wat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hey rezania wanneer ga je weer je cam aandoen
PVVquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Mensen die geen racist zijn
Klotemarokkanen kutturken allemaal terug naar eigen land
Ragboer verleiderquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rb door jouw dm had ik geen lapo
mensen die niet indoquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet kwart japans en kwart russisch en kwart marokkaans en kwart braziliaans zijn.
Sry.quote:
Nog nooit?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
En ik heb nogsteeds geen lapo gehad.
Geert Wilders. Laf him so matsj. Merrie mie geertje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PVV
Nederland voor de Nederlanders.
Hou Holland schoon van het bruine tuig.
Stop de islamisering van Nederland.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PVV
Indo'squote:
hey mattiequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Indo'svieze spleetogen. Meuren altijd naar die stinkende Indische rijsttafel van ze...
Geert Wilders is toch indo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Indo'svieze spleetogen. Meuren altijd naar die stinkende Indische rijsttafel van ze...
Tuurlijk wel, maar sinds die nieuwe lijst af is.quote:
Apa kabar?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
hey mattie
even rustig
even chillaxen
Welke lijst?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar sinds die nieuwe lijst af is.
ook niet, houd het vredigquote:Mensen die geen racist zijn
Klotemarokkanen kutturken allemaal terug naar eigen land
PVV
Ik deed helemaal niks?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
Lapo fipo don't
en dit:
[..]
ook niet, houd het vredig
Haha, ik als allochtoon krijg zeker een note.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
Lapo fipo don't
en dit:
[..]
Iets met context en sarcasme, yvonnequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
Lapo fipo don't
en dit:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hey rezania wanneer ga je weer je cam aandoen
quote:
ik schat je in -10quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die mij in 18+ inschatten.
Ik ook, anders zou ik elke maand doelloos bloeden en janken dat mijn borsten te zwaar zijn. Godzijdank.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dank Allah elke dag voor het niet zijn van jou.
dag hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ga weer verder hw en huilen tegelijk kutleven
hossel me chickie niet grr grrquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef Ragboer het volgende:
Sterkte Kip, ik denk aan je en hou van je...
Liever dat dan pinpas vergeten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef speedking het volgende:
[..]
moet ik weer kwart uitspugen?
Knap hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik weet nog je had ooit in tc aan
ja
dat weet ik nog
Dromenvangertje vond me lief, weet niet of dat ook telt.quote:
Ik moest lachen met tegenzin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook, anders zou ik elke maand doelloos bloeden en janken dat mijn borsten te zwaar zijn. Godzijdank.
hahah k zou die vrouw nog aanpakkn als ze weg zou rennen liefdequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Liever dat dan pinpas vergeten.
dromenvangertje vindt elke boy liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
Dromenvangertje vond me lief, weet niet of dat ook telt.
hey ik zag jou daarquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik weet nog je had ooit in tc aan
ja
dat weet ik nog
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
Jouw chickiequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef speedking het volgende:
[..]
hossel me chickie niet grr grr
quote:
mij niet, ben ik geen boyquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
dromenvangertje vindt elke boy lief
En hier dacht ik dat ik speciaal was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
dromenvangertje vindt elke boy lief
Wie is Dromenvangertje dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
Nou, je hebt in ieder geval zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hier dacht ik dat ik speciaal was.Oh wacht, dat ben ik ook.
nou niet eerlijk ik zag mk eerderquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jouw chickie
Ga voor Toxor ofzo.
Of DV
Dromenvangertjequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
Werk aan je hosselskills.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef speedking het volgende:
[..]
nou niet eerlijk ik zag mk eerder
hihiquote:
ik mag jouquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Ragboer het volgende:
Dames walgen van mij. Ik begrijp het nog steeds niet. Ik ben ontzettend lief.
Bescheidenheid maakt faam.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Ragboer het volgende:
Teveel denkwerk deze zin. Ik neem het positief op aangezien ik aardig ben.quote:
Wat nou, kom buitenspelen dan.quote:
Een vrouwelijke user.quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nou, je hebt in ieder geval zelfvertrouwen.
ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik walg van je.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Ragboer het volgende:
JE LIEGT.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
Oceanview vindt mij de knapste jongen.En ik hem ook...
probeer mijn relatie niet te verpesten :S.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
En als zij het vindt dat is het ook zo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou, kom buitenspelen dan.Of zoiets.
[..]
Een vrouwelijke user.
[..]
Ik weet het.
OMG soww lekker als je hem ziett gelijk verkocht....quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst naar kapper.
[..]
Bestaan niet.
Welles.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst naar kapper.
[..]
Bestaan niet.
Waar haat ik?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef coban het volgende:
Dimens waarom haat jij vandaag op alles en iedereen?
Ragboer zei dat oceanview zo knap is dat je spontaan homo wordt.quote:
mening van ragboer is toch sowieso bewijs wrm twijfel jijquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ragboer zei dat oceanview zo knap is dat je spontaan homo wordt.Ik wil bewijs.
maar we hebben allebij in het kpop topic gepostquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook naar K-Pop luisterde.
mag ik ook?quote:
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Kaskade het volgende:
[..]
En als zij het vindt dat is het ook zo?
=(quote:
Wil je mij een foto sturen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen mij zien.
Daar kwam ik het ook pas achterquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
maar we hebben allebij in het kpop topic gepost
Bedankt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
Xsummergirlx jij bent een mooi meisje
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ragboer zei dat oceanview zo knap is dat je spontaan homo wordt.Ik wil bewijs.
BREEKquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
A ZEMMEL ALS DAT ECHT ZO IS IK BREEK JOU
Pic van mij posten, is pic van jou op wip, schommel, voetballend, aan een jongen zittend.quote:
WAT??????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pic van mij posten, is pic van jou op wip, schommel, voetballend, aan een jongen zittend.
Dan heb je mijn hart gebroken </3quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
BREEK
[..]
Pic van mij posten, is pic van jou op wip, schommel, voetballend, aan een jongen zittend.
ripquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan heb je mijn hart gebroken </3
Twee hele dingen waar ik op haat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Je zet overalachter.
Voetbal
Dromenvangertje
dreigende tijden heaquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
BREEK
[..]
Chantage materiaal altijd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT??????????????????????????????????????
rip hart (U)quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan heb je mijn hart gebroken </3
Zelfs filmpjes.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef speedking het volgende:
[..]
dreigende tijden heaheb je geen filmpjes;S
kheb niks gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
En jij laatst ook al, niet te vertrouwen die OV en summergirl. </3
pff vriend verraden en dan pas, ga hard to get spelen in de speeltuin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als je pic gaat sturen wel
Ikkequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft mij hier eigenlijk nog nooit gezien?
Daar kom ik nooit meer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Live te zien in Amsterdam-west.
Ga je na mij hem ook nog eens hosselen? Tfoe 3liek, Marokkaanse meisjes zijn NIMMER te vertrouwen.quote:
liefdequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
shittttttttttt afgewezen door sk
Mij verlaten in de TC, vervolgens niet meer reageren in je fotoboek. Mijn hart was gebroken voor vele dagen, en nu ben ik ziek geworden, door jou.quote:
grapjehoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
SK hosselen
Kippetje, waar is onze liefde gebleven?
Waarom ga je zo maar hosselen?
Alleen omdat hij mocro is zeker?
Je maakt me sadd.
Sorry man, ik ben zakenvrouw druk met allerlei business.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mij verlaten in de TC, vervolgens niet meer reageren in je fotoboek. Mijn hart was gebroken voor vele dagen, en nu ben ik ziek geworden, door jou.
bedoelde verraden omdat ik 1e pic moet sturen, dan verraad ik ovquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
speedking je bent aansteller trouwens met je verraden alleen omdat ik rb leuk vind
Ah okk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Twee hele dingen waar ik op haat.
Ja, OV zeker he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben zakenvrouw druk met allerlei business.
oooohquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef speedking het volgende:
[..]
bedoelde verraden omdat ik 1e pic moet sturen, dan verraad ik ov
quote:
wie dan:oquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooooh
maar wilde geen pic van ov
OMG, raak er een beetje verlegen van. Weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
speedking je bent aansteller trouwens met je verraden alleen omdat ik rb leuk vind
niemand geeft mij lovequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:04 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik moet hem alle love geven die ik heb sry.
quote:
</3quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:04 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik moet hem alle love geven die ik heb sry.
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef Kaskade het volgende:
Rezania wrom reageer je niet op mij?
Onzin, Kip is heel netjes.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
Mk hosselt iedereen ook mij heeft ze gehosseld
Ik voel me onrein
jij voor het weekendquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
Mk hosselt iedereen ook mij heeft ze gehosseld
Ik voel me onrein
Omdat ik daar zin in heb.quote:
Leg dat maar aan de topicreport-zetter uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Iets met context en sarcasme, yvonne
mij nooitquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij voor het weekend
rb doordeweeks
ALLE LOVE TERUGquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ksei toch ALLE LOVE DIE IK HEB IS VOOR OV
Yesquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij voor het weekend
rb doordeweeks
Ik spreek en begrijp vloeiend Arabisch. Zowel Darija en Fus7a. Nu jij weer.quote:
Zullen we naar de Monza gaan, Turkse schoonheid van me?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Yes
In weekend alle parties enzoo chillende met dikke joint en bier in hand en helemaal loco endieshizzle
oke even wachten dan zoek ik foto van ragboer op en die stuur ik danquote:
ous ik kan arabisch lezen nuquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek en begrijp vloeiend Arabisch. Zowel Darija en Fus7a. Nu jij weer.
nu pas.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ous ik kan arabisch lezen nu
ajuquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
wat is deze. iedereen negeert mij. ik ga wel weer. aju [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Je mag niet vreemdgaan van MK.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen we naar de Monza gaan, Turkse schoonheid van me?
Ik had als klein kind bijna 2 jaar lang gehoor ontsteking en heb dan moeilijk de taal kunnen ontwikkelen, met Nederlands hb ik dat kunnen inhalen met Logopedie maar dat bestaat niet in Darija.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek en begrijp vloeiend Arabisch. Zowel Darija en Fus7a. Nu jij weer.
Oh nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat ik jou nog niet heb gezien.
Utopie baasquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
wat is deze. iedereen negeert mij. ik ga wel weer. aju [ afbeelding ]
Vol verwachting klopt mijn hart...quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
oke even wachten dan zoek ik foto van ragboer op en die stuur ik dan
Nu pas?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ous ik kan arabisch lezen nu
ik weet genoegquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
is kusje knuffel ook niej goet? (W)
Ik sta altijd slecht op de foto.quote:
Het is je vergeven, habibiquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had als klein kind bijna 2 jaar lang gehoor ontsteking en heb dan moeilijk de taal kunnen ontwikkelen, met Nederlands hb ik dat kunnen inhalen met Logopedie maar dat bestaat niet in Darija.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef coban het volgende:
Ik spreek vloeiend arabisch.
Meskiens en meskienas.
ik vind dat je goed spreektquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had als klein kind bijna 2 jaar lang gehoor ontsteking en heb dan moeilijk de taal kunnen ontwikkelen, met Nederlands hb ik dat kunnen inhalen met Logopedie maar dat bestaat niet in Darija.
MK, mag ik foto's van Rezania? ;squote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta altijd slecht op de foto.MK heeft nog een foto van mij die acceptabel is, vraag het maar aan haar.
ga naar ankara jijquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik kan koran lezennnn ben ik cool? Behoor ik ook tot jullie volk???
IK WIL OOK ARABIER ZIJN
Ga naar Syrië, als je dat overleeft ben je een echte Arabier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik kan koran lezennnn ben ik cool? Behoor ik ook tot jullie volk???
IK WIL OOK ARABIER ZIJN
A3ROMquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Koelshie mlih a niegh.
Racebaan taal.
Oh ja, MK is er niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Kaskade het volgende:
[..]
MK, mag ik foto's van Rezania? ;s
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Koelshie mlih a niegh.
Racebaan taal.
hahah moest lachenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordt.
oh dan ben ik dat al helemaalquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
Tevens ben ik voor monkyyy niet interessant, omdat ik in haar optiek nog maar een jochie ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar Syrië, als je dat overleeft ben je een echte Arabier.
Ik noem het racebaan, alsof er een race auto langs scheurt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
thalla fe rasekwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht even, ik heb vast nog wel ergens een foto op mijn pc.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
thalla fe rasekMashallahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Okquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb vast nog wel ergens een foto op mijn pc.
Ik niet, ik vind dat eng.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Iedereen in dit topic heeft onderhand allemaal pics uitgewisseld
wees gerust, nog niets binnen gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
Tevens ben ik voor monkyyy niet interessant, omdat ik in haar optiek nog maar een jochie ben.
k niet iedereen die ik stuur is dood gegaan weet niet hoe t komtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Hoezo wil jij een foto van mij?quote:
Nu nog alleen pics van jou.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Hahahhaha
Bouwjaar 1988quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wees gerust, nog niets binnen gekregen
Ik ook. Weetje dan gaan ze naar je kijken enzo. En dan weet je gewoon niet wat ze er allemaal bij denken. Echt eng. Heel eng. Ik ga nu huilen onder mijn deken.quote:
Ja, ik wil van Rezania foto's.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WAS WEG WAT IS DIT FOTO'S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |