Ikkequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft mij hier eigenlijk nog nooit gezien?
Daar kom ik nooit meer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Live te zien in Amsterdam-west.
Ga je na mij hem ook nog eens hosselen? Tfoe 3liek, Marokkaanse meisjes zijn NIMMER te vertrouwen.quote:
liefdequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
shittttttttttt afgewezen door sk
Mij verlaten in de TC, vervolgens niet meer reageren in je fotoboek. Mijn hart was gebroken voor vele dagen, en nu ben ik ziek geworden, door jou.quote:
grapjehoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
SK hosselen
Kippetje, waar is onze liefde gebleven?
Waarom ga je zo maar hosselen?
Alleen omdat hij mocro is zeker?
Je maakt me sadd.
Sorry man, ik ben zakenvrouw druk met allerlei business.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mij verlaten in de TC, vervolgens niet meer reageren in je fotoboek. Mijn hart was gebroken voor vele dagen, en nu ben ik ziek geworden, door jou.
bedoelde verraden omdat ik 1e pic moet sturen, dan verraad ik ovquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
speedking je bent aansteller trouwens met je verraden alleen omdat ik rb leuk vind
Ah okk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Twee hele dingen waar ik op haat.
Ja, OV zeker he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben zakenvrouw druk met allerlei business.
oooohquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef speedking het volgende:
[..]
bedoelde verraden omdat ik 1e pic moet sturen, dan verraad ik ov
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |