En als zij het vindt dat is het ook zo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou, kom buitenspelen dan.Of zoiets.
[..]
Een vrouwelijke user.
[..]
Ik weet het.
OMG soww lekker als je hem ziett gelijk verkocht....quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst naar kapper.
[..]
Bestaan niet.
Welles.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst naar kapper.
[..]
Bestaan niet.
Waar haat ik?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef coban het volgende:
Dimens waarom haat jij vandaag op alles en iedereen?
Ragboer zei dat oceanview zo knap is dat je spontaan homo wordt.quote:
mening van ragboer is toch sowieso bewijs wrm twijfel jijquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ragboer zei dat oceanview zo knap is dat je spontaan homo wordt.Ik wil bewijs.
maar we hebben allebij in het kpop topic gepostquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook naar K-Pop luisterde.
mag ik ook?quote:
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Kaskade het volgende:
[..]
En als zij het vindt dat is het ook zo?
=(quote:
Wil je mij een foto sturen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen mij zien.
Daar kwam ik het ook pas achterquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
maar we hebben allebij in het kpop topic gepost
Bedankt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
Xsummergirlx jij bent een mooi meisje
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ragboer zei dat oceanview zo knap is dat je spontaan homo wordt.Ik wil bewijs.
BREEKquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
A ZEMMEL ALS DAT ECHT ZO IS IK BREEK JOU
Pic van mij posten, is pic van jou op wip, schommel, voetballend, aan een jongen zittend.quote:
WAT??????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pic van mij posten, is pic van jou op wip, schommel, voetballend, aan een jongen zittend.
Dan heb je mijn hart gebroken </3quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
BREEK
[..]
Pic van mij posten, is pic van jou op wip, schommel, voetballend, aan een jongen zittend.
ripquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan heb je mijn hart gebroken </3
Twee hele dingen waar ik op haat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Je zet overalachter.
Voetbal
Dromenvangertje
dreigende tijden heaquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
BREEK
[..]
Chantage materiaal altijd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT??????????????????????????????????????
rip hart (U)quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan heb je mijn hart gebroken </3
Zelfs filmpjes.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef speedking het volgende:
[..]
dreigende tijden heaheb je geen filmpjes;S
kheb niks gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
En jij laatst ook al, niet te vertrouwen die OV en summergirl. </3
pff vriend verraden en dan pas, ga hard to get spelen in de speeltuin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als je pic gaat sturen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |