Ik ook, anders zou ik elke maand doelloos bloeden en janken dat mijn borsten te zwaar zijn. Godzijdank.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dank Allah elke dag voor het niet zijn van jou.
dag hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ga weer verder hw en huilen tegelijk kutleven
hossel me chickie niet grr grrquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef Ragboer het volgende:
Sterkte Kip, ik denk aan je en hou van je...
Liever dat dan pinpas vergeten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef speedking het volgende:
[..]
moet ik weer kwart uitspugen?
Knap hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik weet nog je had ooit in tc aan
ja
dat weet ik nog
Dromenvangertje vond me lief, weet niet of dat ook telt.quote:
Ik moest lachen met tegenzin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook, anders zou ik elke maand doelloos bloeden en janken dat mijn borsten te zwaar zijn. Godzijdank.
hahah k zou die vrouw nog aanpakkn als ze weg zou rennen liefdequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Liever dat dan pinpas vergeten.
dromenvangertje vindt elke boy liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
Dromenvangertje vond me lief, weet niet of dat ook telt.
hey ik zag jou daarquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik weet nog je had ooit in tc aan
ja
dat weet ik nog
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
Jouw chickiequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef speedking het volgende:
[..]
hossel me chickie niet grr grr
quote:
mij niet, ben ik geen boyquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
dromenvangertje vindt elke boy lief
En hier dacht ik dat ik speciaal was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
dromenvangertje vindt elke boy lief
Wie is Dromenvangertje dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
Nou, je hebt in ieder geval zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hier dacht ik dat ik speciaal was.Oh wacht, dat ben ik ook.
nou niet eerlijk ik zag mk eerderquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jouw chickie
Ga voor Toxor ofzo.
Of DV
Dromenvangertjequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |