Stand AKQ#2423quote:
Relaxed Joh! Het is zondagochtend hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Vast wel. Maar in de OP staat dit:
[..]
Jij kent Karel Biddeloo, maar van Willy Vandersteen heb jij nog nooit gehoord?quote:
Oh ik wist niet dat de regels dan niet tellenquote:Op zondag 25 september 2011 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Relaxed Joh! Het is zondagochtend hoor!
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!quote:Op zondag 25 september 2011 11:56 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij kent Karel Biddeloo, maar van Willy Vandersteen heb jij nog nooit gehoord?
Maak je eigen conclusie maar LOOOOOL
Ik bedoel dat ik dan meer dat ik nog niet geheel op gang ben.quote:Op zondag 25 september 2011 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat de regels dan niet tellen.
Relax, het is zondagochtendquote:Op zondag 25 september 2011 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!
Ik vind het gewoon vreemd dat je Biddeloo vernoemt bij een vraag over de Rode Ridder, en niet het meest voor de hand liggende antwoord: Willy Vandersteenquote:Op zondag 25 september 2011 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je loopt te insinueren vervelia! Maar als je iets wil zeggen zeg het dan gewoon!
Stand AKQ#2423quote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef theSummoner het volgende:
nieuwmarkt
waterlooplein
wibautstraat
Als Willie Vandersteen al genoemd is kan ik toch een andere optie noemen? Of is dat verboden?quote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je Biddeloo vernoemt bij een vraag over de Rode Ridder, en niet het meest voor de hand liggende antwoord: Willy Vandersteen
Kerel stop nu maar.quote:Op zondag 25 september 2011 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Willie Vandersteen al genoemd is kan ik toch een andere optie noemen? Of is dat verboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |