wat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hey rezania wanneer ga je weer je cam aandoen
PVVquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Mensen die geen racist zijn
Klotemarokkanen kutturken allemaal terug naar eigen land
Ragboer verleiderquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rb door jouw dm had ik geen lapo
mensen die niet indoquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet kwart japans en kwart russisch en kwart marokkaans en kwart braziliaans zijn.
Sry.quote:
Nog nooit?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
En ik heb nogsteeds geen lapo gehad.
Geert Wilders. Laf him so matsj. Merrie mie geertje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PVV
Nederland voor de Nederlanders.
Hou Holland schoon van het bruine tuig.
Stop de islamisering van Nederland.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
PVV
Indo'squote:
hey mattiequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Indo'svieze spleetogen. Meuren altijd naar die stinkende Indische rijsttafel van ze...
Geert Wilders is toch indo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Indo'svieze spleetogen. Meuren altijd naar die stinkende Indische rijsttafel van ze...
Tuurlijk wel, maar sinds die nieuwe lijst af is.quote:
Apa kabar?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
hey mattie
even rustig
even chillaxen
Welke lijst?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar sinds die nieuwe lijst af is.
ook niet, houd het vredigquote:Mensen die geen racist zijn
Klotemarokkanen kutturken allemaal terug naar eigen land
PVV
Ik deed helemaal niks?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
Lapo fipo don't
en dit:
[..]
ook niet, houd het vredig
Haha, ik als allochtoon krijg zeker een note.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
Lapo fipo don't
en dit:
[..]
Iets met context en sarcasme, yvonnequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
Lapo fipo don't
en dit:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hey rezania wanneer ga je weer je cam aandoen
quote:
ik schat je in -10quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die mij in 18+ inschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |