger.....
Een beetje filmkenner weet dat dit citaat de film Marathon Man tot een klassieker heeft gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef BasOne het volgende:
Niet om lullig te doen maar er zijn wel 100 films waar die quote uit kan komen
Maar het wordt voor al door Doctor Zell gezegd in Marathon Man.quote:Op zondag 25 september 2011 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]het wordt door Gandalf gezegd in het begin van de film als hij terugkeert bij Frodo om te vragen hoe het met de ring is.
Vast wel. Maar in de OP staat dit:quote:Op zondag 25 september 2011 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar het wordt voor al door Doctor Zell gezegd in Marathon Man.
quote:Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
quote:
Stand AKQ#2423quote:
Relaxed Joh! Het is zondagochtend hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Vast wel. Maar in de OP staat dit:
[..]
Jij kent Karel Biddeloo, maar van Willy Vandersteen heb jij nog nooit gehoord?quote:
Oh ik wist niet dat de regels dan niet tellenquote:Op zondag 25 september 2011 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Relaxed Joh! Het is zondagochtend hoor!
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!quote:Op zondag 25 september 2011 11:56 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij kent Karel Biddeloo, maar van Willy Vandersteen heb jij nog nooit gehoord?
Maak je eigen conclusie maar LOOOOOL
Ik bedoel dat ik dan meer dat ik nog niet geheel op gang ben.quote:Op zondag 25 september 2011 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat de regels dan niet tellen.
Relax, het is zondagochtendquote:Op zondag 25 september 2011 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!
Ik vind het gewoon vreemd dat je Biddeloo vernoemt bij een vraag over de Rode Ridder, en niet het meest voor de hand liggende antwoord: Willy Vandersteenquote:Op zondag 25 september 2011 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!
Stand AKQ#2423quote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef theSummoner het volgende:
nieuwmarkt
waterlooplein
wibautstraat
Als Willie Vandersteen al genoemd is kan ik toch een andere optie noemen? Of is dat verboden?quote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je Biddeloo vernoemt bij een vraag over de Rode Ridder, en niet het meest voor de hand liggende antwoord: Willy Vandersteen
Kerel stop nu maar.quote:Op zondag 25 september 2011 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Willie Vandersteen al genoemd is kan ik toch een andere optie noemen? Of is dat verboden?
Het feit dat je Belg bent zegt al genoeg over het feit dat je mij zomaar beschuldigd. Waarom zou iemand buiten jullie landsgrenzen niet kunnen weten wie Biddeloo is? Beetje vreemd dat je direct van spieken uitgaat en denkt dat iemand uit NL Karel Biddeloo niet kan kennen....quote:Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel stop nu maar.
Niemand kent Biddeloo, zelfs ik als Belg zijnde, kende hem amper. Maar een Nederlander hier komt plots met het antwoord... (?) Beetje vreemd
En je geeft maar niet op héquote:Op zondag 25 september 2011 12:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het feit dat je Belg bent zegt al genoeg over het feit dat je mij zomaar beschuldigd. Waarom zou iemand buiten jullie landsgrenzen niet kunnen weten wie Biddeloo is? Beetje vreemd dat je direct van spieken uitgaat en denkt dat iemand uit NL Karel Biddeloo niet kan kennen....
quote:
BXquote:Op zondag 25 september 2011 12:09 schreef BrandX het volgende:
wat zijn jullie hier vriendelijk tegen elkaar
Thx dat je me even uit de brand helptquote:Op zondag 25 september 2011 12:08 schreef Bart het volgende:
En een sollicitatiegesprek op zondag. Nou ja, succes in ieder geval
.
Zal het niet meer doen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:09 schreef BrandX het volgende:
wat zijn jullie hier vriendelijk tegen elkaar
quote:
Van welk boek is dit een deel van de plot?quote:De avond voor de hofdag krijgtin een droom bezoek van een engel die hem opdraagt om uit stelen te gaan, anders zal hij sterven. Eerst staat
sceptisch tegenover de betrouwbaarheid van de engel, maar wanneer deze de opdracht tot driemaal toe herhaalt, is hij toch overtuigd en trekt hij het donkere woud in om te gaan stelen. Al rijdend door het woud komt
tot het inzicht dat hij zijn trouwe ridder
te zwaar heeft gestraft door hem te verbannen voor een klein vergrijp. Hij komt dan een zwarte ridder tegen, aan wie hij zijn naam niet wil vertellen. Nadat
de onbekende, die
blijkt te zijn, heeft verslagen in een gevecht, stelt hij zichzelf voor als Adelbrecht (‘van adellijke geboorte’), omdat hij niet wil dat
weet dat
uit stelen is gegaan.
Wat is dat voor multipla?quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Ireyon het volgende:
't Is na de JR500 wel snel bergafwaarts gegaan met het ontwerp van hogesnelheidstreinen daar..![]()
[ afbeelding ]
Stand AKQ#2423quote:
quote:
In NL zie je het niet vaak meer maar in Amerika zie je het nog heel veel. Een figuur dat voor de deur staat.quote:
Cobra +1quote:
quote:
is dat neit die downgast uit live goes on?quote:Op zondag 25 september 2011 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Acteur Chris Burke kennen we allemaal als?
Inderdaad hij speelde Corky.quote:Op zondag 25 september 2011 12:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dat neit die downgast uit live goes on?
Gina Lollobrigida wordt ook tot een onderdeel van de dolomieten gerekend?quote:Op zondag 25 september 2011 12:33 schreef BrandX het volgende:
lol!
ok, mijn vraag:
De dolomieten zijn een gebergte in/tegen de Italiaanse Alpen.
Wat maakt dit gebergte zo uniek in de wereld?
er staan volgens mij wel meer gebergten/onderdelen van op deze lijst, het is sowieso niet het antwoord wat ik zoek.quote:
nopequote:Op zondag 25 september 2011 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gina Lollobrigida wordt ook tot een onderdeel van de dolomieten gerekend?
geen ideequote:Op zondag 25 september 2011 12:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is de laagste bergketen ter wereld?
de dolomieten zijn wel degelijk ontstaan door schollen (als je daar de aardplaten mee bedoeld iig)quote:Op zondag 25 september 2011 12:51 schreef lubje25 het volgende:
Ontstaan door ijs en niet door de schollen?
Fossielen?quote:Op zondag 25 september 2011 12:55 schreef BrandX het volgende:
hint: het gebergte is ontstaan doordat Italie tegen oostenrijk is gaan aan duwen. Tot die tijd zat daar zee tussen. Een lage zee met enorm veel schelpen en hele diverse zeedieren.
hierdoor is er in de dolomieten iets te vinden wat je in geen enkel ander gebergte in de wereld vindt.
Wetenschapper en geoloog Meneer Dolomieu heeft het ontdekt en daar mee heeft het gebergte zijn naam gekregen.
Das de Utrechtse heuvelrugquote:Op zondag 25 september 2011 12:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is de laagste bergketen ter wereld?
Ik dacht dat Ien Dales en Anton Geesink daar begraven lagen.....quote:
nopequote:Op zondag 25 september 2011 13:06 schreef Flitspaal het volgende:
Samenstelling van het gesteente is overeenkomstig met die van de rotsen van aan de Middellandse Zee?
quote:Op zondag 25 september 2011 12:55 schreef BrandX het volgende:
hint: het gebergte is ontstaan doordat Italie tegen oostenrijk is gaan aan duwen. Tot die tijd zat daar zee tussen. Een lage zee met enorm veel schelpen en hele diverse zeedieren.
hierdoor is er in de dolomieten iets te vinden wat je in geen enkel ander gebergte in de wereld vindt.
Wetenschapper en geoloog Meneer Dolomieu heeft het ontdekt en daar mee heeft het gebergte zijn naam gekregen.
Zout?quote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
close
[..]
die zitten in meer bergmeren
verdere hint:
het heeft met mineralen te maken
dat is een van de.quote:
Dolomieu ontdekte dat niet alleen de mineralen zout en ijzer in de dolomieten te vinden was, maar....quote:
ookquote:Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dolomieu ontdekte dat niet alleen de mineralen zout en ijzer in de dolomieten te vinden was, maar....
quote:Kwarts (Door sommige mineralogen ook als oxide geclassificeerd)
Agaat
Amethist
Aventurien
Bergkristal
Chalcedoon
Chrysopraas
Citrien
Heliotroop
IJzerkwarts
Jaspis
Morion
Onyx
Rookkwarts
Rozenkwarts
Sardonyx
Tijgeroog
Tijgerijzer
Valkenoog
Granaten
Pyroop
Almandien
Grossulaar
Uvaroviet
Andradiet
Spessartien
Calderiet
Knorringiet
Olivijn
Fayaliet
Forsteriet
Sillimaniet
Andalusiet
Kyaniet
Stauroliet
Chloritoid
Afwilliet
Abswurmbachiet
Brauniet
Ceriet
Clinohumiet
Coffiniet
Datoliet
Dumortieriet
Esperiet
Euklaas
Fenakiet
Gadoliniet
Glaucochroiet
Hafnon
Homiliet
Humiet
Huttoniet
Kasoliet
Larniet
Liberiet
Merwiniet
Monticelliet
Neptuniet
Ottreliet
Oursiniet
Spurriet
Tainioliet
Tefroiet
Thoriet
Titaniet
β-Uranofaan
Uranofaan
Willemiet
Zirkoon
Topaas
Veldspaten
Kaliveldspaat
Orthoklaas
Sanidien
Anorthoklaas
Microklien
Plagioklaas
Albiet
Oligoklaas
Andesien
Labradoriet
Bytowniet
Anorthiet
Buddingtoniet
Celsiaan
Petaliet
Rubiklien
Veldspaatvervangers
Afghaniet
Cancriniet
Davyn
Haüyn
Helviet
Kalsiliet
Lazuriet
Leuciet
Nefelien
Noseaan
Sodaliet
Tugtupiet
Zeolieten
Analciem
Brewsteriet
Chabaziet
Clinoptiloliet
Dachiardiet
Ferrieriet
Gismondien
Gmeliniet
Gottardiiet
Harmotoom
Heulandiet
Laumontiet
Maricopaiet
Mazziet
Mesoliet
Mordeniet
Nabesiet
Natroliet
Polluciet
Phillipsiet
Scoleciet
Stilbiet
Meioniet
Scapoliet
Mica's
Biotiet
Muscoviet
Chloriet
Baileychloor
Chamosiet
Clinochloor
Cookeiet
Donbassiet
Gonyeriet
Nimiet
Orthochamosiet
Pennantiet
Sudoiet
Cavansiet
Celadoniet
Falcondoiet
Flogopiet
Glauconiet
Lepidoliet
Mariposiet
Palygorskiet
Paragoniet
Sepioliet
Zinnwaldiet
Kleimineralen
Illiet
Smectiet
Montmorilloniet
Nontroniet
Pyrofylliet
Saliotiet
Saponiet
Sauconiet
Talk
Vermiculiet
Kaoliniet
Dickiet
Halloysiet
Nacriet
Odiniet
Serpentijn
Antigoriet
Chrysotiel
Cronstedtiet
Dozyiet
Allofaan
Apofylliet
Chapmaniet
Clintoniet
Hisingeriet
Prehniet
Sanborniet
Sericiet
Stilpnomelaan
Zinalsiet
Amfibolen
Actinoliet
Asbest
Amosiet
Anthofylliet
Arfvedsoniet
Crocidoliet
Cummingtoniet
Edeniet
Glaucofaan
Gruneriet
Hastingsiet
Hoornblende
Kaersutiet
Pargasiet
Richteriet
Riebeckiet
Tremoliet
Tschermakiet
Pyroxenen
Aegirien
Augiet
Diopsiet
Donpeacoriet
Enstatiet
Esseneiet
Ferrosiliet
Hedenbergiet
Hyperstheen
Jadeiet
Jervisiet
Johannseniet
Kanoiet
Kosmochloor
Namansiliet
Natalyiet
Nchwaningiet
Omfaciet
Petedunniet
Pigeoniet
Spodumeen
Aenigmatiet
Aeriniet
Astrofylliet
Babingtoniet
Bustamiet
Carfoliet
Charoiet
Chkaloviet
Pectoliet
Pyroxferroiet
Rhodoniet
Saffirien
Shattuckiet
Wollastoniet
Xonotliet
Allaniet
Bertrandiet
Baryliet
Clinozoisiet
Danburiet
Epidoot
Gehleniet
Hardystoniet
Hemimorfiet
Ilvaiet
Kinoiet
Lawsoniet
Leucofaan
Meliliet
Mongoliet
Niocaliet
Pumpellyiet
Thortveitiet
Tilleyiet
Vesuvianiet
Zoisiet
Zunyiet
Abenakiiet
Bazziet
Benitoiet
Beril
Aquamarijn
Pezzotaiet
Smaragd
Bobtrailliet
Chrysocolla
Combeiet
Cordieriet
Eudialyt
Nenadkevichiet
Osumiliet
Papagoiet
Roedderiet
Sekaninaiet
Steacyiet
Sugiliet
Taramelliet
Toermalijn
Draviet
Elbaiet
Schorl
Uviet
Verplanckiet
Oxides Sulfides Sulfaten Fosfaten Carbonaten Boraten Wolframaten Molybdaten
Anataas
Armalcoliet
Arsenoliet
Baddeleyiet
β-Fergusoniet-(Ce)
β-Fergusoniet-(Nd)
β-Fergusoniet-(Y)
Bismiet
Brookiet
Cassiteriet
Chrysoberyl
Columbiet
Cupriet
Euxeniet
Franconiet
Goethiet
Hausmanniet
Hematiet
Hollandiet
Ilmeniet
Korund
Robijn
Saffier
Limoniet
Lopariet
Magnetiet
Manganiet
Martiet
Periklaas
Perovskiet
Psilomelaan
Pyrolusiet
Rutiel
Rynersoniet
Spinel
Tantaliet
Tenoriet
Uraniniet
Valentiniet
Xocomecatliet
Zinkiet
Acanthiet
Aguilariet
Aikiniet
Alabandiet
Anniviet
Argentiet
Arsenopyriet
Berthieriet
Bismutiniet
Borniet
Boulangeriet
Bournoniet
Briartiet
Černýiet
Chalcopyriet
Chalcociet
Cinnaber
Covelliet
Cylindriet
Emplectiet
Enargiet
Friedrichiet
Galeniet
Greenockiet
Haueriet
Jalpaïet
Jamesoniet
Jordaniet
Lauriet
Marcasiet
Metacinnaberiet
Milleriet
Molybdeniet
Orpiment
Polybasiet
Proustiet
Pyrargyriet
Pyriet
Pyrrhotiet
Realgaar
Stefaniet
Stibniet
Tennantiet
Tetradymiet
Tetrahedriet
Ullmanniet
Vaesiet
Wassoniet
Witticheniet
Wolframiet
Wurtziet
Xanthoconiet
Zinkblende
Zinkeniet
Anglesiet
Antleriet
Bariet
Beudantiet (ook arsenaat)
Blödiet
Brochantiet
Celestiet
Chalcanthiet
Copiapiet
Devillien
Epsomiet
Gips
Seleniet
Halotrichiet
Hanksiet
Jarosiet
Jokokuiet
Langbeiniet
Leadhilliet
Meridianiiet
Linariet
Posnjakiet
Radiobariet
Zippeïet
Alforsiet
Amblygoniet
Apatiet
Fluorapatiet
Hydroxyapatiet
Bolivariet
Brabantiet
Brazilianiet
Brushiet
Cornetiet
Crandalliet
Evansiet
Hopeïet
Libetheniet
Olgiet
Pseudomalachiet
Purpuriet
Pyromorfiet
Torberniet
Turkoois
Varisciet
Vivianiet
Wavelliet
Xenotiem
Ankeriet
Aragoniet
Aurichalciet
Azuriet
Bastnäsiet
Calciet
Caledoniet
Camerolaiet
Cancriniet
Cerussiet
Dolomiet
Fosgeniet
Huntiet
Hydromagnesiet
Hydrotalciet
Hydrozinkiet
Magnesiet
Malachiet
Meioniet
Parisiet
Rhodochrosiet
Rosasiet
Sideriet
Smithsoniet
Strontianiet
Tyroliet
Weloganiet
Witheriet
Zaratiet
Admontiet
Berboriet
Boraciet
Hambergiet
Jeremejeviet
Jimboiet
Kornerupien
Ludwigiet
Painiet
Sassoliet
Tincalconiet
Ulexiet
Ferberiet
Hübneriet
Russelliet
Scheeliet
Stolziet
Wolframiet (oxide)
Ferrimolybdiet
Molybdiet
Wulfeniet
Tellurides Selenides Halogeniden Arsenaten Vanadaten Chromaten Hydroxides Overig
Altaiet
Bilibinskiet
Calaveriet
Hessiet
Quetzalcoatliet
Klockmanniet
Umangiet
Asisiet
Campyliet
Carnalliet
Creediet
Fluoriet
Haliet
Kalomel
Sylviet
Vloeispaat
Adamiet
Annabergiet
Beudantiet (ook sulfaat)
β-Roseliet
Chalcophylliet
Conichalciet
Erythriet
Euchroïet
Farmacoliet
Farmacosideriet
Legrandiet
Liroconiet
Mimetiet
Oliveniet
Roseliet
Tyroliet
Carnotiet
Descloïziet
Margaritasiet
Mottramiet
Tokyoïet
Tyuyamuniet
Vanadiniet
Chromiet
Crocoiet
Lopeziet
Vauqueliniet
Bauxiet
Bruciet
Diaspoor
Gibbsiet
Ahlfeldiet
Bloedsteen
Catliniet
Coltan
Haxoniet
Moschellandbergiet
Oregoniet
Skutterudiet
Stibarseen
Organische verbindingen
Abelsoniet
Barnsteen
Evenkiet
Elementen
Goud
Grafiet
Diamant
Koper
Platina
ik had het over mineralenquote:
en nog veeeeeel meer mineralen!quote:
Nou, invuloefening nu lijkt me!quote:wat maakt de Dolomieten als gebergte uniek in de wereld:
de aanwezigheid van ..... mineralen ter wereld
een vierletterwoord moet je er tussen zetten. Beginnend met een a en eindigend met een equote:Op zondag 25 september 2011 13:24 schreef Flitspaal het volgende:
Het is ook een moeilijke vraag.
Ik pas.
Jaaaahhhh!!!quote:
ik geef direct toe, je moet deze maar net weten, en net even de gedachtensprong maken adhv de hintsquote:
Hou me er niet aanquote:Op zondag 25 september 2011 13:32 schreef Ireyon het volgende:
Nou Flits, dit vergeet je vanaf nu nóóit meer. Da's ook wat waard.
Stand AKQ#2423quote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 13:53 schreef BasOne het volgende:
John Lennon
Tina Turner
en....
en....
De MUPPETS
quote:
Stand AKQ#2423quote:Op zondag 25 september 2011 14:04 schreef BasOne het volgende:
Transport Tycoon
Of TTD
Of OTTD
Die likken teveel op mekaar
Je mist wel meerquote:
Stand AKQ#2423quote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef Baszh het volgende:
nee superman niet dan, wel ehm, daredevil ?
!quote:
quote:
Haarlemmers dacht ikquote:Op zondag 25 september 2011 15:39 schreef lubje25 het volgende:
Inwoners van welke Nederlandse stad worden muggen genoemd?
Stand AKQ#2423quote:
Stand AKQ#2423quote:
De andere drie zijn Deloitte, PricewaterhouseCoopers en inderdaad KPMG.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 16:36 schreef HilarityEnsues het volgende:
Niet al te concrete hint: Hoorn, 15 mei 1970
quote:
Maargoed, gewoon doorgaan.quote:Daarnaast kan het ook oude informatie bevatten die in het langetermijngeheugen is opgeslagen, maar die tijdelijk 'van binnen uit' wordt geactiveerd.
Tja, eens gegeven blijft gegeven, hequote:Op zondag 25 september 2011 16:57 schreef Baszh het volgende:
ohw, eigenlijk niet helemaal :
[..]
Maargoed, gewoon doorgaan.
Het eerste gedeelte klopt (eigenlijk ook "tussen"), het tweede niet. Denk aan een groot, bruingrijs, log dier.quote:
Eigenlijk "tussen de rivieren" (specifiek de Eufraat en de Tigris), maar vooruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |